IKM-gruppe for oss med lange og ustabile sykluser

For interesserte:

Oppdatering fra besøk hos Fertiliteten på sykehuset idag: på ultralyd var det mange, mange folikler og lege sa det ser ut som jeg nylig har hatt eggløsning. Det passer godt med positiv el-test på lørdag. Gyn har aldri klart å se antydning til at jeg har/har hatt eggløsning noen gang, så det gir jo en bitteliten sjanse for en graviditet. Jeg ska ta progesteron blodprøve imorgen. Slimhinne var tykk også, noe som indikerer TR snart eller potensiell graviditet. Hvis ikke TR kommer innen fredag 24. starter jeg Primolut-kur for å fremskynde TR, deretter Femar for å trigge eggløsning. Til slutt Ovitrelle for å tvinge egget til å slippe. Vi kommer til å prøve på vanlig måte den syklusen, så blir det insemnering ved en potensiell neste runde.

Mannens (super) spermprøve gav svar med ordlyd: «Knallgod kvalitet», så ingen problem der :hilarious:.
 
Hjelp..
Føler ikke kveldens test er sterk nok? Tatt for 20 minutter siden, den det står 11 på ble tatt i går morges..
 

Vedlegg

  • IMG_5795.jpeg
    IMG_5795.jpeg
    809,1 KB · Visninger: 42
Hjelp..
Føler ikke kveldens test er sterk nok? Tatt for 20 minutter siden, den det står 11 på ble tatt i går morges..
Jeg synes den ser kjempefin ut! Husk at hcg dobbles annenhver dag, så i morgen vil du nok se en økning :love017 jeg vet det er veldig vanskelig i starten, men prøv å kos deg og slapp av. Nå er det så tidlig at mye kan virke inn. F.eks konsentrasjonen på urinen og fargestoffet på testen.
Jeg heier på lille spire og tror du får en fin strek i morgen ❤️ :happy093.
 
Nå har jeg ikke vært innom denne tråden på lenge, men ville bare si at jeg tror de rare syklusene mine henger sammen med mitt lave stoffskifte! Oppdaget nettopp at nivåene mine har endret seg kraftig og raskt i løpet av få måneder. Skal utredes videre og forhåpentligvis justere medisindosen. Ga litt fred i sjelen, om ikke annet. Andre med lavt stoffskifte i ustabil-tråden?
 
Nå har jeg ikke vært innom denne tråden på lenge, men ville bare si at jeg tror de rare syklusene mine henger sammen med mitt lave stoffskifte! Oppdaget nettopp at nivåene mine har endret seg kraftig og raskt i løpet av få måneder. Skal utredes videre og forhåpentligvis justere medisindosen. Ga litt fred i sjelen, om ikke annet. Andre med lavt stoffskifte i ustabil-tråden?
Så bra du har funnet knuten på tråden! Håper alt løsner når du får justert medisinen. Du fortjener virkelig en terminspire etter alt ❤️
 
Så bra du har funnet knuten på tråden! Håper alt løsner når du får justert medisinen. Du fortjener virkelig en terminspire etter alt ❤️
Nååw. <3 Men hvordan går det med alle her inne? Ser noen har fått positive tester og andre har fått EL og mensen?
 
For interesserte:

Oppdatering fra besøk hos Fertiliteten på sykehuset idag: på ultralyd var det mange, mange folikler og lege sa det ser ut som jeg nylig har hatt eggløsning. Det passer godt med positiv el-test på lørdag. Gyn har aldri klart å se antydning til at jeg har/har hatt eggløsning noen gang, så det gir jo en bitteliten sjanse for en graviditet. Jeg ska ta progesteron blodprøve imorgen. Slimhinne var tykk også, noe som indikerer TR snart eller potensiell graviditet. Hvis ikke TR kommer innen fredag 24. starter jeg Primolut-kur for å fremskynde TR, deretter Femar for å trigge eggløsning. Til slutt Ovitrelle for å tvinge egget til å slippe. Vi kommer til å prøve på vanlig måte den syklusen, så blir det insemnering ved en potensiell neste runde.

Mannens (super) spermprøve gav svar med ordlyd: «Knallgod kvalitet», så ingen problem der :hilarious:.
Så spennende med både eggløsning og en plan videre!! :joyful: Og så godt at svømmerne til mannen er i tipp topp form, det er jo virkelig en fordel!
 
Hjelp..
Føler ikke kveldens test er sterk nok? Tatt for 20 minutter siden, den det står 11 på ble tatt i går morges..
Hadde ikke stresset noe med denne! Som cowgirl sier så er det utrolig mye som spiller inn på styrken, spesielt i starten!
Hvis du klarer, så ville jeg holdt meg til å teste på morningen, med konsentrert urin, det er da du får mest pålitelige svar :Heartred
Og stigningen så langt ser jo veldig fin ut!! :love7
 
For interesserte:

Oppdatering fra besøk hos Fertiliteten på sykehuset idag: på ultralyd var det mange, mange folikler og lege sa det ser ut som jeg nylig har hatt eggløsning. Det passer godt med positiv el-test på lørdag. Gyn har aldri klart å se antydning til at jeg har/har hatt eggløsning noen gang, så det gir jo en bitteliten sjanse for en graviditet. Jeg ska ta progesteron blodprøve imorgen. Slimhinne var tykk også, noe som indikerer TR snart eller potensiell graviditet. Hvis ikke TR kommer innen fredag 24. starter jeg Primolut-kur for å fremskynde TR, deretter Femar for å trigge eggløsning. Til slutt Ovitrelle for å tvinge egget til å slippe. Vi kommer til å prøve på vanlig måte den syklusen, så blir det insemnering ved en potensiell neste runde.

