Høres ut som megDpo 6, mensmurringer… Føler alt håp er ute Tok også eggløsningstest i går og i dag, siden hcg slår ut på lh men har aldri fått så negative eggløsningstester
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Høres ut som megDpo 6, mensmurringer… Føler alt håp er ute Tok også eggløsningstest i går og i dag, siden hcg slår ut på lh men har aldri fått så negative eggløsningstester
Ikke?Jeg får aldri positive LH-tester før positiv HCG-test..
Jeg får også positiv graviditetstest før eggløsningstest.Ikke?
Samme her. HCG testen måtte få litt styrke før lh testen slo ut.Jeg får også positiv graviditetstest før eggløsningstest.
Så snodig dette er så ulikt! Skulle ønske sånne ting var mer enten eller så man fikk litt mer tydelige svar på ting.. kan bli skrullete av mindre gittSamme her. HCG testen måtte få litt styrke før lh testen slo ut.
Er jo bare å vente til hcg test blir positiv, det er jo et tydelig svar? Teste på ikm eller etter gir også startsett et tydelig svarSå snodig dette er så ulikt! Skulle ønske sånne ting var mer enten eller så man fikk litt mer tydelige svar på ting.. kan bli skrullete av mindre gitt
Babystrek!!Vis vedlegget 423430
Usikker på EL, men tipper jeg er mellom 9 og 11 DPO nå. Fikk denne på utvannet tiss som nesten var blank, så det er håp
Ja, kan selvsagt det, bare jeg som ikke har selvkontroll til det når jeg vet om muligheteneEr jo bare å vente til hcg test blir positiv, det er jo et tydelig svar? Teste på ikm eller etter gir også startsett et tydelig svar
Ser ingenting. Men på alle tester av makesure jeg har tatt, så har jeg sett skyggestrek irl9 dpo. Innbiller meg fortsatt at jeg ser noe
Får som oftest ikke skygge på makesure, værre med babyplan sine. Tenker å ta en senere i dag kanskje eller evt vente til i morgenSer ingenting. Men på alle tester av makesure jeg har tatt, så har jeg sett skyggestrek irl
Gleder meg til å se!Får som oftest ikke skygge på makesure, værre med babyplan sine. Tenker å ta en senere i dag kanskje eller evt vente til i morgen
8, men sløste bort en test i dag 7dpoHvilken dpo pleier dere starte teste? 5 dpo her i dag, og klør etter å starte!
El test har som oftest en eller annen form for strek, så jeg ville ikke tolket det på noe som helst måte i forbindelse med graviditet. Dessverre.Leste det som er skrevet over her, så jeg tok en el-test nå, 5 dpo og mener jeg ser en tynn strek! Kan det være et godt tegn? Hva tror dere? (Hadde bare en test liggende her) haha Vis vedlegget 423473