IKM uke 1❤️

Bra jeg fikk et innfall om å teste tidligere i dag :hilarious:

Vedlegg

• 2F9898D1-8BCD-4FF1-A65D-74EEF88E175D.jpeg
    2F9898D1-8BCD-4FF1-A65D-74EEF88E175D.jpeg
    381,2 KB · Visninger: 78
Venter i spenning og håper at tempen stiger i morgen :p positiv el test CD8. Må få lagt inn aksjer i morgen også, bare for å være på den sikre siden. Hvis ikke det er nok så får vi prøve igjen neste PP. Nå drar samboer snart, så da blir det ikke noe aksjer før på nyåret…
IMG_6073.jpeg

Det betyr at toppen din var i dag tidlig? Jeg tester bare på ettermiddagene jeg. Kan jeg gå glipp av toppen da kanskje?:hungover:
Toppen min var da ja :) når det nærmer seg EL tester jeg 2 ganger om dagen, så er jeg sikker på å få det med meg. Skal egentlig ikke ha EL før mandag ish, så bare flaks at jeg fikk et innfall om å teste :)

Mcae86 - 37 - B2 - PP2 etter MA - EL ca 24.12- IKM ca 07.01

Litt usikker syklus etter MA, bommet nok totalt på eggløsning sist pp, så får teste denne gangen ☺️

Toppen min var da ja :) når det nærmer seg EL tester jeg 2 ganger om dagen, så er jeg sikker på å få det med meg. Skal egentlig ikke ha EL før mandag ish, så bare flaks at jeg fikk et innfall om å teste :)
Da skal jeg begynne å teste 2 ganger daglig fra i dag, selvom testene mine er så svake at man nesten ikke ser streken engang:shifty:

Dere som tester etter EL, bruker dere en app? Ser det er mange som deler bilder av masse tester og rare tall:bored:
Jeg bruker Eveline sine tester . Da får du se LH toppen og når egget slipper. Men det er forvirrende … man kan kun stole på når testen går fra positiv til negativ er hva jeg har funnet ut
Hadde ikke positiv test før nå … og nå er den påvei ned så det gir mening men den har vært opp å ned lenge for meg 9 dager

Vedlegg

• IMG_0091.png
    IMG_0091.png
    201,7 KB · Visninger: 25
jeg lurer .. noen som har erfaring med denne ??

Jeg har prøvd den noen ganger nå . Men er så redd at hvis jeg detter den på. Så er det mye som ikke kommer med siden jeg kjenner det renner en del .. å det bør det jo absolutt ikke gjøre

Vedlegg

• IMG_0055.png
    IMG_0055.png
    626,1 KB · Visninger: 41
Lite som skjer her og.:hungover:
Aldri vært så utålmodig selv om jeg vet det er for tidlig!:hilarious:

Vedlegg

• IMG_8874.png
    IMG_8874.png
    1,3 MB · Visninger: 54
jeg lurer .. noen som har erfaring med denne ??

Jeg har prøvd den noen ganger nå . Men er så redd at hvis jeg detter den på. Så er det mye som ikke kommer med siden jeg kjenner det renner en del .. å det bør det jo absolutt ikke gjøre
Jeg har prøvd den en gang, og det ble første og siste gang. Kanskje jeg gjorde det helt feil, men den kom skjevt inn og når jeg skulle prøve å rette den opp føltes det som ALL sæden rant ut (vakuum med motsatt effekt). Følte ikke den på noen måter passet inni der og den var vanskelig å håndtere.

Back
Topp