Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg tenker å begynne på dag 10 nå som det er første gang jeg tester etter ELDere som tester etter EL. Når i syklusen begynner dere å teste?
Håper du blir gravid denne gangen, og at det blir en terminspireJeg prøvde å teste sist, men testen ble aldri positiv på eggløsning. Går for aksjer hver dag denne gangen også, for å være sikker. Ble gravid sist, men endte i kjemisk
Jeg har kun hatt én «normal» syklus etter jeg sluttet på p-piller. På p-piller har jeg hatt en syklus på 28 dager. Forrige syklus var på 31 dagerCD 16 i dag. Appen regner med at jeg får eggløsning på CD 20-22 omtrent.
Hvor mange syklusdager har dere, i følge appen deres? Siden jeg ammer varierer det hos meg, alt fra 27 til 46. Den regner seg frem til at jeg har 35 CD-er denne gangen
29-30CD 16 i dag. Appen regner med at jeg får eggløsning på CD 20-22 omtrent.
Hvor mange syklusdager har dere, i følge appen deres? Siden jeg ammer varierer det hos meg, alt fra 27 til 46. Den regner seg frem til at jeg har 35 CD-er denne gangen
Før jeg begynte på cerazette lå jeg jevnt på 26-27 dager, slik var det også da jeg ble gravid med første barnet mitt. Etter å ha sluttet med cerazette for ett år siden nå, ligger jeg på 22-24 dager i syklus.CD 16 i dag. Appen regner med at jeg får eggløsning på CD 20-22 omtrent.
Jeg begynner å teste tidlig (fort så tidlig som CD 6) da jeg flere ganger har hatt El på CD 10 og vil ikke gå glipp av detDere som tester etter EL. Når i syklusen begynner dere å teste?
Litt bedre bildeKan dette bety at eggløsning skjer snart? Den virker ganske sterk første gang jeg tester denne syklusen Vis vedlegget 422493
Denne ser jeg på som positiv. Da har du kanskje EL i morgen eller dagen etterLitt bedre bilde
Vis vedlegget 422494
Var ikke forberedt på å få EL så fort men skikkelig gøy at syklusen har stabilisert seg så fort etter p-pille slutt er bare på CD8 i dag. Men om jeg får EL i morgen eller tirsdag så er det kanskje håp denne måneden, siden samboer reiser bort på torsdagDenne ser jeg på som positiv. Da har du kanskje EL i morgen eller dagen etter
Da var det kanskje en mening med at den kom litt før. Godt kroppen spiller på lag! Lykke til!Var ikke forberedt på å få EL så fort men skikkelig gøy at syklusen har stabilisert seg så fort etter p-pille slutt er bare på CD8 i dag. Men om jeg får EL i morgen eller tirsdag så er det kanskje håp denne måneden, siden samboer reiser bort på torsdag
Ja det var nok en mening med det tusen takk! Dette blir en spennende PPDa var det kanskje en mening med at den kom litt før. Godt kroppen spiller på lag! Lykke til!
Håper det skjer noe snartLite som skjer her..
Så spennende da! Og godt timet isåfall Bare å legge inn masse aksjer før han reiserVar ikke forberedt på å få EL så fort men skikkelig gøy at syklusen har stabilisert seg så fort etter p-pille slutt er bare på CD8 i dag. Men om jeg får EL i morgen eller tirsdag så er det kanskje håp denne måneden, siden samboer reiser bort på torsdag