IKM uke 1⭐️

Tok akkurat babyverdens terminkalkulator som har sånn milepæler. Selve terminen om det skulle klaffe nå er dagen etter samboer sin bursdag.
*risiko for spontanabort avtar* på sønnen min sin bursdag. Og *Babyer født nå har rundt 80 prosent sjanse for å overleve* på niesen min sin bursdag. Det var jo litt cute:love017

Nå er det like før, ellerså har toppen vært. Jeg har monitor i tillegg som viste maksimal imorrest, men liker å bruke strimler i tillegg
Håper så inderlig det sitter denne gangen her og at vi får en positiv test på nyttårsaften ❤️ selv om jeg egentlig har gitt litt opp

Vedlegg

• IMG_6816.jpeg
    IMG_6816.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 21
Nå er det like før, ellerså har toppen vært. Jeg har monitor i tillegg som viste maksimal imorrest, men liker å bruke strimler i tillegg
Håper så inderlig det sitter denne gangen her og at vi får en positiv test på nyttårsaften ❤️ selv om jeg egentlig har gitt litt opp
Hurra for eggløsning!
Ser du er på prøveperiode 5 etter SA. Hadde dere prøvd lenge før også?

Beklager ekkelt bilde men tror riktig beskrivelse er klebrig i konsistens. Da er vel eggløsning mest sannsynlig over? Har liksom ikke kjent de smertene jeg pleiwr så synes det er så rart. Vanskelig å bli kjent med kroppen igjen ettee ma.

Vedlegg

• 20251219_202407.jpg
    20251219_202407.jpg
    1,1 MB · Visninger: 41
Beklager ekkelt bilde men tror riktig beskrivelse er klebrig i konsistens. Da er vel eggløsning mest sannsynlig over? Har liksom ikke kjent de smertene jeg pleiwr så synes det er så rart. Vanskelig å bli kjent med kroppen igjen ettee ma.
Kan se ut som det ja? Ikke alltid lett å bli klok på kroppen.. Du fikk aldri positiv test?

Lyckeliten10- 38- B4- Pp1- EL 19/12- IKM 2/1

Vi prøver igjen, og så får vi se hvordan det går.
EL antatt den 19, testet bare for å se om jeg var i rute i syklusen, og det var jeg visst. Så da kjører vi på og ser om det blir klaff:)
Puppene er vonde, så da vet jeg at syklusen er som den skal være:joyful: Minstemann født i september i fjor

Håper det ❤️ nei, det var veldig uplanlagt, så siden det gikk så «lett» sist ettersom vi absolutt ikke prøve, hadde vi sett for oss at det skulle bli lett nå
Skjønner. Da er det sikkert ekstra skuffende når man ikke er forberedt på at det tar lang tid.. Har jo hørt om det før, at det plutselig kan ta mye lengre tid med nr.2, rare greier..

Lyckeliten10- 38- B4- Pp1- EL 19/12- IKM 2/1

Vi prøver igjen, og så får vi se hvordan det går.
EL antatt den 19, testet bare for å se om jeg var i rute i syklusen, og det var jeg visst. Så da kjører vi på og ser om det blir klaff:)
Puppene er vonde, så da vet jeg at syklusen er som den skal være:joyful: Minstemann født i september i fjor
Velkommen hit:happy::Heartred

Hadde helt glemt hvor altoppslukende dette er. Stresser med å få i stand alt til jul. Vi skal holde hos oss for første gangen, så mye som må skaffes og fikses. Likevel kjenner jeg etter og forsøker å tolke alt som kan være symptomer, og ja jeg klarer ikke å ikke teste, selvom jeg jo godt vet det er for tidlig :hilarious:

Men altså, gikk igjennom bilder av tester fra da jeg ble gravid med sønnen min. Og da fikk jeg faktisk veldig svak strek allerede på kvelden 6 dpo. Trodde det var 7, men var tydeligvis 6. Det er jo kjempe tidlig!:oops: Eneste forklaring må nesten være at eggløsning var samme dagen som LH topp og ikke dagen etter. Uanset er det jo tidlig.
I dag er jeg 6 dpo, så det er nå snart det egentlig begynner å bli spennende å teste:nailbiting::hilarious:

Hvordan går det med dere?:Heartred

Back
Topp