IKM uke 1❤️

Litt rart å tenke på at det sitter andre kvinner rundt om i landet med (sannsynligvis) lignende følelser og utålmodighet som en selv. Men litt fint! Jeg tror ikke det går veien denne mnd. Første pp etter SA. Har ikke de samme sympt som da jeg ble gravid. Da hadde jeg tidlig veldig ømme bryster, mye luftsm.i magen og mengder med utflod. Mangler det nå dessverre.
Ja, det hjelper meg litt for føler ingen rundt meg kan forstå denne galskapen og det er ennå så tidlig at det er bare mannen, jeg og ei venninne som vet at vi prøver. Jeg tenker at jeg skal prøve å ikke ta sorgene på forskudd. Derfor venter jeg lengst mulig (til IKM) med testing så jeg helt sikkert får at svar, men nå begynner dagene å føles litt lange. Har veldig få symptomer (kanskje noen er innbilning), men tror jeg har kjent noen stikk i livmor og smerter i korsrygg og livmor. Er samtidig blitt syk så vanskelig å vite hva som er hva. Masse lykke til ❤️

7-11 fortsatt bare mens murringer .. men ikke noe annet av symptomer ..
utfloden er ganske hvit/blank . Skikkelig loation konsistens
(test tatt idag )

Vedlegg

• IMG_0223.png
    IMG_0223.png
    2,3 MB · Visninger: 51
  • IMG_0224.png
    IMG_0224.png
    2,3 MB · Visninger: 53
Murrer sånn i livmora og var så sikker på at nå måtte det vel slå ut siden jeg har fått antydning til strek 8 dpo før. Meeen, tror ikke det er noe på den :confused005 :hilarious:

Vedlegg

• 172C0A38-9530-46C2-8261-094E401E5D4B.jpeg
    172C0A38-9530-46C2-8261-094E401E5D4B.jpeg
    452,3 KB · Visninger: 72
  • E997CE3A-916C-4AF8-8CDF-CF36E066C9C8.jpeg
    E997CE3A-916C-4AF8-8CDF-CF36E066C9C8.jpeg
    429,8 KB · Visninger: 67
Hvordan har dere det, damer? :Heartpink Her kjenner jeg på svake menssmerter, litt i dagene som har vært og enda litt mer i dag (av og på). 4 dager til ikm. Det får meg jo litt til å tenke at det mest sannsynlig ikke har skjedd noe her denne mnd heller...:banghead:

6dpo. Litt murringer i natt og KLØR etter å teste :hilarious: Det er vel ikke mulig å få strek 6dpo?:hilarious:

Rundt 8 dpo på andre urin. Syns jeg skimter noe i dag og, men vetta søren :laughing002 Er det typisk med skyggestreker på babyplan?
Vis vedlegget 423377
Her skimter jeg en strek ja :) Men jeg må vel også si at jeg har sett veldig mange med svake streker på bp så jeg skjønner ikke hvorfor jeg selv sitter å nistirrer på mine og ønsketenker det er strek jeg ser... Men din ser jeg, så håper håper håper at det øker på <3

Jeg tenkte forresten på dette med streksyn, føler det er litt det fenomenet med at man ser mønster etter å ha sett lenge på ett mønster, så er vel gjerne den andre streken som vi ser i mønster igjen ? Husker for maaange år siden når det gikk en del sånne "mindfuck" greier med at man ser på ett bilde også ser man ut i luften så ser man ett fjes osv :P

Jeg tenkte forresten på dette med streksyn, føler det er litt det fenomenet med at man ser mønster etter å ha sett lenge på ett mønster, så er vel gjerne den andre streken som vi ser i mønster igjen ? Husker for maaange år siden når det gikk en del sånne "mindfuck" greier med at man ser på ett bilde også ser man ut i luften så ser man ett fjes osv :p
Kan godt være noe i det ja ☺️ samtidig som at man ser veldig godt det feltet hvor strek nr 2 skal komme også, å da er det jo fryktelig lett å innbille seg litt farge der

Jeg tenkte forresten på dette med streksyn, føler det er litt det fenomenet med at man ser mønster etter å ha sett lenge på ett mønster, så er vel gjerne den andre streken som vi ser i mønster igjen ? Husker for maaange år siden når det gikk en del sånne "mindfuck" greier med at man ser på ett bilde også ser man ut i luften så ser man ett fjes osv :p
Jeg tror at jeg har stirret på så mange tester at jeg vet hvor streken skal være og stirrer den på :dead: :hilarious: :coldfeet:

Kan godt være noe i det ja ☺️ samtidig som at man ser veldig godt det feltet hvor strek nr 2 skal komme også, å da er det jo fryktelig lett å innbille seg litt farge der
Ja det er vel noe med det, kunne egentlig ønske slike tester ikke fantes, haha. Enten eller liksom :p

Dpo 6, mensmurringer… Føler alt håp er ute:confused: Tok også eggløsningstest i går og i dag, siden hcg slår ut på lh men har aldri fått så negative eggløsningstester:confused005

Back
Topp