Jeg tror at eggløsningen min har vært engang mellom 17 og 21. des. Har litt mensvondt i dag, samtidig som at jeg fikk litt lyserosa blod på papiret. Tror dere at dette kan være festeblødning, eller start på tidlig mens? 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Jeg tror at eggløsningen min har vært engang mellom 17 og 21. des. Har litt mensvondt i dag, samtidig som at jeg fikk litt lyserosa blod på papiret. Tror dere at dette kan være festeblødning, eller start på tidlig mens?![]()
Vanskelig å si. Hvor lang lutealfase pleier du å ha da? Hvis el var 17.des, kan det kanskje være tidlig mens. Håper det er festeblødning da! <3
Har ikke noe særlig syklus og regne ut fra enda.. Men var ca. 14 dager sist gang.. Så kan jo være tidlig mens? Har ikke kommet noe mer da.. Så får krysse fingrene å se..
Testetøsa her viser blenda 7dpoNy blenda test idag, og jeg som ikke skulle teste før nyttår
Andre som fått frem testetøsa i seg?![]()
Godt å vite at jeg ikke er aleneTestetøsa her viser blenda 7dpo![]()
Tror jeg skal prøve å holde meg unna testinga frem til ikm 4.jan, men tar sikkert en til helga. Har 10 strimler og en digital liggende såGodt å vite at jeg ikke er alenekommer du til å teste hver dag fremover eller skal du vente noen dager nå?
![]()
Sykt bra om du klarer å vente til daTror jeg skal prøve å holde meg unna testinga frem til ikm 4.jan, men tar sikkert en til helga. Har 10 strimler og en digital liggende såEnn du?
Håhå!Sykt bra om du klarer å vente til da![]()
Jeg skulle i utgangspunktet vente til nyttårsaften(selv om ikm er rundt 3/4 Jan), men nå har jeg allerede testet to dager, så kommer nok bare til å fortsette
har 13 strimler liggende, så har nok å ta av
![]()
Håhå!Jammen da kan jonikke jeg være noe dårligere
Skal holde ut til torsdag, iaf! Kanskje!
Jeg er rimelig sikker på at jeg ikke kommer til å få positiv uansett i morgen for at det fremdeles er for tidlig(blenda idag ogJeg tenkte også å vente til neste uke, men tar en test i morgen, siden det er nyttårsaften! Hadde vært gøy med en positiv test da - og godt å vite om man evt. ikke skal drikke! Kommer dere til å drikke litt, om dere ikke får pos test?
Jeg tenkte også å vente til neste uke, men tar en test i morgen, siden det er nyttårsaften! Hadde vært gøy med en positiv test da - og godt å vite om man evt. ikke skal drikke! Kommer dere til å drikke litt, om dere ikke får pos test?
Håhå!Jammen da kan jonikke jeg være noe dårligere
Skal holde ut til torsdag, iaf! Kanskje!
Vi skal feire nyttår med folk som ammer, er avholds osv - så det blir bare teit å drikke. Så jeg holder meg unnaJeg tenkte også å vente til neste uke, men tar en test i morgen, siden det er nyttårsaften! Hadde vært gøy med en positiv test da - og godt å vite om man evt. ikke skal drikke! Kommer dere til å drikke litt, om dere ikke får pos test?
Jeg tenkte også å vente til neste uke, men tar en test i morgen, siden det er nyttårsaften! Hadde vært gøy med en positiv test da - og godt å vite om man evt. ikke skal drikke! Kommer dere til å drikke litt, om dere ikke får pos test?
Jeg har hatt troa hver pp når vi begynte å prøve, men den troa har vel gått over nå. Blir nok mer overrasket om det først skal klaffe.. Har kommet inn i pp18, og begynner å bli mektig lei av at det ikke vil seg for ossHar dere troen på at det klaffer denne måneden?
Forrige måned hadde jeg veldig troen, og hadde kraftig el med alle symptomer, ømme pupper og festesmerter. Jeg fikk da også fire dager med positiv graviditetstest. Denne måneden har jeg ikke helt troen (til og med usikker på om egget slapp) men kanskje greit så man slipper å bli så skuffet![]()
Uff, kan godt forstå du er lei daJeg har hatt troa hver pp når vi begynte å prøve, men den troa har vel gått over nå. Blir nok mer overrasket om det først skal klaffe.. Har kommet inn i pp18, og begynner å bli mektig lei av at det ikke vil seg for oss![]()
Jeg har hatt troa hver pp når vi begynte å prøve, men den troa har vel gått over nå. Blir nok mer overrasket om det først skal klaffe.. Har kommet inn i pp18, og begynner å bli mektig lei av at det ikke vil seg for oss![]()