Så bra metformin hjalp meg veldig da vi skulle prøve på nr 1, hadde ikke hatt mensen på 3 mnd, startet på metformin og fikk mensen 2 uker senere. Og el 14 dager etter hvor jeg ble gravid jeg har tatt metformin i mange år, men som regel bare 1x850, men i juni trappet jeg opp til 3x850 igjen.Hos meg kan det hende at Metformin har stabilisert hormonnivået på sikt. Det trodde ihvertfall fertilitetslegen. Håper det gjelder for deg også Har du vært gjennom i det offentlige før? Planen vår hvis ikke det klaffet på egenhånd denne runden var at jeg skulle settes på Trimolut (tilsvarende Provera) for å få TR, deretter trippeldose Femar (det samme som Letrozol). Til slutt skulle vi sette Ovitrelle for å kickw egget til å slippe. Jeg sa at min tålmodighet var brukt opp, men likevel ble vi enige om å prøve med tabletter for så å teste denne sprøyta rett før eggløsningen da. Da får du komme inn til jevnlige kontroller for å sjekke at foliklene vokser. Det føltes veldig godt for meg ihvertfall Å bli fulgt opp i såpass stor grad tror jeg er veldig godt for psyken også.
Kan du legge ut bilde av testene??
Trodde temp skulle øke etter egget slipper?
Jeg har ikke vært i det offentlige nei, siden det gikk så bra med de 2 andre så trodde jeg det skulle gå bra denne gang også
Veldig bra du får så god oppfølgning og hjelp, vil tro det hjelper godt på psyken ja! Det er vel en ventetid hos det offentlige? Jeg håper virkelig Letrozolen hjelper nå, så jeg slipper dette mer
Selvfølgelig den ble bare svakere utover dagen, men jeg tror toppen kommer i morgen.
Tempen synker den dagen egget slipper, så øker den en del dager etter