IKM-gruppe for oss med lange og ustabile sykluser

Åååjaaa, alltid noe å oppdatere :hilarious: el var på cd 18, så i dag er jeg 2 dpo, gleder meg til kryss i ff i morgen! Veldig fornøyd med fin temp :D nå gleder jeg meg til symptom-jakt neste uke :joyful:
Vis vedlegget 421204

Hvordan går det med deg? :)
Åh herlighet sååå spennende :shy: :nailbiting: Nå gleder jeg meg enda mer til å følge med deg! Når begynner du å teste? :love7

Jaaa jeg har det kjempe fint og begynner å få skikkelige gravidsymptomer nå. Først og fremst helt vilt trøtt jevnt over gjennom dagene:wacky:
Testene blir sterkere også:Heartred
IMG_0276.jpeg
 
Åh herlighet sååå spennende :shy: :nailbiting: Nå gleder jeg meg enda mer til å følge med deg! Når begynner du å teste? :love7

Jaaa jeg har det kjempe fint og begynner å få skikkelige gravidsymptomer nå. Først og fremst helt vilt trøtt jevnt over gjennom dagene:wacky:
Testene blir sterkere også:HeartredVis vedlegget 421209
I går fikk jeg kryss, digg! Jeg skal teste neste søndag kveld, etter barna er i seng :D
Screenshot_20231203_083859_FF App.jpg

Så fine streker:love7 godt å kjenne på litt symptomer, så du kjenner det skjer noe i kroppen:D
 
Åh jaaa!:joyful::joyful: Så spennende! Du klarer å vente helt til 4 dpo altså?
Jeg er 4 dpo i dag, neste søndag vil jeg være 11 dpo :excited001 det blir spennende å se til uka, om det kommer noen symptomer! Men så vet man jo ikke om det er symptomer på tr eller spire :hilarious:
 
Jeg er 4 dpo i dag, neste søndag vil jeg være 11 dpo :excited001 det blir spennende å se til uka, om det kommer noen symptomer! Men så vet man jo ikke om det er symptomer på tr eller spire :hilarious:
Jaa jeg mente egentlig 11 dpo. Skrev 4 dpo pga det var i dag ja :hilarious: Du er flink hvis du klarer å vente til da!;)
 
Jaa jeg mente egentlig 11 dpo. Skrev 4 dpo pga det var i dag ja :hilarious: Du er flink hvis du klarer å vente til da!;)
Jeg er dypt skada av falske streker, så jeg orker ikke mer tidlig-testing.:hilarious: Men når jeg først starter så tester jeg ved hvert do-besøk omtrent :hilarious:
Jeg kjenner jeg gruer meg til å teste, så akkurat nå frister det bare å vente å se om tr dukker opp.. jeg skal på en liten ferie på mandag og tirsdag den uken, tirsdag er ikm:confused005
 
Etter en syklus uten eggløsning som varte i 55 dager(og tatt primolut for å få blødning), har jeg nå gått på dobbel dose Letrozol+lavdose menopur. Det resulterer nå i to modne follikler og eggløsning rundt syklusdag 15!:woot: et julemirakel! Skal sette eggløsningssprøyte imorgen kveld, men begynner med aksjer i kveld. Så får vi krysse fingrene for at minst et av eggene blir befruktet :smiley-angelic001
 
Etter en syklus uten eggløsning som varte i 55 dager(og tatt primolut for å få blødning), har jeg nå gått på dobbel dose Letrozol+lavdose menopur. Det resulterer nå i to modne follikler og eggløsning rundt syklusdag 15!:woot: et julemirakel! Skal sette eggløsningssprøyte imorgen kveld, men begynner med aksjer i kveld. Så får vi krysse fingrene for at minst et av eggene blir befruktet :smiley-angelic001
Fantastisk!! Det er så deilig når ting funker, endelig el!! Happy humping :woot:
 
Etter en syklus uten eggløsning som varte i 55 dager(og tatt primolut for å få blødning), har jeg nå gått på dobbel dose Letrozol+lavdose menopur. Det resulterer nå i to modne follikler og eggløsning rundt syklusdag 15!:woot: et julemirakel! Skal sette eggløsningssprøyte imorgen kveld, men begynner med aksjer i kveld. Så får vi krysse fingrene for at minst et av eggene blir befruktet :smiley-angelic001
Nydelig!! Krysser alt jeg har for dere :love7 :Heartred
 
Etter en syklus uten eggløsning som varte i 55 dager(og tatt primolut for å få blødning), har jeg nå gått på dobbel dose Letrozol+lavdose menopur. Det resulterer nå i to modne follikler og eggløsning rundt syklusdag 15!:woot: et julemirakel! Skal sette eggløsningssprøyte imorgen kveld, men begynner med aksjer i kveld. Så får vi krysse fingrene for at minst et av eggene blir befruktet :smiley-angelic001
Så herlig!! Krysser fingrene for dere!!! :joyful:
 
Etter lista på første side, så er det bare meg igjen her inne :sorry:
Klem :Heartred
Jeg krysser alt jeg har for at det blir to fine streker på deg om noen dager!! :love017
Og det har vært flere innom her enn de som står på lista, så selv om det kanskje føles sånn så står du ikke alene igjen på startstreken :Heartred
 
Men nå skal du jo få den syklusen din kortere :Heartpink jeg kunne sikkert vært med her men medisinene har funka bra for å korte ned syklusene mine. Enn så lenge ser der ut til å funke for deg også, eller?
Ja, det er sant. Men føler fremdeles dette er "basen" min :hilarious: kjekt å se de andre har gått videre, håper vi kommer raskt etter ❤️
 
Klem :Heartred
Jeg krysser alt jeg har for at det blir to fine streker på deg om noen dager!! :love017
Og det har vært flere innom her enn de som står på lista, så selv om det kanskje føles sånn så står du ikke alene igjen på startstreken :Heartred
Tusen takk for oppmuntringen❤️ jeg håper så sterkt på positiv test i morgen, nå vil jeg også videre:angelic:
 
Back
Topp