IKM-gruppe for oss med lange og ustabile sykluser

Så bra! Og nå kan det skje ting. Heier på gullegget :happy093.

Jeg var kvalm på kvelden og natten med nr 1, og med nr 2 var det morgen og formiddag. Men ikke så dårlig at jeg kastet opp, og det var bare i 3-4 uker. Håper jeg er like heldig denne gang :love017
Krysser fingrene for oss begge :Heartred
 
Jeg er tilbake :sorry:
Skulle vært 8+3 nå, men allerede mandag i forrige uke så vi at det ikke gikk bra, men skulle ha is i magen til denne uken. Fikk en UL på lørdag, og ny i dag, der knøttet dessverre ikke lever lenger. Så ny MA på meg.. skal ha utskrapning senere i uken.

Så da må jeg bare komme meg gjennom dette, og forhåpentligvis kan kroppen gi meg ett gullegg som trøst.
Hadde så vanvittig lyst på sommerbaby, men nå blir det fort vinter igjen. Vurderer nesten å stoppe prøvingen en stund.
 
Jeg er tilbake :sorry:
Skulle vært 8+3 nå, men allerede mandag i forrige uke så vi at det ikke gikk bra, men skulle ha is i magen til denne uken. Fikk en UL på lørdag, og ny i dag, der knøttet dessverre ikke lever lenger. Så ny MA på meg.. skal ha utskrapning senere i uken.

Så da må jeg bare komme meg gjennom dette, og forhåpentligvis kan kroppen gi meg ett gullegg som trøst.
Hadde så vanvittig lyst på sommerbaby, men nå blir det fort vinter igjen. Vurderer nesten å stoppe prøvingen en stund.
Åneei! Så trist å lese :sad010 håper det går bra med deg etter forholdene, at utskrapingen går fint og en ny spire sitter raskt, en terminspire denne gang ❤️

Jeg mistet også, i går 4+6. Ikke like langt så deg, men jeg var så klar for en augustbaby. Trist når det ikke blir :sorry:
Blir motløs når jeg tenker på den lange veien vi har hatt, å starte på ny igjen. Vil egentlig bare gi opp. Meeen, hjertet vil ha en baby til ❤️

Vi får prøve å hjelpe hverandre på denne tunge veien mot en terminspire❤️ jeg heier på deg!
 
Åneei! Så trist å lese :sad010 håper det går bra med deg etter forholdene, at utskrapingen går fint og en ny spire sitter raskt, en terminspire denne gang ❤️

Jeg mistet også, i går 4+6. Ikke like langt så deg, men jeg var så klar for en augustbaby. Trist når det ikke blir :sorry:
Blir motløs når jeg tenker på den lange veien vi har hatt, å starte på ny igjen. Vil egentlig bare gi opp. Meeen, hjertet vil ha en baby til ❤️

Vi får prøve å hjelpe hverandre på denne tunge veien mot en terminspire❤️ jeg heier på deg!
Åneeei så trist å lese at du og mistet :sorry:
Jeg var også så klar for en juli/august-baby, og føler tidenes vakuum. Har så lyst på en liten til, men kjenner meg demotivert av å starte på ny med hormoner og ultralyder, og at vi IGJEN sikkert ender opp med vinterbaby.
Det spiller jo egentlig ingen rolle når den kommer, hvis den kommer, men jeg hadde så lyst på sommerbaby og å kunne være hjemme første høsten der eldste barnet går på skolen. Alt passet så bra med sommerbaby.

Heier på oss begge to❤️ og at det sitter for oss begge så snart som mulig.
 
Åneeei så trist å lese at du og mistet :sorry:
Jeg var også så klar for en juli/august-baby, og føler tidenes vakuum. Har så lyst på en liten til, men kjenner meg demotivert av å starte på ny med hormoner og ultralyder, og at vi IGJEN sikkert ender opp med vinterbaby.
Det spiller jo egentlig ingen rolle når den kommer, hvis den kommer, men jeg hadde så lyst på sommerbaby og å kunne være hjemme første høsten der eldste barnet går på skolen. Alt passet så bra med sommerbaby.

