IKM-gruppe for oss med lange og ustabile sykluser

Ja, vi skal på UL rundt 7+2, da klinikken vil være sikker på antall foster der inne. Hadde flere follikler på 10-11, i tillegg til den på 13. Gyn mente at EL ville være på 16-17mm, og da ville folliklene på 11mm hatt sjangs til å blitt med i gamet hvis jeg skulle ha respondert såpass på letrozolen og Ovitrelle.
Er kanskje som å banne i kirken, men jeg håper virkelig ikke det er tvillinger. Det makter jeg ikke psykisk.

Det er vel gode tegn at du har murringer! Det gjorde det hos meg også. Jeg tenkte hele veien «jaaa kom å modne eggstokkene mine» når jeg kjente det murret og stakk.
Hvis det er første syklusen med letrozol så hadde det jo vært veldig nyttig å sett effekten av den??
Men du får kanskje ikke noe mer enn letrozol av gyn, i tilfelle det ikke har effekt?

Jeg fødte 5 og 10 dager før med de to andre, men nr. 3 kan sikkert fort bli en luring :wtf:
Ooh, dette blir spennende! Tenk om det er flere inni der :D veldig koz med tvillinger, men jeg kjenner som deg: kroppen og psyken hadde ikke tålt det.
Krysser fingrene for bare én baby inni der ❤️

Jeg håper det, men skjønner ikke hvorfor jeg spotter. Jeg hater alle el-symptomene, jeg blir SÅ dårlig, men nå er jeg spent og gleder meg til de kommer :hilarious: hadde vært greit å sett virkningen av Letrozol, men det koster 1600,- :sour: og jeg får ikke noe mer av gyn, nei. Håper virkelig Letrozol holder :smiley-angelic001

Ja, de sier nr 3 er en luring så du skal se du går overtid denne gang :joyful:
 
Så kjekt at du tenker på meg, TAKK❤️
Hadde egentlig sagt at jeg ikke skulle teste mer før mannen er hjemme på torsdag, men klarte ikke la være.
Føler meg ikke heeelt fornøyd, vil gjerne ha enda sterkere strek og er livredd for MA igjen (opplevde det med første).

Men her er de ihvertfall, 14 dpo. Evt 13dpo, vet ikke når jeg skal regne at EL var mtp Ovitrelle. Vis vedlegget 420038Vis vedlegget 420039
Synes testene dine ser veldig fine ut!! Fin stigning, og fin styrke!! 14 dpo er jo fortsatt veldig tidlig :joyful:
Jeg tok første test 14 dpo, så jeg har ingen tidligere tester å sammenligne med, men synes nå den ser relativt lik ut i styrke som din :)
IMG_3296.jpeg

Men at du er urolig, det skjønner jeg, første trimester er ofte litt bekymringer, og mye venting :Heartred
 
Synes testene dine ser veldig fine ut!! Fin stigning, og fin styrke!! 14 dpo er jo fortsatt veldig tidlig :joyful:
Jeg tok første test 14 dpo, så jeg har ingen tidligere tester å sammenligne med, men synes nå den ser relativt lik ut i styrke som din :)
Vis vedlegget 420119
Men at du er urolig, det skjønner jeg, første trimester er ofte litt bekymringer, og mye venting :Heartred
Tusen takk, det er veldig godt å se andre som har tester som likner mine!
 
Hei! Meg igjen :hilarious: Jeg er en 100% skamløs testetøs og denne gang begynte det 6 dpo :hilarious: . Jeg vet det er latterlig tidlig men det skader ikke å prøve for gøy selv om man vet at den mest sannsynligvis er helt blank. Idag derimot, 7 dpo, skimter jeg noe helt svakt:nailbiting: Jeg hadde helt likt test sist svangerskap.. Jeg tok blodprøve på hcg idag så får jo bekreftet/avkreftet det imorgen. Det er gøy å være spent uansett:smiley-angelic002 Jeg har den typiske «dragningen» nede i magen som jeg hadde sist også.. Det er ekstra gøy denne gang siden dette blir en siste prøving på «egenhånd», dvs kun bruk av Metformin og naturlig samleie. Legger ved testene her for de som syns det er spennende å tolke:love7
IMG_0141.jpeg
 

Vedlegg

  • IMG_0146.jpeg
    IMG_0146.jpeg
    338,6 KB · Visninger: 24
Hei! Meg igjen :hilarious: Jeg er en 100% skamløs testetøs og denne gang begynte det 6 dpo :hilarious: . Jeg vet det er latterlig tidlig men det skader ikke å prøve for gøy selv om man vet at den mest sannsynligvis er helt blank. Idag derimot, 7 dpo, skimter jeg noe helt svakt:nailbiting: Jeg hadde helt likt test sist svangerskap.. Jeg tok blodprøve på hcg idag så får jo bekreftet/avkreftet det imorgen. Det er gøy å være spent uansett:smiley-angelic002 Jeg har den typiske «dragningen» nede i magen som jeg hadde sist også.. Det er ekstra gøy denne gang siden dette blir en siste prøving på «egenhånd», dvs kun bruk av Metformin og naturlig samleie. Legger ved testene her for de som syns det er spennende å tolke:love7Vis vedlegget 420157
Æææ så gøy!! Jeg ser også noe på den nederste!! Håper det er spire på gang og at du får gode nyheter i morgen, jeg venter i spenning :excited001
 
Seeee her vettdu!! :excited001 den er tydeligere i dag! Håper den fortsetter å øke :love017
37 i progesteron! Dvs jeg har fått bekreftet eggløsning denne runden. Hcg var 2,3 (som er vanlig når man ikke er gravid også), men det var for tidlig å teste for det egentlig sa sykepleier idag. Jeg skulle ta ny test om noen dager sa hun (yeah right :hilarious: ) for så å slå på tråden om hva testen viser. Jeg kommer til å fortsette å teste:nailbiting:
 
37 i progesteron! Dvs jeg har fått bekreftet eggløsning denne runden. Hcg var 2,3 (som er vanlig når man ikke er gravid også), men det var for tidlig å teste for det egentlig sa sykepleier idag. Jeg skulle ta ny test om noen dager sa hun (yeah right :hilarious: ) for så å slå på tråden om hva testen viser. Jeg kommer til å fortsette å teste:nailbiting:
Fantastisk :love017 haha, hun kjenner ikke til testetøs med andre ord :hilarious: når tester du igjen? :D
 
Haha duuu :Heartpink Den må jeg ta ikveld pga. jeg er på jobbtur og er hjemme igjen ikveld. Spenningen spiser meg opp:nailbiting:
Ble litt urolig siden du ikke har lagt ut, tenkte om den var blenda :( men dette va god nyhet! Da gleder jeg meg til i kveld:excited001
 
Ble litt urolig siden du ikke har lagt ut, tenkte om den var blenda :( men dette va god nyhet! Da gleder jeg meg til i kveld:excited001
Hihi nei jeg legger ut om den er blenda også :happy: Men ett spørsmål jeg har prøvd å Google siden igår: har man hcg i kroppen uten at det har skjedd en befruktning? Jeg tok blodprøve på hcg og progesteron morgenen 7 dpo, og den var jo på 2,3. Har ikke jeg da fått befrektet at jeg har graviditetshormon i kroppen?
 
Back
Topp