IKM uke 1❤️

Kan med sikkerhet si at jeg ikke har EL iallefall
Screenshot_20231218_191005_Premom.jpg

Vi legger inn aksjer hver dagxsmile5 Men jeg er nok ikke inne den fruktbare perioden enda. Kjekt med øvelse uansett. Haha:smiley-ashamed008

Men når regner man CD fra? Trodde jeg var på CD10 nå, men i følge premom er jeg på CD11. Fikk mens 7.Des.
Kjekt med øvelse!! Jeg teller cd1 dagen etter mensen har kommet, men ikke 100% sikker på at det er riktig?

Første pp så vi bare lar det som skjer skje og ser om den sitter. Veldig spennende og skremmende å prøve på nr 2. Har en 2 åring som er veldig knyttet til mammaen sin :sorry: Blir nok vanskelig for både han og meg med en baby, men prøver å tenke på hvor fint det blir å få et søsken for han også, hvis vi er så heldige å få det til :Heartblue
Spennende, masse lykke til <3 har selv en toåring som også er veldig mammajente. Krysser fingrene for at det blir søsken på 2åringene våre i 2024 :Heartred

:smiley-bounce016
Håpefullmh - 25 - B1 - PP18 (PP6 etter SA 6+1) - EL 24.12.23 - IKM 07.01.24.

Krysser fingrene for et ekte julemirakel nå❤️ Gått gjennom lapraskopi med skylling av eggledere forrige uke, og håper det gjorde susen. Gått på dobbel kur letrozol denne syklusen, og setter ovitrelle i løpet av denne uken. Skal til gynekologen i morgen for ultralyd, og sende i vei søknad til IVF ved St Olavs da vi har gjort alt av utredning nå. Så dette blir et spennende år, håper bare det blir mye glede ❤️

Solkremen ☀️ 33,b4,pp8, el 19/12, IKM ca 3/01.

Denne runden skal jeg begynne med cyklogest. Noen andre som har erfaringer med det? Leser at mange får en del bivirkninger som kvalme, ømme bryst med mer.

Hvor lenge tok det før det klaffet for dere etter oppstart med cyklogest?

Letrozol denne runden. Jobbes mye der nede og har fått litt EL-slim. El test var ikke veldig sterk i dag. Vanligvis ville jeg fått EL om en uke, men håper det kommer litt tidligere nå som jeg har tatt Letrozol :smiley-angelic001
Tok en EL-test nå med nesten usynlig strek, så da er det nok ikke noen EL på gang her :sad015

Premom påstår enda at jeg ikke har el nå :p men la inn aksjer likevel

Vedlegg

• 2249CC2B-378D-4B78-B124-76AD38B0B6B4.jpeg
    2249CC2B-378D-4B78-B124-76AD38B0B6B4.jpeg
    464,9 KB · Visninger: 48
Dette er så spennende! Kjenner det romstrerer på høyre eggstokk, så er vel der eggløsning skjer denne mnd. Aner ikke når det skjer, men pleier å få EL slim. Kommer det før, under eller etter EL?
Har temp på Apple Watch, men vil tro den ikke er konkret nok. I følge syklusregistrering og Apple Watch målinger kommer EL en gang mellom 20-25 desember :happy: CD 10 i dag!

Back
Topp