IKM uke 1⭐️

Tok akkurat babyverdens terminkalkulator som har sånn milepæler. Selve terminen om det skulle klaffe nå er dagen etter samboer sin bursdag.
*risiko for spontanabort avtar* på sønnen min sin bursdag. Og *Babyer født nå har rundt 80 prosent sjanse for å overleve* på niesen min sin bursdag. Det var jo litt cute:love017

Nå er det like før, ellerså har toppen vært. Jeg har monitor i tillegg som viste maksimal imorrest, men liker å bruke strimler i tillegg
Håper så inderlig det sitter denne gangen her og at vi får en positiv test på nyttårsaften ❤️ selv om jeg egentlig har gitt litt opp

Vedlegg

• IMG_6816.jpeg
    IMG_6816.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 17
Nå er det like før, ellerså har toppen vært. Jeg har monitor i tillegg som viste maksimal imorrest, men liker å bruke strimler i tillegg
Håper så inderlig det sitter denne gangen her og at vi får en positiv test på nyttårsaften ❤️ selv om jeg egentlig har gitt litt opp
Hurra for eggløsning!
Ser du er på prøveperiode 5 etter SA. Hadde dere prøvd lenge før også?

Beklager ekkelt bilde men tror riktig beskrivelse er klebrig i konsistens. Da er vel eggløsning mest sannsynlig over? Har liksom ikke kjent de smertene jeg pleiwr så synes det er så rart. Vanskelig å bli kjent med kroppen igjen ettee ma.

Vedlegg

• 20251219_202407.jpg
    20251219_202407.jpg
    1,1 MB · Visninger: 29
Beklager ekkelt bilde men tror riktig beskrivelse er klebrig i konsistens. Da er vel eggløsning mest sannsynlig over? Har liksom ikke kjent de smertene jeg pleiwr så synes det er så rart. Vanskelig å bli kjent med kroppen igjen ettee ma.
Kan se ut som det ja? Ikke alltid lett å bli klok på kroppen.. Du fikk aldri positiv test?

Back
Topp