IKM uke 1❤️

Hvordan går det med dere damer? Med julestria og babymaking? :Heartred
Venter på å starte med EL-testing. :) Antatt EL blir 25. desember. Litt stressa for det, da vi kun kan legge aksjer på morgenen 23. og så ikke før 26. :nailbiting: Håper det holder!

Vi legger inn aksjer hver dagxsmile5 Men jeg er nok ikke inne den fruktbare perioden enda. Kjekt med øvelse uansett. Haha:smiley-ashamed008

Men når regner man CD fra? Trodde jeg var på CD10 nå, men i følge premom er jeg på CD11. Fikk mens 7.Des.

SP97 - 26 - B1 - PP3(?) - EL 22.12 - IKM 5.12

Ser ut som vi akkurat kan rekke EL denne mnd, så slenger meg inn her! Har hatt to korte «sykluser» på rappen på bare 14 og 18 dager, så nå håååper jeg at hormonene er i balanse igjen og syklus på 26-28 dager:angel9

Første pp så vi bare lar det som skjer skje og ser om den sitter. Veldig spennende og skremmende å prøve på nr 2. Har en 2 åring som er veldig knyttet til mammaen sin :sorry: Blir nok vanskelig for både han og meg med en baby, men prøver å tenke på hvor fint det blir å få et søsken for han også, hvis vi er så heldige å få det til :Heartblue

574F91B5-A756-4EC9-BC7C-6EF5B684E418.jpeg
Her ble det plutselig topp i dag og enda sterkere midt på dagen. Allerede svakere i kveld så antar eggløsning i morgen :) fikk heldigvis lagt aksjer i dag, tross sykdom i hus ! :)

Kan dette tyde på at EL er i dag? Er helt ny på dette med EL testing :)
Øverste er fra i går (CD8) og nederste er fra i dag (CD9)
98AE153D-AF41-42E2-9A49-67A9D13E8112.jpeg
Blir spennende å se om tempen stiger i morgen
IMG_6068.jpeg

CD 16 i dag. Appen regner med at jeg får eggløsning på CD 20-22 omtrent.

Hvor mange syklusdager har dere, i følge appen deres? Siden jeg ammer varierer det hos meg, alt fra 27 til 46. Den regner seg frem til at jeg har 35 CD-er denne gangen
Jeg pleier å ha 30 dager, men få EL rund CD21

Letrozol denne runden. Jobbes mye der nede og har fått litt EL-slim. El test var ikke veldig sterk i dag. Vanligvis ville jeg fått EL om en uke, men håper det kommer litt tidligere nå som jeg har tatt Letrozol :smiley-angelic001

Back
Topp