Her ogsåHer er vi syke hele gjengen og det rett rundt EL, frister ikke så mye å legge inn aksjer da. Så får se hvor helhjertet dette forsøket blir
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her ogsåHer er vi syke hele gjengen og det rett rundt EL, frister ikke så mye å legge inn aksjer da. Så får se hvor helhjertet dette forsøket blir
Enig i at den er vanskelig å håndtere.. måtte se video på YouTube for å forstå den mn jeg selvom jeg føler jeg fikk det til syntes jeg det er mye sløs.. for syntes mye renner ut fordeomJeg har prøvd den en gang, og det ble første og siste gang. Kanskje jeg gjorde det helt feil, men den kom skjevt inn og når jeg skulle prøve å rette den opp føltes det som ALL sæden rant ut (vakuum med motsatt effekt). Følte ikke den på noen måter passet inni der og den var vanskelig å håndtere.
Jeg har gått fra nesten usynlige til positive førDa skal jeg begynne å teste 2 ganger daglig fra i dag, selvom testene mine er så svake at man nesten ikke ser streken engang
Er du sikker på at premom har lest av riktig?Nå skjer det noe her!!
Nå ble jeg usikker, første gangen jeg bruker premomEr du sikker på at premom har lest av riktig?
Ser ut som den har lest av kontrollstreken din og fått verdi 1,84. Ser uansett stigning på teststreken fra i går da.
Den er nok lest av feil. Du ser at denne ikke er positiv på teststreken Prøv igjen!Nå skjer det noe her!!
Ah ja, det stemmer nok det, tok en ny en nå.Den er nok lest av feil. Du ser at denne ikke er positiv på teststreken Prøv igjen!
Har du lagt inn testene under «easy@home» eller «andre» på premom? Har sett at andre har fått feil svar fordi de har lagt inn på «easy@home»Ah ja, det stemmer nok det, tok en ny en nå.
Har lagt det under andreHar du lagt inn testene under «easy@home» eller «andre» på premom? Har sett at andre har fått feil svar fordi de har lagt inn på «easy@home»
Hmmm oki dag gir det ikke noe mening for megHar lagt det under andre
Hvilke tegn pleier du å ha da?Pleier å ha el på cd16, cd19 i dag men fortsatt ingen tegn til el…. Kan man ha en pp uten el?