><><IKM UKE 1><><

Næi, det var forrige pp :D vi startet å legge inn aksjer når den viste HØY men vi fikk aldri maksimal... Det var egentlig ikke meningen at han sku komme hjem t jul men jeg ble virkelig overraska gitt :D både av han og monitoren :p

Var litt seint ute med å teste med på Dag 7 denna gangen men klarte å få MAKS gitt :D men han ligger å sove enda -_-

Ååh så kjekt da! :-D håper det klaffer <3 viser vel maks i to dager?

Min testing:
Cd 6-10 lav
Cd 11-20 høy (glemte 1 dag inni der)

Han kom hjem i går og har endelig fått lagt inn første aksje i denne pp! :) Forrige pp med billig-tester fikk jeg positiv test på cd 21, altså i morgen! Så gleder meg til å teste! :)

Last edited:
Etter aksjelegging på 7 av de siste 9dagene ville visst mannen ha en pause idag... :P er såååå redd for å miste EL, aner ikke om den kommer eller allerede har vært, så er jo redd den er på en dag uten aksjelegging :D det blir uansett nye aksjer i morgen håper jeg, og minst annenhver dag frem mot et evt tantebesøk :P andre som er ivrige om dagen? :D :)

Etter aksjelegging på 7 av de siste 9dagene ville visst mannen ha en pause idag... :P er såååå redd for å miste EL, aner ikke om den kommer eller allerede har vært, så er jo redd den er på en dag uten aksjelegging :D det blir uansett nye aksjer i morgen håper jeg, og minst annenhver dag frem mot et evt tantebesøk :P andre som er ivrige om dagen? :D :)
Ja, ganske ivrig for tiden. Hadde et par dager uten nå pga vi ikke så hverandre. Men positiv EL-test i går, så håper det klaffer :D

Ja, ganske ivrig for tiden. Hadde et par dager uten nå pga vi ikke så hverandre. Men positiv EL-test i går, så håper det klaffer :D
Positiv test igår, betyr det at EL er idag? Eller igår? :P hvis det er idag så er det jo bare til å kjøre på med gullaksjer for dere idag;)
har sagt til mannen at idag må vi kjøre på igjen etter pause igår :D frustrerende å ikke vite når EL har vært, så om det ikke klaffer denne pp'en må jeg gå til innkjøp av ELtester :)

Positiv test igår, betyr det at EL er idag? Eller igår? :P hvis det er idag så er det jo bare til å kjøre på med gullaksjer for dere idag;)
har sagt til mannen at idag må vi kjøre på igjen etter pause igår :D frustrerende å ikke vite når EL har vært, så om det ikke klaffer denne pp'en må jeg gå til innkjøp av ELtester :)
EL skjer vel innen 48t når den blir negativ igjen, og det ble den i dag :) la inn mange aksjer i går og en gang i mårrest. Bli nok mer i kveld :D
Lykke til! Gøy å øve også ;)

Jeg må bare spørre dere, siden jeg ikke er så god på tyding av slike tester. I går trodde jeg el-testen var positiv, men synes den var litt svakere i dag. Er de to siste positive, eller ville dere sagt negative?

La inn aksjer i forigårs. Prøvd igjen i går og i dag, men kom ikke helt "i mål", om dere skjønner hva jeg mener :p Når dere sier at dere legger inn aksjer hver dag, betyr det da at mannen kommer hver gang? Vi sliter litt med å få til det. Redd for at det ikke blir nok :/

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    839,2 KB · Visninger: 81
Jeg må bare spørre dere, siden jeg ikke er så god på tyding av slike tester. I går trodde jeg el-testen var positiv, men synes den var litt svakere i dag. Er de to siste positive, eller ville dere sagt negative?

La inn aksjer i forigårs. Prøvd igjen i går og i dag, men kom ikke helt "i mål", om dere skjønner hva jeg mener :p Når dere sier at dere legger inn aksjer hver dag, betyr det da at mannen kommer hver gang? Vi sliter litt med å få til det. Redd for at det ikke blir nok :/
Litt usikker, om de ikke er positive så er det ikke langt unna, men jeg tror jeg vile sagt at de er det. De ser jo ikke så ulik mine egentlig.. De to i midten er fra i går, og de på hver side er i dag og i forrigårs..
ImageUploadedByBV Forum1450965044.426774.jpg

Og svar på det siste, så ja. Mannen kommer her hver gang. Noen ganger må vi selvfølgelig jobbe litt mer, men det kommer an på hvor ofte vi har vært aktive.. Men en gang skal jo være nok om man treffer EL :)

Litt usikker, om de ikke er positive så er det ikke langt unna, men jeg tror jeg vile sagt at de er det. De ser jo ikke så ulik mine egentlig.. De to i midten er fra i går, og de på hver side er i dag og i forrigårs..
Vis vedlegget 152477

Og svar på det siste, så ja. Mannen kommer her hver gang. Noen ganger må vi selvfølgelig jobbe litt mer, men det kommer an på hvor ofte vi har vært aktive.. Men en gang skal jo være nok om man treffer EL :)

Takk for svar! Testene våre så litt like ut, ja! Kanskje vi får eggløsning omtrent samtidig - og det er nok rett rundt svingen. Håper det klaffer! :-) Spennende dette her :D

Takk for svar! Testene våre så litt like ut, ja! Kanskje vi får eggløsning omtrent samtidig - og det er nok rett rundt svingen. Håper det klaffer! :-) Spennende dette her :D
Veldig spennende :D krysser fingrene for at det blir spire på oss :)
jeg skal ta blodprøve i romjula nå for å dobbelsjekke at EL har vært.. Har pausemnd på pergo, så spent på om kroppen gir en like god EL denne mnd..

Her også kommer mannen også for hver "aksjelegging" :P slutter ikke før han er i mål, pleier å gå rimelig kjapt da vi har funnet stillinger som funker bedre enn andre :D

Ikm 5.jan., pp10 :-)

Hvordan går det, folkens? Har dere hatt eggløsning, eller er den rett rundt svingen? :-) Får dere tid til prøving innimellom juleselskapene? ;-)

Hvordan går det, folkens? Har dere hatt eggløsning, eller er den rett rundt svingen? :) Får dere tid til prøving innimellom juleselskapene? ;-)
Jeg mistenker at EL har vært, men siden jeg ikke er sikker føler jeg at vi bare må fortsette og prøve :) kjenner både jeg og mannen allerede begynner å bli litt lei, har vært mye prøving i det siste nå :P
Med unger så må hjem i seng, så får vi heldigvis noen timer på kvelden til å få til noe, kommer ikke hjem sent på natt, men FYTTI det er vanskelig å finne motivasjon etter en lang dag :O

Jeg mistenker at EL har vært, men siden jeg ikke er sikker føler jeg at vi bare må fortsette og prøve :) kjenner både jeg og mannen allerede begynner å bli litt lei, har vært mye prøving i det siste nå :p
Med unger så må hjem i seng, så får vi heldigvis noen timer på kvelden til å få til noe, kommer ikke hjem sent på natt, men FYTTI det er vanskelig å finne motivasjon etter en lang dag :O

Kjenner igjen det med motivasjon. Kjennes litt rart å skulle ha sex fordi en må, og ikke fordi en nødvendigvis har så lyst akkurat da. Prøver å lure meg selv og mannen med at det er spontant og alt det der - men funker dårlig nå :p Men ja, fortsett å prøve. All innsatsen må jo gi resultater etter hvert :D

Back
Topp