Ja tenkte det, håper jeg klarer å vente helt til daNoen som skal teste nyttårsaften?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja tenkte det, håper jeg klarer å vente helt til daNoen som skal teste nyttårsaften?![]()
Tror jeg skal vente til utti januar en gang.. Er bare 8 dager siden positiv EL test på nyttårsaften, så regner med den blir blenda uansettNoen som skal teste nyttårsaften?![]()
Det vurderer jeg også. Fikk noen av søstra mi, men kvier meg litt for å starte med el-testing, redd det kan bli litt maniskJa håper virkelig dethvis det blir en ny pp skal jeg definitivt gå til innkjøp av EL-tester!!
![]()
Tror jeg er 10 dpo nyttårsaften så tenkte å svi av en testTror jeg skal vente til utti januar en gang.. Er bare 8 dager siden positiv EL test på nyttårsaften, så regner med den blir blenda uansettskal du teste?
Jeg er forresten ikke på listaHåper på mange nyttårsspirer! <3
- 4.januar
*Sommerskatt
*Prøver på nr 3 <3
*Nemis
*mamma-03-06-13-16
- 5.januar
*Stolt Mamma
*Ananas
*Forevermamma
*Lykkelillevenn
*Gutt2010, spire 2
- 6.januar
*-Moomin-
*Slinsie
*Nøttelita
*-liten-
*SoulCla13
- 7.januar
*FrøkenMarihøne
*mfl3
*PeCaVi
*Birdy_
- 8.januar
*Born-confused
*Lillebamsemums
- 9.januar
*Bknotten
- 10.januar
*Nimmelim
Her har jeg heldigvis ikke noe valg siden jeg ikke har mes tester og vi drar hjem onsdagJa tenkte det, håper jeg klarer å vente helt til da![]()
Jeg tenker det, men det er jo veldig tidlig for min del.. Hadde eggløsning onsdag 23Ja tenkte det, håper jeg klarer å vente helt til da![]()
Den der er veldig nære! Tippe el i kveld eller i nattWoho ser ut som jeg har el likevel denne måneden! Hipp hurra!Tolker dere denne som positiv, eller kanskje mer positiv i morgen?
Jeg!Noen som skal teste nyttårsaften?![]()
Woho ser ut som jeg har el likevel denne måneden! Hipp hurra!Tolker dere denne som positiv, eller kanskje mer positiv i morgen?
Den der er veldig nære! Tippe el i kveld eller i natthump i vei
![]()
Veeeldig nær ja. Vil tro du får positiv i morgenJeg har for øvrig fått slike som bildet viser fra bt og samtidig fått smileansikt på cb digital, så ville helt klart lagt inn aksjer i kveld
![]()
Blir nok til at jeg starter 9 dpo, det er nyttårsaften tror jegNoen her som skal teste tidlig? Jeg har en haug med billigstrimmler som jeg tenker å slå meg løs på![]()