IKM uke 1❤️

Ja. Nummer 3 blir litt mer i mellom og tenker det er fint :cat: Ugh! Nervepirrende! Jeg er en testetøs som aldri lærer så smeller vel av testefesten på fredag 7dpo:hilarious: Håper jeg holder til lørdag da. Kjenner ingenting, men det har jeg ikke gjort før litt etter 14dpo de andre gangene heller, så tar ikke det som noe dårlig tegn. Men har spottet fra el denne gangen som jeg tror kan være et dårligere tegn.
Jeg krysser fingrene for at det er et godt tegn, og at det kanskje er noe annerledes med tredjemann :happy:

Den testingen altså! Skulle ønske jeg klarte å holde meg, men det er jaggu ikke lett…

Jeg må nok flytte på ikm, EL kom senere enn forventet:hilarious: så ikm er vel mer 4/1:happy:
Er 5 eller 6 dpo i dag, og har en sterk mistanke om at jeg er gravid. Trykk/oppblåst nederst i magen, større ømme pupper og stikkinger i livmor.
Hvordan har dere andre det? Noen tidlige symptomer?

Jeg som har klart å ikke tenke på testing. Helt fram til nå :hilarious: 7 dpo og første testsmell.

Vedlegg

• EFD1CC2A-F78A-409A-8165-33EE9ACB5CA5.jpeg
    EFD1CC2A-F78A-409A-8165-33EE9ACB5CA5.jpeg
    402,5 KB · Visninger: 80
  • 6A65734E-94EC-48DF-BC03-EAEDBEB09F57.jpeg
    6A65734E-94EC-48DF-BC03-EAEDBEB09F57.jpeg
    385,3 KB · Visninger: 83
Last edited:
Symptomene mine så langt denne pp kommer ca cd 14 . er 6-10 dpo nå.
hvit loation aktig utflod( hvis det er symptom)
Hadde ømme bryster rundt EL men ikke etter.
Mye stikninger i livmor/eggstokker.
Mensmurringer
Veeeeldig oppblåst siden EL

siste dagene har jeg kun hatt mens murringer. Noenganger sterkere stikninger i eggstokkene.
Helt sikker på tante rød banker på hele tiden

Idag hadde jeg el lignende( kunne strekke 2 cm mellom fingrene) blank/hvit loation utflod sorry detaljer :bag: har tatt el test så ikke el.

Hei!
Nummer2? - b2 - pp5 - el usikker - ikm uke 1

Jeg skulle egentlig ha el på julaften. Men torsdag 21 hadde jeg skikkelig el-smerter. Normalt at det bare flytter seg noen dager? Bestemte meg for å ikke teste noe denne måneden. Hehe. Hvis jeg hadde el på torsdag var jeg 5 dpo på tirsdag. Da kjente jeg noen murringer på venstre side 5-8 cm nedenfor navlen. Kan dette være et godt tegn?

Ønsker så veldig ❤️

Hei!
Nummer2? - b2 - pp5 - el usikker - ikm uke 1

Jeg skulle egentlig ha el på julaften. Men torsdag 21 hadde jeg skikkelig el-smerter. Normalt at det bare flytter seg noen dager? Bestemte meg for å ikke teste noe denne måneden. Hehe. Hvis jeg hadde el på torsdag var jeg 5 dpo på tirsdag. Da kjente jeg noen murringer på venstre side 5-8 cm nedenfor navlen. Kan dette være et godt tegn?

Ønsker så veldig ❤️
Krysser fingrene for deg :Heartred

Back
Topp