Heier på oss begge to❤️ og at det sitter for oss begge så snart som mulig.
Forstår deg veldig godt❤️ vi drømmer og ser for oss mye den tiden vi er gravide, så det er sorg og omveltning når det ikke går veien :sorry:

Bruker du noe hjelpemiddler?
 
Forstår deg veldig godt❤️ vi drømmer og ser for oss mye den tiden vi er gravide, så det er sorg og omveltning når det ikke går veien :sorry:

Bruker du noe hjelpemiddler?
Ja det er nettopp det..

Tok dobbel dose letrozol og Ovitrelle denne syklusen, og skal fortsette med det. Medicus ville jeg skulle ha en menstruasjon etter aborten først, og hvis den ikke kommer av seg selv innen 35 dager etter at jeg er ferdig å blø så skal jeg ta Primolut.
Men da tror jeg dessverre at det kræsjer med når mannen er hjemme/offshore.. gaaaarhh
 
Ja det er nettopp det..

Tok dobbel dose letrozol og Ovitrelle denne syklusen, og skal fortsette med det. Medicus ville jeg skulle ha en menstruasjon etter aborten først, og hvis den ikke kommer av seg selv innen 35 dager etter at jeg er ferdig å blø så skal jeg ta Primolut.
Men da tror jeg dessverre at det kræsjer med når mannen er hjemme/offshore.. gaaaarhh
Så kjedelig å måtte vente en syklus. Håper kroppen ordner raskt opp så du slipper å vente så lenge på tr.
Typisk hvis det kræsjer med offshore så må du vente enda lengre:rolleyes: tålmodighets-prøve!
 
Jeg er tilbake :sorry:
Skulle vært 8+3 nå, men allerede mandag i forrige uke så vi at det ikke gikk bra, men skulle ha is i magen til denne uken. Fikk en UL på lørdag, og ny i dag, der knøttet dessverre ikke lever lenger. Så ny MA på meg.. skal ha utskrapning senere i uken.

Så da må jeg bare komme meg gjennom dette, og forhåpentligvis kan kroppen gi meg ett gullegg som trøst.
Hadde så vanvittig lyst på sommerbaby, men nå blir det fort vinter igjen. Vurderer nesten å stoppe prøvingen en stund.
Forferdelig med MA, har også opplevd det 8+3 og 10+3.
Åneei! Så trist å lese :sad010 håper det går bra med deg etter forholdene, at utskrapingen går fint og en ny spire sitter raskt, en terminspire denne gang ❤️

Jeg mistet også, i går 4+6. Ikke like langt så deg, men jeg var så klar for en augustbaby. Trist når det ikke blir :sorry:
Blir motløs når jeg tenker på den lange veien vi har hatt, å starte på ny igjen. Vil egentlig bare gi opp. Meeen, hjertet vil ha en baby til ❤️

Vi får prøve å hjelpe hverandre på denne tunge veien mot en terminspire❤️ jeg heier på deg!
Neeei!! :(( nå ble jeg skikkelig lei meg på dine vegne! Så utrolig vondt når det endelig hadde klaffet :(

Håper spiren sitter for oss begge neste syklus :Heartred :smiley-angelic001
 
Hei!

Har hatt ustabile sykluser siden pilleslutt i juli. Er nå på syklusdag 39, og er ganske sikker på at jeg hadde eggløsning 11/12. desember. Tok test i dag, men den ser blenda ut. Noen som ser noe strek?
 

Vedlegg

  • IMG_5035.jpeg
    IMG_5035.jpeg
    907,5 KB · Visninger: 37
Hei!

