Håper sånn at det kommer en fin strek snart. Lengter tilbake til å være gravidGleder meg til å se!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper sånn at det kommer en fin strek snart. Lengter tilbake til å være gravidGleder meg til å se!
Mi el-test 5dpo var nesten like svak, er nok ikke et tegn i det hele tatt. Er 7 dpo i dag, kjøpte tidlig-tester i dag. Første testen ryker i morgenLeste det som er skrevet over her, så jeg tok en el-test nå, 5 dpo og mener jeg ser en tynn strek! Kan det være et godt tegn? Hva tror dere? (Hadde bare en test liggende her) haha Vis vedlegget 423473
Neida ikke gal, jeg er 6 dpo og det var nr før jeg svei av en test i dag7dpo og offisielt gal. Selvfølgelig blenda.
Fint å ikke være gal aleneNeida ikke gal, jeg er 6 dpo og det var nr før jeg svei av en test i dag
Jeg blir ikke enig med meg selv om jeg ser noe eller ikke her Hvor mange dpo?Mener at jeg ser noe! Men får det ikke fram på bildet. Er jeg virkelig så gal?
9 dpo, så det er relativt tidlig enda. Har liksom fått tydelig strek 9 dpo før (antydning 8 dpo) så ja. Kjenner jeg blir utålmodig. Men jeg får heller bare vente å se i morgen. Men føler meg så trøtt og sliten og har murringer. Så enten må det være noe på gang, eller så kommer vel tanta smygendeJeg blir ikke enig med meg selv om jeg ser noe eller ikke her Hvor mange dpo?
Håper Jeg har også murringer og noe stikkinger. Veksler mellom å tenke at det må være noe og at det nok bare er TR9 dpo, så det er relativt tidlig enda. Har liksom fått tydelig strek 9 dpo før (antydning 8 dpo) så ja. Kjenner jeg blir utålmodig. Men jeg får heller bare vente å se i morgen. Men føler meg så trøtt og sliten og har murringer. Så enten må det være noe på gang, eller så kommer vel tanta smygende
Krysser fingrene for oss begge 2Håper Jeg har også murringer og noe stikkinger. Veksler mellom å tenke at det må være noe og at det nok bare er TR
Sånn min test er nå idag det Jeg syntes jeg ser en strek men det mener ikke tlfMener at jeg ser noe! Men får det ikke fram på bildet. Er jeg virkelig så gal?
Syntes jeg ser no på 1 bilde men ellers ikk noMener at jeg ser noe! Men får det ikke fram på bildet. Er jeg virkelig så gal?
Sånn min test er nå idag det Jeg syntes jeg ser en strek men det mener ikke tlf
Skulle liksom vært sånn at streken kom fram skikkelig om det var hcg. Så slipper man å nistirre så myeSyntes jeg ser no på 1 bilde men ellers ikk no
Ja, skulle detSkulle liksom vært sånn at streken kom fram skikkelig om det var hcg. Så slipper man å nistirre så mye
Jeg var også sikker på at det hadde klaffet denne runden. 11 dpo, blanke tester, men myser jeg godt nok kan jeg se skygger...God morgen
8dpo og negativ test, samtidig som jeg innbiller meg at jeg ser «noe».. blir virkelig tullete av dette her
Jeg som var så sikker på at det hadde klaffet denne runden
Nå kan det virke som det er mer mensensmerter.. og puppene er tilbake til normalen. Aldri opplevd slike symptomer SÅ tidlig etter EL før.
Tusen takk krysser fingrene for deg også!Jeg var også sikker på at det hadde klaffet denne runden. 11 dpo, blanke tester, men myser jeg godt nok kan jeg se skygger...
9 dpo er uansett fortsatt tidlig...så du har fortsatt en sjanse..krysser fingrene for deg!