IKM uke 1❤️

Skjønner at det kan føles utfordrende da, at den fasen er så kort

Jeg har hatt 8 forsøk offentlig, tre insemineringer og fem innsett, fra to egguttak. Dette er første uttaket fra privat klinikk. Jeg gjør dette alene, og meg er det foreløpig ikke funnet noe galt med.. Litt pco-preg over eggstokken (har bare en), ellers ingenting som tilsier at det er noe galt. Ble gravid i august, men hadde MA i uke 8. Ble gravid igjen nå i november/desember, men endte i kjemisk.

Veldig stor forskjell på det private og offentlige, synes jeg. Får mer tid, raskere svar, grundigere vurdering. Håper virkelig dette sitter og ikke bare er bivirkninger fra medisiner og rester av ovitrelle..

Hvor lenge har du holdt på? Dette er andre barnet?
Mattefeil :banghead: Huff det høres tøft ut, men høres også ut som at det har gått oppover de siste gangene? Veldig tøft med MA og kjemisk :HeartredHåper ikke streken nå er fra ovitrelle :smiley-angelic001 PP3 på barn 3, men mange kjemiske og lang tid før barn 2 satt så jeg er ganske utålmodig og føler at jeg har prøvd lenge allerede. Er sikkert bare vissheten om at det kan ta lang tid :dead:

9 dpo i dag .. som jeg tror da .. skulle så gjerne hatt en ørliten svak strek ..
FAB26A23-2E75-452C-A0C3-020566B9B405.jpeg

Mattefeil :banghead: Huff det høres tøft ut, men høres også ut som at det har gått oppover de siste gangene? Veldig tøft med MA og kjemisk :HeartredHåper ikke streken nå er fra ovitrelle :smiley-angelic001 PP3 på barn 3, men mange kjemiske og lang tid før barn 2 satt så jeg er ganske utålmodig og føler at jeg har prøvd lenge allerede. Er sikkert bare vissheten om at det kan ta lang tid :dead:
Ja, kan si at det har gått oppover de siste gangene, men spørs likevel om det sitter nå. Magefølelsen som var god, blir bare dårligere og dårligere. Har tre embryo på frys på klinikken, og har et siste uttak offentlig rundt uke 7. Hvis det ikke blir baby etter alle de forsøkene, så blir det ikke baby. Dette er fryktelig slitsomt!

Så hyggelig med barn nummer tre :happy: Hvor lenge er det mellom de to første?

Ja, kan si at det har gått oppover de siste gangene, men spørs likevel om det sitter nå. Magefølelsen som var god, blir bare dårligere og dårligere. Har tre embryo på frys på klinikken, og har et siste uttak offentlig rundt uke 7. Hvis det ikke blir baby etter alle de forsøkene, så blir det ikke baby. Dette er fryktelig slitsomt!

Så hyggelig med barn nummer tre :happy: Hvor lenge er det mellom de to første?
Litt over 2 år. Jeg har troen på baby for deg :Heartred Tatt ny test i dag?

Koselig når det ikke er altfor stor forskjell mellom barna da :love7

Jeg tok test i dag morges. Er veldig svakt positiv, nesten så det ikke synes, men kan skimte det så vidt. Ser det bedre når det har tørket. Har blitt svakere siden i går, så spørsmålet er om ovitrelle henger i lenge, om det er en ny kjemisk (som jeg er litt redd for), eller om den blir sterkere. Testdag er ikke før 2/1, så har litt tid på meg. Skulle gjerne tatt et glass vin på nyttårsaften hvis jeg ikke er gravid :rolleyes:

Når tør du å teste? Og kjenner du noe?

Jeg tok test i dag morges. Er veldig svakt positiv, nesten så det ikke synes, men kan skimte det så vidt. Ser det bedre når det har tørket. Har blitt svakere siden i går, så spørsmålet er om ovitrelle henger i lenge, om det er en ny kjemisk (som jeg er litt redd for), eller om den blir sterkere. Testdag er ikke før 2/1, så har litt tid på meg. Skulle gjerne tatt et glass vin på nyttårsaften hvis jeg ikke er gravid :rolleyes:

Hvor mange dager er det siden du satt Ovitrelle? Jeg husker tilbake at jeg en av forsøkene fikk siste positive fra Ovitrelle 11 dager etter jeg att den, på formiddagen. Samme kveld var den negativ. Den satt lenge hos meg. Håper din test blir sterkere snart :angelic:

Hvor mange dager er det siden du satt Ovitrelle? Jeg husker tilbake at jeg en av forsøkene fikk siste positive fra Ovitrelle 11 dager etter jeg att den, på formiddagen. Samme kveld var den negativ. Den satt lenge hos meg. Håper din test blir sterkere snart :angelic:
Det er 11 i dag, så jeg tenker at sannsynligheten er stor for at det er ovitrelle som henger i. Håper bare testene snur og blir positive igjen…!

Ja. Nummer 3 blir litt mer i mellom og tenker det er fint :cat: Ugh! Nervepirrende! Jeg er en testetøs som aldri lærer så smeller vel av testefesten på fredag 7dpo:hilarious: Håper jeg holder til lørdag da. Kjenner ingenting, men det har jeg ikke gjort før litt etter 14dpo de andre gangene heller, så tar ikke det som noe dårlig tegn. Men har spottet fra el denne gangen som jeg tror kan være et dårligere tegn.

Jeg er også 5dpo i dag. Venter spent i dpo-land med dere andre og skal prøve å vente lengst mulig med testing. Har noen tidlige symptomer å dele?
Litt rart å tenke på at det sitter andre kvinner rundt om i landet med (sannsynligvis) lignende følelser og utålmodighet som en selv. Men litt fint! Jeg tror ikke det går veien denne mnd. Første pp etter SA. Har ikke de samme sympt som da jeg ble gravid. Da hadde jeg tidlig veldig ømme bryster, mye luftsm.i magen og mengder med utflod. Mangler det nå dessverre.

Utfloden kom i går. Tykk og hvit.

Jeg er på juleferie hjemme hos mine foreldre, så jeg får en naturlig distraksjon til tankene. Jeg er på besøk hos venninner, på hyttetur, går turer hver dag, legger puslespill og ser på serier/film. Uten om det slapper jeg av og sover både lenge på morgenen og tar meg en middagslur når jeg føler for det. :hilarious:

Jeg er sånn at hvis jeg begynner å teste mister jeg hauet helt, så her er trikset og ikke begynne før tidligst 11-12 dpo og helst ikke før ikm. Hvis ikke blir det sykt slitsomt, både for meg og de rundt meg.. :woot:

Back
Topp