Å herregud, er ikke det typisk at tr kom på dag 14 hva kan det hende du starter på cd5 med letrozol? Jeg har alltid blitt instruert til å ta fra cd3-7 så derfor jeg lurerJa, alt for lenge!! Gynekologen sa at det mest sannsynlig ikke kom til å komme noe, for livmoren min var helt flat. Så jeg kunne starte på letrozol på dag 14 hvis ikke tr kom. Tr kom på dag 14, så nå må jeg vente til cd 5 før jeg kan starte med Letrozol
Menopur, det har jeg ikke hørt før? Ja, da er det viktig å beregne det litt men det er kanskje vanskelig å vite når el kommer første gang på Letrozol?
Har du el av deg selv?
Jeg skal også starte på dobbel letrozol for første gang. Begynner på torsdag. Har pcos og laange sykluser. Veldig spent på denne pp, håper så inderlig el kommer, og innen cd 22
Menopur er folikkestimulerende i sprøyteform. Det brukes normalt sett ved IVF, brukte høy dose når jeg var igjenom ivf stimulering og uttak tidligere. Men lavdose etter letrozol kuren gir en ekstra boost, og det fungerte ihvertfall sist
Jeg har eggløsning av meg selv, men veldig sent. Sykluser på ca 50 dager i snitt. Og det gidder jeg rett og slett ikke mer. Gynekologen har sagt at det ser ut som pcos på eggstokkene mine pga mange eggposer, men har ikke veldig mange andre plager. Driver med periodisk faste som jeg tror er gunstig for pcos-en.
Så spennende med dobbel dose for første gang! Håper virkelig det gjør susen skal du ta ovitrelle også?