Uff, er slitsomt når syklusene drar ut og ventetiden blir evigmye lenger :-/ for 10år siden hadde jeg i en lang periode sykluser på 21dager(!!!) hadde mensen i halvannen uke, så halvannen uke fri, før mensen i halvannen uke, sånn holdt det på lenge, jeg hatet det! Men nå skulle jeg ønske jeg hadde slike sykluser, så hadde det vært mye mindre ventetidJaa, hadde vært så kjekt med en septemberbaby :-D Tipper el kommer på tors-fre denne ukenvarierende syklus, alt i fra 31 til 40 dager, gjennomsnittlig 35 dagers syklus. Slutta på minipille i juni. Så det er lenge å vente mellom hver gang, tiden går i hvert fall sakte nok
mhm, jeg hadde også høye forventninger om at det skulle klaffe fort, i og med at det har vært slik for mange i vennegjengen. Så skuffelsen ble stor når det ikke var slik for meg/oss
Det høres lovende ut da, når du har hatt to raske
men er nok fint å prøøøve å ikke ha så høye forventninger og slappe litt av, just in case hehe
![]()
Er jammen ikke gøy å se at venner rundt blir gravid mens man selv prøver og prøver, så krysser fingrene for at dere får et lite nyttårsmirakel nå, og vi også, så kan vi flytte inn i september sammen <3
Ja, det høres veldig fint ut
ja, blir spennende å se