Har mye el-slim, oppblåst og kvalme. Kjenner ingenting nåHvilke tegn pleier du å ha da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har mye el-slim, oppblåst og kvalme. Kjenner ingenting nåHvilke tegn pleier du å ha da?
Sniker litt,når pleier du å ha el?Kan jeg ha misset toppen?
Pleier å ha rundt cd16! Er også der testene har vært sterkest.Sniker litt,når pleier du å ha el?
Oppdatering: negativ el test i hvert fall. Men jeg tok en graviditetstest i samma slengen bare for gøy, og synes jeg ser noe på den (men det er garantert bare skygge siden jeg hadde tr fra 10.12-15.12)Kviseutbrudd herfra og til månen på haka. Føler meg støl i korsryggen og nederst i magen. Er det tegn på el eller? Hadde jo positiv el-test cd8 og nå er jeg på cd13. Har ikke testet etter el siden cd9
Jeg kan vise til den pp som el "aldri" kom hos meg. Jeg har vanligvis el cd 13/14. Hadde jeg ikke tempet, så hadde jeg tenkt at el var overstått uten at jeg fanget det oppPleier å ha rundt cd16! Er også der testene har vært sterkest.
Takk for at du deler! Da skal jeg bare fortsette å teste tenker jeg. Kan ikke misse en pp fordi jeg tenkte el har værtJeg kan vise til den pp som el "aldri" kom hos meg. Jeg har vanligvis el cd 13/14. Hadde jeg ikke tempet, så hadde jeg tenkt at el var overstått uten at jeg fanget det opp
Så det kan hende at du har hatt en kort topp, eller at el kommer, vanskelig å si
Jeg ble forferdelig frustrert, men glad for at jeg ikke ga meg med testingen var en laaaang pp det der har du hatt noe symptomer på el?Takk for at du deler! Da skal jeg bare fortsette å teste tenker jeg. Kan ikke misse en pp fordi jeg tenkte el har vært
Uff det var en veldig lang pp ja! Fikk litt el slim nå i dag, men ingen andre symptomer.. fare for en lang pp her ogJeg ble forferdelig frustrert, men glad for at jeg ikke ga meg med testingen var en laaaang pp det der har du hatt noe symptomer på el?
Ville kanskje forberedt meg på det pleier du å ha lang topp? Positiv test over litt tid? Pp ble 37dager siden tr kom 10dpo denne gangen kom el på cd9 av alle ting (fikk tr da, og er på cd2 igjen nå, håper el drøyer halvannen uke til eller noe)Uff det var en veldig lang pp ja! Fikk litt el slim nå i dag, men ingen andre symptomer.. fare for en lang pp her og
Har ikke tester etter el siden forrige graviditet i 2020. Men har sterke symptomer når el først kommer, og samme symptomene har kommet på cd16 flere pp på rad nå. Men nå er jeg bare usikker på alt Kan man ha en pp uten el?Ville kanskje forberedt meg på det pleier du å ha lang topp? Positiv test over litt tid? Pp ble 37dager siden tr kom 10dpo denne gangen kom el på cd9 av alle ting (fikk tr da, og er på cd2 igjen nå, håper el drøyer halvannen uke til eller noe)
Visstnok så kan man ha syklus uten el en sjelden gang uten at det er noe galt, men som du ser av mine, så kan det jo også bare være at den evnt er forsinketHar ikke tester etter el siden forrige graviditet i 2020. Men har sterke symptomer når el først kommer, og samme symptomene har kommet på cd16 flere pp på rad nå. Men nå er jeg bare usikker på alt Kan man ha en pp uten el?
Velkommen hit riktig god jul og masse lykke til med denne PP. Jeg heier på deg Det er forståelig at du kobler av forumetMelder meg forsiktig inn her. Er nå over i dpo-land og er veldig spent. Skal prøve å slappe av i jula og ikke tenke så mye på dette. Så kobler av forumet litt de neste dagene. Planlegger ikke å teste før IKM.
Moonstone - 34 - B2 - PP1/2 - EL 21.12.23 - IKM 04.01.24
Ønsker alle dere andre lykke til og en riktig god jul!
Du har da flere positive el-tester her?EL mine har ikke blitt ordentlig positiv heller . Mn trur jeg hadde el mellom da jeg trudde jeg hadde el og den toppen jeg fikk målt . Jeg testet selvfølgelig ikke mellom CD 14 og CD 17 Øverste testen på bildet ble tatt på kvelden den CD 17. neste dag så var den på morgenen sterkest så svakere igjen .. men så var den raskt svak igjen . Noe som gjør at jeg mistenker jeg har hatt min normale syklus . Jeg har 23-27 dager egentlig over 1,5 år siden jeg var over 27 dager. Men normalt ca 27 dager.
Så da mistenker jeg EL skjedde mellom CD 15-18 som er 17-20 des. ifølge EL test kalkulator skulle jeg hatt EL 16 des.. de testene har jeg jo kastet så de får jeg ikke sett strekene på jeg gikk bare etter grafen på Eveline sin app ..
har stikkinger i venstre eggstokk fra 16 des/CD 14.. noen ganger høyre .. pleier være høyre side jeg kjenner det på. Samt mens murringer osv . Idag er første dag jeg ikke vokser opp som en ballong. Stikkinger og pms smerter i mage siden da..
Og grunnen til at det er stup på el testene er forde jeg har vært utolmodig å testet for tidlig eller sku bare sjekke det svare jeg fikk med ny urin
Er bare så mye rør dette atte