Yavanna84
Flørter med forumet
7 dpo, og har veldig lyst til å teste.. men skal vente ett par dager til. Merket litt vondt i korsryggen, og litt strekking i livmoren i går..Hvor mange Dpo er dere nå?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
7 dpo, og har veldig lyst til å teste.. men skal vente ett par dager til. Merket litt vondt i korsryggen, og litt strekking i livmoren i går..Hvor mange Dpo er dere nå?
Tror aldri jeg fikk el selv om jeg hadde positive tester. Jeg temper også, men grafen gir ikke noen meningHvor mange Dpo er dere nå?
Lykke til!!Endelig! Men her må jeg bytte ikm gruppe. Lykke til videre damer
4dpo! 5 eller 6 dager igjen til IKMHvor mange Dpo er dere nå?
Så spennende!! Når tester du igjen?8 DPO her. Puppene begynner å bli ganske ømme, nesten litt mer for hver dag. Jeg tok ovitrelle lørdag 16/12, så skal være ute av kroppen på dette tidspunktet. Ømheten begynte etter det, så det kan bare være pga den medisinen. I tillegg går jeg på cyclogest, som også kan gi ømme pupper…
Tok test i dag som var svakt positiv. Kan være ovitrelle som ikke er ute av kroppen helt enda, så må vente litt tid. Bare fem dager siden de satte inn tre dager-gammelt embryo. Litt tidlig, men nå er spørsmålet om det er ovitrelle som slår ut, eller om det er begynnende graviditet.. Vet ikke om jeg er dum eller ikke som tester så tidlig. Klarer liksom ikke la være!
Jeg vet ikke.. Spørs om jeg tør å teste igjen i morgen og bli skuffet, eller drøye det et par dager, for å være sikker på at ovitrelle er ute.Så spennende!! Når tester du igjen?
Men om den blir sterkere kan det vel ikke være ovitrelle? Jeg er 4dpo, men IKM på søndag så kommer sikkert til å teste lørdag om ikke jeg er helt svak og tester fredagJeg vet ikke.. Spørs om jeg tør å teste igjen i morgen og bli skuffet, eller drøye det et par dager, for å være sikker på at ovitrelle er ute.
Hvor i løypa er du?
Nei, blir den sterkere så er det ikke ovitrelle. Dette er niende forsøk og det første privat. Holdt på i over to år, og kjenner jo at det begynner å dra seg til…Men om den blir sterkere kan det vel ikke være ovitrelle? Jeg er 4dpo, men IKM på søndag så kommer sikkert til å teste lørdag om ikke jeg er helt svak og tester fredag
Ja, dessverre. Har en følelse av at det kan ødelegge, selvom jeg har blitt gravid med det tidligere. Så 7 offentlig? Merker du forskjell på det private og det offentlige? Vet dere grunnen til at dere sliter? Håper på det samme for deg og er veldig spent på neste test!Nei, blir den sterkere så er det ikke ovitrelle. Dette er niende forsøk og det første privat. Holdt på i over to år, og kjenner jo at det begynner å dra seg til…
Ganske kort fase etter EL du da! Jeg krysser fingrene for ei lita julekule
Ja, dessverre. Har en følelse av at det kan ødelegge, selvom jeg har blitt gravid med det tidligere. Så 7 offentlig? Merker du forskjell på det private og det offentlige? Vet dere grunnen til at dere sliter? Håper på det samme for deg og er veldig spent på neste test!
Da er vi akkurat likt da! Spennende8 Dpo her, siden jeg tror eggløsning kom litt tidligere enn antatt
Jeg er også 5dpo i dag. Venter spent i dpo-land med dere andre og skal prøve å vente lengst mulig med testing. Har noen tidlige symptomer å dele?5 dpo!
6 dpoHvor mange Dpo er dere nå?
Håper så inderlig vi kommer i samme termingruppe igjen 2023 har vært et drittår!6 dpo