Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Venter på å starte med EL-testing. Antatt EL blir 25. desember. Litt stressa for det, da vi kun kan legge aksjer på morgenen 23. og så ikke før 26. Håper det holder!Hvordan går det med dere damer? Med julestria og babymaking?
Vi legger inn aksjer hver dag Men jeg er nok ikke inne den fruktbare perioden enda. Kjekt med øvelse uansett. HahaHvordan går det med dere damer? Med julestria og babymaking?
Ohyes det skal legges inn mye aksjer før han drar. Må legge inn en innsats nå som kroppen virkelig spiller på lagSå spennende da! Og godt timet isåfall Bare å legge inn masse aksjer før han reiser
Her testes det for EL..og legges inn aksjer Julestria er jeg litt på etterskudd med, men det ordner seg vel i dpo-dageneHvordan går det med dere damer? Med julestria og babymaking?
Og når kroppen spiller på lag får man ekstra lyst på kjærestenOhyes det skal legges inn mye aksjer før han drar. Må legge inn en innsats nå som kroppen virkelig spiller på lag
Det er så santOg når kroppen spiller på lag får man ekstra lyst på kjæresten
Første pp så vi bare lar det som skjer skje og ser om den sitter. Veldig spennende og skremmende å prøve på nr 2. Har en 2 åring som er veldig knyttet til mammaen sin Blir nok vanskelig for både han og meg med en baby, men prøver å tenke på hvor fint det blir å få et søsken for han også, hvis vi er så heldige å få det tilHvordan går det med dere damer? Med julestria og babymaking?
Tenker også at denne er positiv om den er tatt bilde av før det er passert 5 minLitt bedre bilde
Vis vedlegget 422494
Går overraskende bra, og mannen synes aksjer hver dag er helt supert selv om det er av pliktHvordan går det med dere damer? Med julestria og babymaking?
Tok bilde før 5 min hadde passertTenker også at denne er positiv om den er tatt bilde av før det er passert 5 min
Da ville jeg tippe det slipper i morgen spennende!Kan dette tyde på at EL er i dag? Er helt ny på dette med EL testing
Øverste er fra i går (CD8) og nederste er fra i dag (CD9)
Vis vedlegget 422527
Blir spennende å se om tempen stiger i morgen
Vis vedlegget 422528
iiii da er det bare å få lagt inn aksjer i dag ogsåDa ville jeg tippe det slipper i morgen spennende!
Tatt EL-test?Vond nederst i magen og korsryggen i morges. Tegn på EL?
Jeg pleier å ha 30 dager, men få EL rund CD21CD 16 i dag. Appen regner med at jeg får eggløsning på CD 20-22 omtrent.
Hvor mange syklusdager har dere, i følge appen deres? Siden jeg ammer varierer det hos meg, alt fra 27 til 46. Den regner seg frem til at jeg har 35 CD-er denne gangen