Mannens (super) spermprøve gav svar med ordlyd: «Knallgod kvalitet», så ingen problem der :hilarious:.
SÅ bra!!! Måtte dette være gullegget så dere slipper mer stress ❤️ det blir spennende å følge deg den neste uken :love017
 
Nååw. <3 Men hvordan går det med alle her inne? Ser noen har fått positive tester og andre har fått EL og mensen?
Jeg fikk tilsutt mensen og er nå på cd 7, dag 3 med dobbel letrozol. Blir en veldig spennende pp, har såå lyst å bli med i august 2024❤️❤️
 
Så spennende med både eggløsning og en plan videre!! :joyful: Og så godt at svømmerne til mannen er i tipp topp form, det er jo virkelig en fordel!
Ja det er skikkelig spennende! Fikk varsel idag at Apple watchen har registrert en økende hvilepuls de siste 5 dagene. Det stemmer ihvertfall veldig godt mtp. eggløsningen:happy::nailbiting:
IMG_0117.png
 
@Lillevenn17 hvordan går det med deg? :love017
Så kjekt at du tenker på meg, TAKK❤️
Hadde egentlig sagt at jeg ikke skulle teste mer før mannen er hjemme på torsdag, men klarte ikke la være.
Føler meg ikke heeelt fornøyd, vil gjerne ha enda sterkere strek og er livredd for MA igjen (opplevde det med første).

Men her er de ihvertfall, 14 dpo. Evt 13dpo, vet ikke når jeg skal regne at EL var mtp Ovitrelle. IMG_5809.jpegIMG_5808.jpeg
 
Så kjekt at du tenker på meg, TAKK❤️
Hadde egentlig sagt at jeg ikke skulle teste mer før mannen er hjemme på torsdag, men klarte ikke la være.
Føler meg ikke heeelt fornøyd, vil gjerne ha enda sterkere strek og er livredd for MA igjen (opplevde det med første).

Men her er de ihvertfall, 14 dpo. Evt 13dpo, vet ikke når jeg skal regne at EL var mtp Ovitrelle. Vis vedlegget 420038Vis vedlegget 420039
Veldig fin strek og økning :love017 skjønner du er redd MA, særlig når du har opplevd det en gang! Håper du snart får den tydelige streken som kanskje roer deg ❤️ tenker du å bestille tidlig ul?

Hvordan går det med deg?
Får du ultralyd kontroll etter letrozol-kuren er ferdig?

Håper vi ses i august-forumet etterhvert, for jeg kommer nok til å henge litt begge steder siden jeg er helt på slutten av juli :love7
Det går fint her, takk :D siste dag med Letrozol i morgen. Jeg skal ikke på ul nei, litt rart egentlig, siden de fleste andre her inne er på kontroll! Men jeg gikk privat, kanskje det er forskjell? :confused005
Jeg har spottet i går og i dag, med murringer og menssmerter av/på. Jeg er på cd 7, tr hadde siste rest på cd 5.

Ååå det hadde vært SÅ gøy!! Håper jeg kan melde meg inn der om noen uker :love017 fødte du før eller etter termin de to andre gangene? :)
 
Veldig fin strek og økning :love017 skjønner du er redd MA, særlig når du har opplevd det en gang! Håper du snart får den tydelige streken som kanskje roer deg ❤️ tenker du å bestille tidlig ul?


Det går fint her, takk :D siste dag med Letrozol i morgen. Jeg skal ikke på ul nei, litt rart egentlig, siden de fleste andre her inne er på kontroll! Men jeg gikk privat, kanskje det er forskjell? :confused005
Jeg har spottet i går og i dag, med murringer og menssmerter av/på. Jeg er på cd 7, tr hadde siste rest på cd 5.

Ååå det hadde vært SÅ gøy!! Håper jeg kan melde meg inn der om noen uker :love017 fødte du før eller etter termin de to andre gangene? :)
Ja, vi skal på UL rundt 7+2, da klinikken vil være sikker på antall foster der inne. Hadde flere follikler på 10-11, i tillegg til den på 13. Gyn mente at EL ville være på 16-17mm, og da ville folliklene på 11mm hatt sjangs til å blitt med i gamet hvis jeg skulle ha respondert såpass på letrozolen og Ovitrelle.
Er kanskje som å banne i kirken, men jeg håper virkelig ikke det er tvillinger. Det makter jeg ikke psykisk.

Det er vel gode tegn at du har murringer! Det gjorde det hos meg også. Jeg tenkte hele veien «jaaa kom å modne eggstokkene mine» når jeg kjente det murret og stakk.
Hvis det er første syklusen med letrozol så hadde det jo vært veldig nyttig å sett effekten av den??
Men du får kanskje ikke noe mer enn letrozol av gyn, i tilfelle det ikke har effekt?

Jeg fødte 5 og 10 dager før med de to andre, men nr. 3 kan sikkert fort bli en luring :wtf:
 
Back
Topp