MammaØnsket
Betatt av forumet
Hei alle prøvere
MammaØnsket - 35 år - B1 - PPX - EL 19.12 - IKM 1.1
MammaØnsket - 35 år - B1 - PPX - EL 19.12 - IKM 1.1
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper det holder! Masse lykke tilVenter på å starte med EL-testing. Antatt EL blir 25. desember. Litt stressa for det, da vi kun kan legge aksjer på morgenen 23. og så ikke før 26. Håper det holder!
Kjekt med øvelse!! Jeg teller cd1 dagen etter mensen har kommet, men ikke 100% sikker på at det er riktig?Vi legger inn aksjer hver dag Men jeg er nok ikke inne den fruktbare perioden enda. Kjekt med øvelse uansett. Haha
Men når regner man CD fra? Trodde jeg var på CD10 nå, men i følge premom er jeg på CD11. Fikk mens 7.Des.
Herlig! Her testet det og, cd15 i dag og langt i fra topp… hvordan ser det ut hos deg?Her testes det for EL..og legges inn aksjer Julestria er jeg litt på etterskudd med, men det ordner seg vel i dpo-dagene
Spennende, masse lykke til <3 har selv en toåring som også er veldig mammajente. Krysser fingrene for at det blir søsken på 2åringene våre i 2024Første pp så vi bare lar det som skjer skje og ser om den sitter. Veldig spennende og skremmende å prøve på nr 2. Har en 2 åring som er veldig knyttet til mammaen sin Blir nok vanskelig for både han og meg med en baby, men prøver å tenke på hvor fint det blir å få et søsken for han også, hvis vi er så heldige å få det til
Haha!! Her sier mannen «jeg sier jo at testing etter eggløsning ødelegger morroa» altså ikke aksjelegging hver dagGår overraskende bra, og mannen synes aksjer hver dag er helt supert selv om det er av plikt
Cd1 er dagen man får mensen på. Premom har riktigVi legger inn aksjer hver dag Men jeg er nok ikke inne den fruktbare perioden enda. Kjekt med øvelse uansett. Haha
Men når regner man CD fra? Trodde jeg var på CD10 nå, men i følge premom er jeg på CD11. Fikk mens 7.Des.
Cd1 er dagen man får mensenKjekt med øvelse!! Jeg teller cd1 dagen etter mensen har kommet, men ikke 100% sikker på at det er riktig?
Cd 10 i dag, og toppen er nådd. EL i morgenHerlig! Her testet det og, cd15 i dag og langt i fra topp… hvordan ser det ut hos deg?
Fikk svar litt lenger ned her at det er fra og med dagen man får mensen. Lærer stadig noe nyttKjekt med øvelse!! Jeg teller cd1 dagen etter mensen har kommet, men ikke 100% sikker på at det er riktig?
Aha! TakkCd1 er dagen man får mensen
Tok en EL-test nå med nesten usynlig strek, så da er det nok ikke noen EL på gang herLetrozol denne runden. Jobbes mye der nede og har fått litt EL-slim. El test var ikke veldig sterk i dag. Vanligvis ville jeg fått EL om en uke, men håper det kommer litt tidligere nå som jeg har tatt Letrozol
Ja, negativ. Men jeg fant ikke El-toppen forrige gang heller, selv med testing i mange dager. Ble gravid daTatt EL-test?
Jeg har lest at streken kan "poppe" over natten, kan jo hende det skjer hos degTok en EL-test nå med nesten usynlig strek, så da er det nok ikke noen EL på gang her
Hadde et håp om dette, men lite strek i dag også. Mye smerter og litt slim fortsatt da.Jeg har lest at streken kan "poppe" over natten, kan jo hende det skjer hos deg