Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det betyr at toppen din var i dag tidlig? Jeg tester bare på ettermiddagene jeg. Kan jeg gå glipp av toppen da kanskje?Bra jeg fikk et innfall om å teste tidligere i dag
Jeg har bare testet to ganger. CD8 og CD9. Fant toppen på CD8, men det var bare ren flaksDet betyr at toppen din var i dag tidlig? Jeg tester bare på ettermiddagene jeg. Kan jeg gå glipp av toppen da kanskje?
Jeg tester tre ganger om dagen når jeg ser det nærmer seg for å få med meg toppenDet betyr at toppen din var i dag tidlig? Jeg tester bare på ettermiddagene jeg. Kan jeg gå glipp av toppen da kanskje?
Toppen min var da ja når det nærmer seg EL tester jeg 2 ganger om dagen, så er jeg sikker på å få det med meg. Skal egentlig ikke ha EL før mandag ish, så bare flaks at jeg fikk et innfall om å testeDet betyr at toppen din var i dag tidlig? Jeg tester bare på ettermiddagene jeg. Kan jeg gå glipp av toppen da kanskje?
Da skal jeg begynne å teste 2 ganger daglig fra i dag, selvom testene mine er så svake at man nesten ikke ser streken engangToppen min var da ja når det nærmer seg EL tester jeg 2 ganger om dagen, så er jeg sikker på å få det med meg. Skal egentlig ikke ha EL før mandag ish, så bare flaks at jeg fikk et innfall om å teste
Jeg bruker Eveline sine tester . Da får du se LH toppen og når egget slipper. Men det er forvirrende … man kan kun stole på når testen går fra positiv til negativ er hva jeg har funnet utDere som tester etter EL, bruker dere en app? Ser det er mange som deler bilder av masse tester og rare tall
Samme her. Første måneden jeg tester og jeg kjenner sånn på utålmodighetenLite som skjer her
Jeg har prøvd den en gang, og det ble første og siste gang. Kanskje jeg gjorde det helt feil, men den kom skjevt inn og når jeg skulle prøve å rette den opp føltes det som ALL sæden rant ut (vakuum med motsatt effekt). Følte ikke den på noen måter passet inni der og den var vanskelig å håndtere.jeg lurer .. noen som har erfaring med denne ??
Jeg har prøvd den noen ganger nå . Men er så redd at hvis jeg detter den på. Så er det mye som ikke kommer med siden jeg kjenner det renner en del .. å det bør det jo absolutt ikke gjøre