Har hatt ustabile sykluser siden pilleslutt i juli. Er nå på syklusdag 39, og er ganske sikker på at jeg hadde eggløsning 11/12. desember. Tok test i dag, men den ser blenda ut. Noen som ser noe strek?
Ser dessverre ikke noen strek :/ håper du får to streker til jul :Heartred
 
Rekordkort syklus denne gangen, bare 29 dager :hello2 Jeg fikk altså mensen idag og skal følge samme regime som forrige syklus med dobbel dose letrozol, lavdose menopur og ovitrelle eggløsningssprøyte som siste støt. Men problemet er at gynekologen nå er stengt frem til 02/01, og jeg må egentlig på kontroll denne datoen. Vi får håpe at de kan ta meg inn samme dag som de åpner :nailbiting:

Kommer til å følge med selv med eggløsningstester også i tilfelle eggløsning kommer tidlig :)

Da satser vi på at 2024 er året for alle oss med lange og ustabile sykluser! Ønsker dere alle en fredelig jul uten for mye stress rundt prøvingen :Heartred
 
Forferdelig med MA, har også opplevd det 8+3 og 10+3.

Neeei!! :(( nå ble jeg skikkelig lei meg på dine vegne! Så utrolig vondt når det endelig hadde klaffet :(

Håper spiren sitter for oss begge neste syklus :Heartred :smiley-angelic001
Takk for det ❤️ det gikk rett ned i kjelleren. Tok oss 11 mnd for 1 positiv test, og nå er vi tilbake igjen. Skikkelig dritt!!

Så godt å lese at hjelpemiddlene hjelper deg og at du fikk en mye kortere syklus :love017
Satser på gynekologen klarer å skvise deg inn 2. Januar :)

Gøy hvis vi begge lykkes denne pp, så kan vi følge hverandre :love017
 
Takk for det ❤️ det gikk rett ned i kjelleren. Tok oss 11 mnd for 1 positiv test, og nå er vi tilbake igjen. Skikkelig dritt!!

Så godt å lese at hjelpemiddlene hjelper deg og at du fikk en mye kortere syklus :love017
Satser på gynekologen klarer å skvise deg inn 2. Januar :)

Gøy hvis vi begge lykkes denne pp, så kan vi følge hverandre :love017
Går du på noen støttemedisiner eller er alt naturlig?
 
Hei!

Har hatt ustabile sykluser siden pilleslutt i juli. Er nå på syklusdag 39, og er ganske sikker på at jeg hadde eggløsning 11/12. desember. Tok test i dag, men den ser blenda ut. Noen som ser noe strek?
Hvordan går det med deg? ❤️
 
Jeg hadde første pp med letrozol sist. Så nå har jeg startet på det igjen. Uten letrozol har jeg evig lange sykluser :rolleyes:
Så bra at letrozol funker for deg :) det er ikke nok med letrozol her i gården, så må stimulerer ytterligere med sprøyter etter jeg er ferdig med dobbel kur. Men så lenge det funker er jeg villig til å prøve det en stund :)
 
Hvordan går det med deg? ❤️
Fikk ikke noe positiv test dessverre. Men kan muligens se ut som at jeg kan ha hatt eggløsning for en uke siden (Se bort fra CD, da jeg var dårlig på å teste noen dager i jula). Tok en graviditetstest for 2 dager siden som fikk to steker etter tidsfristen, men tror nok bare det var en skyggestrek. Helt blenda idag. Men vi fortsetter og prøve med godt mot:Heartred
 

Vedlegg

  • IMG_5162.png
    IMG_5162.png
    1,6 MB · Visninger: 24
  • IMG_5153.jpeg
    IMG_5153.jpeg
    797,4 KB · Visninger: 23
Satte ovitrelle på torsdag kveld, og har kjent greit med EL smerter i ettermiddag. Så håper den er idag, da vi la inn aksjer igår kveld og kommer til å gjøre det igjen idag :)
Har dog ikke noe slim av betydning, men håper det er fordi jeg "fremprovoserer" EL med ovitrelle :wacky:
 
Fikk ikke noe positiv test dessverre. Men kan muligens se ut som at jeg kan ha hatt eggløsning for en uke siden (Se bort fra CD, da jeg var dårlig på å teste noen dager i jula). Tok en graviditetstest for 2 dager siden som fikk to steker etter tidsfristen, men tror nok bare det var en skyggestrek. Helt blenda idag. Men vi fortsetter og prøve med godt mot:Heartred
Det var litt av en skyggestrek! Så kjedelig, da.. håper spiren sitter på neste forsøk ❤️
 
Back
Topp