><><IKM UKE 1><><

Snakk om å kave seg selv opp... Har gått inn på menyen "charts like mine" på Fertility Friend og sortert på termperatur og sex. Og da har 81% blitt gravid! 4 av 5! Blæææ....

ImageUploadedByBV Forum1451564989.513771.jpg
ImageUploadedByBV Forum1451565007.527976.jpg

Når hadde dere som testa positivt idag eggløsning, og hvor mange dpo idag? Mener jeg hadde el rundt 21. Har ikke testa ennå, tenkt det var fortidlig.

Er forresten mensmurringer fra tidlig etter forventa dpo et godt eller dårlig tegn ifht graviditet?

Når hadde dere som testa positivt idag eggløsning, og hvor mange dpo idag? Mener jeg hadde el rundt 21. Har ikke testa ennå, tenkt det var fortidlig.

Er forresten mensmurringer fra tidlig etter forventa dpo et godt eller dårlig tegn ifht graviditet?
Hadde el 20 +- 1 dag :) Så omtrent 10 dpo :) Jeg har ikke merka noe særlig mensmurringer (har ikke det til vanlig heller), men vet det er vanlig ved graviditet :)

Jeg har ikke peiling, testa ikke etter EL, men om jeg går utifra TR-start og en 28dagers syklus, er jeg rundt 11dpo idag :) altså EL rundt 20.des :)

Hopper inn her jeg. IKM 4.1 :)

Snakk om å kave seg selv opp... Har gått inn på menyen "charts like mine" på Fertility Friend og sortert på termperatur og sex. Og da har 81% blitt gravid! 4 av 5! Blæææ....

Vis vedlegget 153357Vis vedlegget 153358

For et fint chart da! Mine blir så ujevne. Er egentlig usikker på om el var da FF mener, for jeg har hatt slim og og murringer i magen de siste par dager.

Temper du i munnen?

Må si det var litt av en innsats på aksjefronten da :D

Ser forresten ikke har kommet med på lista, ikm 9. Jan :)

For et fint chart da! Mine blir så ujevne. Er egentlig usikker på om el var da FF mener, for jeg har hatt slim og og murringer i magen de siste par dager.

Temper du i munnen?

Temper vaginalt. Og ja - vi fikk kjørt oss! :D

Temper du i munnen?

Nei du, den grafen du ser der oppe, den er ikke min :) er en screenshot for å vise prosenten.

Temper vaginalt. Og ja - vi fikk kjørt oss! :D

Kanskje jeg skal prøve neste syklus hvis det ikke klaffer denne gangen. Får ofte veldig hakkete grafer.

ImageUploadedByBV Forum1451594531.230496.jpg

Den turkise er fra jeg ble gravid, og den grønne er fra denne syklusen.

Back
Topp