><><IKM UKE 1><><

Jeg tror at eggløsningen min har vært engang mellom 17 og 21. des. Har litt mensvondt i dag, samtidig som at jeg fikk litt lyserosa blod på papiret. Tror dere at dette kan være festeblødning, eller start på tidlig mens? :facepalm:

Jeg tror at eggløsningen min har vært engang mellom 17 og 21. des. Har litt mensvondt i dag, samtidig som at jeg fikk litt lyserosa blod på papiret. Tror dere at dette kan være festeblødning, eller start på tidlig mens? :facepalm:

Vanskelig å si. Hvor lang lutealfase pleier du å ha da? Hvis el var 17.des, kan det kanskje være tidlig mens. Håper det er festeblødning da! <3

Jeg har time til å gi blod i morra. Ville dere gjort det? Står ingenting på giblod.no om at man ikke kan gi mens man prøver, men er jo veldig kjedelig å ødelegge for en eventuell graviditet. Tenkte å ringe å spørre i morra tidlig også, men er litt ukomfortabelt å fortelle folk at vi prøver :p

Vanskelig å si. Hvor lang lutealfase pleier du å ha da? Hvis el var 17.des, kan det kanskje være tidlig mens. Håper det er festeblødning da! <3

Har ikke noe særlig syklus og regne ut fra enda.. Men var ca. 14 dager sist gang.. Så kan jo være tidlig mens? Har ikke kommet noe mer da.. Så får krysse fingrene å se..

Tror jeg skal prøve å holde meg unna testinga frem til ikm 4.jan, men tar sikkert en til helga. Har 10 strimler og en digital liggende så ;) Enn du?
Sykt bra om du klarer å vente til da :P
Jeg skulle i utgangspunktet vente til nyttårsaften(selv om ikm er rundt 3/4 Jan :P), men nå har jeg allerede testet to dager, så kommer nok bare til å fortsette :P har 13 strimler liggende, så har nok å ta av :D

Sykt bra om du klarer å vente til da :P
Jeg skulle i utgangspunktet vente til nyttårsaften(selv om ikm er rundt 3/4 Jan :P), men nå har jeg allerede testet to dager, så kommer nok bare til å fortsette :P har 13 strimler liggende, så har nok å ta av :D
Håhå! :D Jammen da kan jonikke jeg være noe dårligere :D Skal holde ut til torsdag, iaf! Kanskje!

Håhå! :D Jammen da kan jonikke jeg være noe dårligere :D Skal holde ut til torsdag, iaf! Kanskje!

Jeg tenkte også å vente til neste uke, men tar en test i morgen, siden det er nyttårsaften! Hadde vært gøy med en positiv test da - og godt å vite om man evt. ikke skal drikke! Kommer dere til å drikke litt, om dere ikke får pos test?

Jeg tenkte også å vente til neste uke, men tar en test i morgen, siden det er nyttårsaften! Hadde vært gøy med en positiv test da - og godt å vite om man evt. ikke skal drikke! Kommer dere til å drikke litt, om dere ikke får pos test?
Jeg er rimelig sikker på at jeg ikke kommer til å få positiv uansett i morgen for at det fremdeles er for tidlig(blenda idag og :P ) men hadde bestemt på forhånd at jeg uansett ikke skal drikke i morgen. Jeg, mannen og ungene skal til et vennepar og jeg skal være sjåfør :)

Fikk tekstmelding fra legen i dag om at progesteron nivået viste at EL har vært. Hadde positiv EL-test lillejulaften, så regner med det er alt for tidlig å teste enda. Håper på å klare å vente til minst 4.januar :D

Jeg kommer nok til å drikke litt, siden vi er invitert i selskap. Men drikker meg ikke dritings.

Vi skal feire nyttår med folk som ammer, er avholds osv - så det blir bare teit å drikke. Så jeg holder meg unna :) Skal heller drikke julebrus for siste gang i år :P

Jeg kan settes på ikm 9. Januar. Nesten 11 mnd siden vi begynte å prøve, og ingen baby enda, men en sa i uke 11+4. Pp 3 siden sa.

Fertility friend fant i dag el for 3 dager siden, og er veldig bestemt på det, strekene var tykke og røde i stedet for stiplete. Hadde sex dagen før, så får håpe det holder. Men skal få lagt inn aksjer i kveld når jeg kommer hjem likevel, bare i tilfelle FF tar feil. Hadde veldig kort syklus sist da, bare ca 20 dager alt etter når jeg skal si spottingen gikk over i tr. El på dag 10 begge denne gangen også. Forsåvidt en fin avveksling fra dag 20 slik jeg hadde før spontanaborten, men liker ikke at lutealfasen ser ut til å ha endret seg.

Vi skal feire med flere vennepar. Jeg kommer nok til å drikke bittelitt i morgen, ettersom ingen vet om at vi prøver. Heldigvis holder det at jeg tar et glass ettersom jeg vanligvis holder meg til det.

Denne runden vil vi for øvrig holde det helt hemmelig ettersom det ble så mange spørsmål og stress da vi forsøkte å få førstemann.

Har dere troen på at det klaffer denne måneden?

Forrige måned hadde jeg veldig troen, og hadde kraftig el med alle symptomer, ømme pupper og festesmerter. Jeg fikk da også fire dager med positiv graviditetstest. Denne måneden har jeg ikke helt troen (til og med usikker på om egget slapp) men kanskje greit så man slipper å bli så skuffet :)

Har dere troen på at det klaffer denne måneden?

Forrige måned hadde jeg veldig troen, og hadde kraftig el med alle symptomer, ømme pupper og festesmerter. Jeg fikk da også fire dager med positiv graviditetstest. Denne måneden har jeg ikke helt troen (til og med usikker på om egget slapp) men kanskje greit så man slipper å bli så skuffet :)
Jeg har hatt troa hver pp når vi begynte å prøve, men den troa har vel gått over nå. Blir nok mer overrasket om det først skal klaffe.. Har kommet inn i pp18, og begynner å bli mektig lei av at det ikke vil seg for oss :(

Jeg har hatt troa hver pp når vi begynte å prøve, men den troa har vel gått over nå. Blir nok mer overrasket om det først skal klaffe.. Har kommet inn i pp18, og begynner å bli mektig lei av at det ikke vil seg for oss :(
Uff, kan godt forstå du er lei da :( har dere fått noe hjelp? Dere har vel krav på det når det har gått over et år?

Det forstår jeg veldig godt :( Er du/dere utredet eller prøvd noe behandling? Vi prøvde i 20 måneder med førstemann, og fikk det til slutt til etter tre runder med Pergotime. Jeg er innstilt på at det kommer til å ta tid med nr. to også..

Back
Topp