IKM uke 1⭐️

Velkommen hit:Heartred

Jeg håper dere får feire nyttår med en postiv test!:HeartredAnnen hver dag skal jo i prinsippet holde.

Det må ha vært en vanskelig beslutning å ta.. men jeg kan godt følge den. Er kanskje også fint å ha en sluttdato å forholde seg til?
Vi er jo i første prøveperiode nå, men har allerede avtalt at vi slutter å prøve om vi kommer til 2027. Da blir samboeren min 46 år og da synes han at han har blitt for gammel.
Jeg blir 42 og han 46 i ‘26. I begynnelsen var det tøft å snakke om en sluttdato, men etterhvert så har jeg innsett at det er lurt. Det er selvfølgelig trist om vår datter aldri får søsken, men hun har mange fine familiemedlemmer rundt seg. Om det ikke blir barn, så vet jeg at vi har prøvd alt. Og det er «betryggende» å vite.

Har gjort litt forskjellig men har hatt svake tester og følte kanskje den var enda svakere nå. Skal prøve litt senere i dag også. Skal sies at det er normal sine men har også clearblue digital i tillegg. Begynte å få noe mer utflod i går, er på dag 14 nå så forventer egt positiv test snart. Hadde mye utflod i helga så synes det har vært veldig rart i det siste. Har ikke hatt typiske mensmurring så vil ikke tro eggløsninga har vært. Burde vel begynne å ta bilde av testene. Hvilken app er lurt å bruke?
Skjønner. Normal sine er nok ikke de beste nei, men clearblue skulle jo være bra.Toppen kommer sikkert snart :happy:
Jeg bruker appen Premom til å legge ind testene, veldig fornøyd med den!

Jeg blir 42 og han 46 i ‘26. I begynnelsen var det tøft å snakke om en sluttdato, men etterhvert så har jeg innsett at det er lurt. Det er selvfølgelig trist om vår datter aldri får søsken, men hun har mange fine familiemedlemmer rundt seg. Om det ikke blir barn, så vet jeg at vi har prøvd alt. Og det er «betryggende» å vite.
Ja skjønner. Heldigvis mange enebarn som har det veldig fint med å være enebarn! Men kjenner igjen ønsket om å gi et søsken:Heartred

Jeg forsøker å holde meg til på mandag, da er jeg 7 dpo, og fikk svaaak positiv med sønnen min 7 dpo, på kvelden da.
Men altså jeg kan ikke styre meg, så kan være jeg plutselig tar en test all for tidlig:hilarious:
Ja, det er fort gjort å ryke på noen! Jeg lovde egentlig mannen å ikke bli testegal denne PP… men vi får se :bored:

Har gjort litt forskjellig men har hatt svake tester og følte kanskje den var enda svakere nå. Skal prøve litt senere i dag også. Skal sies at det er normal sine men har også clearblue digital i tillegg. Begynte å få noe mer utflod i går, er på dag 14 nå så forventer egt positiv test snart. Hadde mye utflod i helga så synes det har vært veldig rart i det siste. Har ikke hatt typiske mensmurring så vil ikke tro eggløsninga har vært. Burde vel begynne å ta bilde av testene. Hvilken app er lurt å bruke?
Veldig bra å ikke bare stole på testene fra Normal. Måtte bla bakover i min egen dagbok, men husker veldig godt at jeg testet med Normal sine samtidig som Babyplan og det var helt vanvittig stor forskjell. Begge testene på bildet er dyppet i samme urin :bag:

Vedlegg

• IMG_6549.jpeg
    IMG_6549.jpeg
    326,1 KB · Visninger: 11
Back
Topp