Ooh, dette blir spennende! Tenk om det er flere inni der veldig koz med tvillinger, men jeg kjenner som deg: kroppen og psyken hadde ikke tålt det.Ja, vi skal på UL rundt 7+2, da klinikken vil være sikker på antall foster der inne. Hadde flere follikler på 10-11, i tillegg til den på 13. Gyn mente at EL ville være på 16-17mm, og da ville folliklene på 11mm hatt sjangs til å blitt med i gamet hvis jeg skulle ha respondert såpass på letrozolen og Ovitrelle.
Er kanskje som å banne i kirken, men jeg håper virkelig ikke det er tvillinger. Det makter jeg ikke psykisk.
Det er vel gode tegn at du har murringer! Det gjorde det hos meg også. Jeg tenkte hele veien «jaaa kom å modne eggstokkene mine» når jeg kjente det murret og stakk.
Hvis det er første syklusen med letrozol så hadde det jo vært veldig nyttig å sett effekten av den??
Men du får kanskje ikke noe mer enn letrozol av gyn, i tilfelle det ikke har effekt?
Jeg fødte 5 og 10 dager før med de to andre, men nr. 3 kan sikkert fort bli en luring
Krysser fingrene for bare én baby inni der
Jeg håper det, men skjønner ikke hvorfor jeg spotter. Jeg hater alle el-symptomene, jeg blir SÅ dårlig, men nå er jeg spent og gleder meg til de kommer hadde vært greit å sett virkningen av Letrozol, men det koster 1600,- og jeg får ikke noe mer av gyn, nei. Håper virkelig Letrozol holder
Ja, de sier nr 3 er en luring så du skal se du går overtid denne gang