IKM uke 1❤️

Jeg prøvde å teste sist, men testen ble aldri positiv på eggløsning. Går for aksjer hver dag denne gangen også, for å være sikker. Ble gravid sist, men endte i kjemisk

Hei! Melder meg inn her jeg. Litt ustabil og kort syklus for tiden, premom sier ikm 31.12, mens den andre kalkulatoren sier ikm 2.1. Så jeg legger meg midt i mellom og håper at dette er gangen spira sitter ;-)
Yavanna84 - 39 - b2 (hans første) - PP5 - EL 18.12 - IKM 2.1

CD 16 i dag. Appen regner med at jeg får eggløsning på CD 20-22 omtrent.

Hvor mange syklusdager har dere, i følge appen deres? Siden jeg ammer varierer det hos meg, alt fra 27 til 46. Den regner seg frem til at jeg har 35 CD-er denne gangen

Hvor mange syklusdager har dere, i følge appen deres? Siden jeg ammer varierer det hos meg, alt fra 27 til 46. Den regner seg frem til at jeg har 35 CD-er denne gangen
Jeg har kun hatt én «normal» syklus etter jeg sluttet på p-piller. På p-piller har jeg hatt en syklus på 28 dager. Forrige syklus var på 31 dager

29-30 :)
29 da jeg ble gravid. 30 nå i etterkant av aborten.

Før jeg begynte på cerazette lå jeg jevnt på 26-27 dager, slik var det også da jeg ble gravid med første barnet mitt. Etter å ha sluttet med cerazette for ett år siden nå, ligger jeg på 22-24 dager i syklus.

Lite som skjer her.. :rolleyes:

Vedlegg

• IMG_1997.jpeg
    IMG_1997.jpeg
    504,3 KB · Visninger: 61
Denne ser jeg på som positiv. Da har du kanskje EL i morgen eller dagen etter :)
Var ikke forberedt på å få EL så fort :rolleyes: men skikkelig gøy at syklusen har stabilisert seg så fort etter p-pille slutt:Heartred er bare på CD8 i dag. Men om jeg får EL i morgen eller tirsdag så er det kanskje håp denne måneden, siden samboer reiser bort på torsdag

Var ikke forberedt på å få EL så fort :rolleyes: men skikkelig gøy at syklusen har stabilisert seg så fort etter p-pille slutt:Heartred er bare på CD8 i dag. Men om jeg får EL i morgen eller tirsdag så er det kanskje håp denne måneden, siden samboer reiser bort på torsdag
Da var det kanskje en mening med at den kom litt før. :hello2 Godt kroppen spiller på lag! Lykke til! :love017

Så spennende da! Og godt timet isåfall :D Bare å legge inn masse aksjer før han reiser:love017

Back
Topp