><><IKM UKE 1><><

Tror jeg skal vente til utti januar en gang.. Er bare 8 dager siden positiv EL test på nyttårsaften, så regner med den blir blenda uansett :p skal du teste?
Tror jeg er 10 dpo nyttårsaften så tenkte å svi av en test :D

Håper på mange nyttårsspirer! <3

- 4.januar
*Sommerskatt
*Prøver på nr 3 <3
*Nemis
*mamma-03-06-13-16

- 5.januar
*Stolt Mamma
*Ananas :)
*Forevermamma
*Lykkelillevenn
*Gutt2010, spire 2

- 6.januar
*-Moomin-
*Slinsie
*Nøttelita
*-liten-
*SoulCla13

- 7.januar
*FrøkenMarihøne
*mfl3
*PeCaVi
*Birdy_

- 8.januar
*Born-confused
*Lillebamsemums

- 9.januar
*Bknotten

- 10.januar
*Nimmelim
Jeg er forresten ikke på lista :D Ikm 4. januar, tror jeg ;)

Ikm 8 januar på meg:) 3 pp:) har litt trua denne runden men jeg har en sterk følelse av at jeg nok kan bli skuffet:/

Woho ser ut som jeg har el likevel denne måneden! Hipp hurra! :D Tolker dere denne som positiv, eller kanskje mer positiv i morgen?

Vedlegg

• image.jpeg
    image.jpeg
    823,4 KB · Visninger: 52
Woho ser ut som jeg har el likevel denne måneden! Hipp hurra! :D Tolker dere denne som positiv, eller kanskje mer positiv i morgen?

Veeeldig nær ja. Vil tro du får positiv i morgen :):) Jeg har for øvrig fått slike som bildet viser fra bt og samtidig fått smileansikt på cb digital, så ville helt klart lagt inn aksjer i kveld:)

Den der er veldig nære! Tippe el i kveld eller i natt ;) hump i vei :p

Veeeldig nær ja. Vil tro du får positiv i morgen :):) Jeg har for øvrig fått slike som bildet viser fra bt og samtidig fått smileansikt på cb digital, så ville helt klart lagt inn aksjer i kveld:)

Så gøy! :-D Da skal vi gjøre det :D det er så herlig med tydehjelp, tusen takk :) så får se om ikm blir søn uke 1 eller man uke 2 :p

Er 6 DPO her, og har så vondt i puppene som jeg aldri har hatt før (i alle fall som jeg husker :P) - og er sporadisk veldig kvalm! Ellers ingen symptomer. Hvor mange DPO er dere og har dere symptomer?

Back
Topp