Hehe, bedre enn forrige testen. Men da prøvde vel kroppen å slippe egget, og så måtte den ta pause og ny satsDer var det ingen tvil nei![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe, bedre enn forrige testen. Men da prøvde vel kroppen å slippe egget, og så måtte den ta pause og ny satsDer var det ingen tvil nei![]()

Sikkert gullegget som trengte litt ekstra tid!Hehe, bedre enn forrige testen. Men da prøvde vel kroppen å slippe egget, og så måtte den ta pause og ny sats![]()

Hurra for eggløsning!Nå er det like før, ellerså har toppen vært. Jeg har monitor i tillegg som viste maksimal imorrest, men liker å bruke strimler i tillegg
Håper så inderlig det sitter denne gangen her og at vi får en positiv test på nyttårsaftenselv om jeg egentlig har gitt litt opp
Kan se ut som det ja? Ikke alltid lett å bli klok på kroppen.. Du fikk aldri positiv test?Beklager ekkelt bilde men tror riktig beskrivelse er klebrig i konsistens. Da er vel eggløsning mest sannsynlig over? Har liksom ikke kjent de smertene jeg pleiwr så synes det er så rart. Vanskelig å bli kjent med kroppen igjen ettee ma.
Begynner å nærme seg et år nåHurra for eggløsning!
Ser du er på prøveperiode 5 etter SA. Hadde dere prøvd lenge før også?
Håper det er gullegget som slipper nåBegynner å nærme seg et år nå