IKM uke 1⭐️

Ganske sikker på at EL er i dag. I tillegg til tydelig test, var trusa full av slim i dag! :laughing002

Mannen begynner å bli sliten i staken, så i går måtte vi ha pause. Gårsdagens test var jo svak, så det gjorde kanskje ikke noe.

Vi skal i hverfall hoppe i høyet i kveld! Så får vi håpe at vi får til mannens juleønske i år: Få positiv test i romjula! :love017
IMG_2357.jpeg

Måtte ta ny EL test, og fra å være nesten negativ så har den steget. Betyr det at egget ikke slapp da, og at det kanskje prøver på nytt? Trodde testene skulle forbli svake/negative etter EL, men har jo aldri fortsatt å teste :schocked028
tenker det kommer litt an på hvor sterk den er? Tror de kan variere litt, men er den ganske sterk er det kanskje at egget prøver på nytt ja :confused005

Hei! Kommer litt seint inn etter å tatt en pause fra testkjøret.

calendula_ - 37 - B3 - PP 6 - EL 18/12 - IKM 03/01
Ganske sikker på at EL er i dag. I tillegg til tydelig test, var trusa full av slim i dag! :laughing002

Mannen begynner å bli sliten i staken, så i går måtte vi ha pause. Gårsdagens test var jo svak, så det gjorde kanskje ikke noe.

Vi skal i hverfall hoppe i høyet i kveld! Så får vi håpe at vi får til mannens juleønske i år: Få positiv test i romjula! :love017
Vis vedlegget 476151

Velkommen hit!:happy::Heartred

Hurra for eggløsning! Håper han får ønsket sitt oppfylt:smiley-angelic001:D

Cd 15 i dag og positiv eggløsningstest:Dhadde ikke tenkt til å teste denne mnd, men så har jeg hatt mye slim og murringer i dag og tok test for morro skyld! Da har jeg nok eggløsning i løpet av morgendagen og er 1 dpo på lørdag :) dagene flyr avgårde og jeg tenker overraskende lite på hele prøvingen, det er veldig deilig egentlig:Heartred

Jeg tror eggløsningen min er i dag, fordi jeg har kun fått 1 test som såvidt var positiv - den var for to dager siden. Og siden har testene blitt svakere og svakere, så jeg tror rett og slett at jeg har misset toppen? Jeg pleier egentlig å ha ganske lange topper, så det er litt rart for meg, samtidig skal vi ta over et hus, så tankene mine og prioriteringene er litt alle steder nå. Men jeg har masssssse el-slim, kvalme, oppblåsthet, hoven i ansiktet og alle slike tegn jeg normalt sett pleier å ha. Og jeg har erfart en gang tidligere å bli gravid til tross for negative tester hele syklusen, så jeg tror jeg har eggløsning i dag:bag::angelic:

:happy: Jeg tror eggløsningen min er i dag, fordi jeg har kun fått 1 test som såvidt var positiv - den var for to dager siden. Og siden har testene blitt svakere og svakere, så jeg tror rett og slett at jeg har misset toppen? Jeg pleier egentlig å ha ganske lange topper, så det er litt rart for meg, samtidig skal vi ta over et hus, så tankene mine og prioriteringene er litt alle steder nå. Men jeg har masssssse el-slim, kvalme, oppblåsthet, hoven i ansiktet og alle slike tegn jeg normalt sett pleier å ha. Og jeg har erfart en gang tidligere å bli gravid til tross for negative tester hele syklusen, så jeg tror jeg har eggløsning i dag:bag::angelic:
Spennende! Greit å lytte til kroppen tenker jeg

Har fortsatt ikke fått noe positiv eggløsningtest blir dag 16 nå. Vi la alikevel inn aksjer for ca 1 døgn siden. Og nå i kveld 24 timer senere så det ut som bittelitt rødt også kom den lange remsa hengende igjen som jeg alltid pleier å få etter å ha tisset(tror det er når eggløsninga er over). Man kan vel ikke ha festeblødning så kjapt? Virka som den remsa var mer klissete nå enn stretchy

Back
Topp