IKM-gruppe for oss med lange og ustabile sykluser

Krysser fingrene!! Når har du tenkt til å teste? :)
Det spørs hvem av personlighetene du spør, haha. For jeg var heeelt overbevist i dag tidlig om at jeg skulle vente, jeg er jo enten 7 eller 8 dpo. Skulle vente til lørdag sa jeg da. Så endte det opp med hjemmekontor med sykt barn. Da var ikke standhaftigheten der lenger, og tok en rundt kl tolv.. Men den var naturligvis blank :p Så får vi se hva som skjer i morgen. Det beste hadde vært å vente til søndag.. hoho... men jeg har alt for mange tester tilgjengelig gitt... *skrulle skrulle*
 
Det spørs hvem av personlighetene du spør, haha. For jeg var heeelt overbevist i dag tidlig om at jeg skulle vente, jeg er jo enten 7 eller 8 dpo. Skulle vente til lørdag sa jeg da. Så endte det opp med hjemmekontor med sykt barn. Da var ikke standhaftigheten der lenger, og tok en rundt kl tolv.. Men den var naturligvis blank :p Så får vi se hva som skjer i morgen. Det beste hadde vært å vente til søndag.. hoho... men jeg har alt for mange tester tilgjengelig gitt... *skrulle skrulle*
Haha.. ulike testepersonligheter er et velkjent fenomen :hilarious:
Da er jeg spent på testene i helga!! :D
 
Hvordan går det med dere? ❤️

For dere som ikke har lest i dagboken min: jeg er på cd 66, dag 4 med provera og skal starte på dobbel kur med Letrozol på cd 5. Spent :love017
Takk som spør! :Heartred Jeg er på CD36 og fortsatt ingen el. Skal til fertiliteten om 12 dager. Jeg hadde et inderlig håp om å få det til på egenhånd før denne timen, men det ser dessverre ikke lyst ut. Jeg kjenner meg generelt nedstemt og syns det tar altfor lang tid.. det er beintøft å vente på el når det tar så innmari lang tid. Tenk at vi jubler høyest for positiv el-test liksom, for at det i det heile tatt skal være mulig å lage barn.

Hvordan går det med deg? Ser du er spent på ny hormonkur. Krysser fingrene❤️
 
Takk som spør! :Heartred Jeg er på CD36 og fortsatt ingen el. Skal til fertiliteten om 12 dager. Jeg hadde et inderlig håp om å få det til på egenhånd før denne timen, men det ser dessverre ikke lyst ut. Jeg kjenner meg generelt nedstemt og syns det tar altfor lang tid.. det er beintøft å vente på el når det tar så innmari lang tid. Tenk at vi jubler høyest for positiv el-test liksom, for at det i det heile tatt skal være mulig å lage barn.

Hvordan går det med deg? Ser du er spent på ny hormonkur. Krysser fingrene❤️
Godt du skal få hjelp, men jeg kjenner til ønsket å vil klare det på egenhånd. Håper hjelpemidlene gjør susen på kroppen vår, så vi kan gå videre til en termingruppe heller ❤️
Huff, ja, vi er glade bare vi får en sjangse. Trist det er slik.

Jeg er på dag 6 med provera, fremdeles ingen tr bare mye menssmerter. Håper hun kommer snart så jeg kan telle ned til letrozol :)
 
Jaa håper du har rett :Heartpink Det er akkurat det. Bare det å vite at det i det hele tatt er en sjanse for en liten spire betyr alt.
TR kom på dag 8 hver gang på Provera i mitt tilfelle. Håper dobbeldose gjør susen:love7
 
Jaa håper du har rett :Heartpink Det er akkurat det. Bare det å vite at det i det hele tatt er en sjanse for en liten spire betyr alt.
TR kom på dag 8 hver gang på Provera i mitt tilfelle. Håper dobbeldose gjør susen:love7
Ååå, håper den gjør det hos meg også! Dag 7 uten noe nå...
Takk :love017
 
Jeg griner. Sist jeg hadde positiv test ble jeg gravid med dattera mi som snart er 2 år. Premom sier ikke at testen er helt positiv, men erfaringsmessig er den det i mitt tilfelle. Skal selvfølgelig ta flere tester i dag og imorgen. Typisk at vi skal til fertiliteten om 5 dager…

Ps: ikke se på syklusdager. Jeg får ikke endret det i appen. Er på CD43 idag :smiley-angelic001
IMG_0041.jpeg
 
Jeg griner. Sist jeg hadde positiv test ble jeg gravid med dattera mi som snart er 2 år. Premom sier ikke at testen er helt positiv, men erfaringsmessig er den det i mitt tilfelle. Skal selvfølgelig ta flere tester i dag og imorgen. Typisk at vi skal til fertiliteten om 5 dager…

Ps: ikke se på syklusdager. Jeg får ikke endret det i appen. Er på CD43 idag :smiley-angelic001
Vis vedlegget 419266
Krysser fingrene for at det blir fulltreffer :love7
 
Jeg griner. Sist jeg hadde positiv test ble jeg gravid med dattera mi som snart er 2 år. Premom sier ikke at testen er helt positiv, men erfaringsmessig er den det i mitt tilfelle. Skal selvfølgelig ta flere tester i dag og imorgen. Typisk at vi skal til fertiliteten om 5 dager…

Ps: ikke se på syklusdager. Jeg får ikke endret det i appen. Er på CD43 idag :smiley-angelic001
Vis vedlegget 419266
Så gøy!! Håper det sitter en spire denne gang ❤️
 
Noen med erfaring med Primolut for å sette igang mensen? Skal ta to tabletter tre ganger daglig i fire dager, kan jeg da forvente mens på 5 dagen?
 
Noen med erfaring med Primolut for å sette igang mensen? Skal ta to tabletter tre ganger daglig i fire dager, kan jeg da forvente mens på 5 dagen?
Ikke Primolut, men Provera. Tok det i 10 dager og fikk mensen på dag 14:banghead: men det var 1 tablett daglig. Håper Primolut er bedre!

Skal du bruke hjelpemiddler etterpå?
 
Cd 2 i dag, dagene snegler seg av gårde...

Hvor mange er vi her inne nå? :)
 
Ikke Primolut, men Provera. Tok det i 10 dager og fikk mensen på dag 14:banghead: men det var 1 tablett daglig. Håper Primolut er bedre!

Skal du bruke hjelpemiddler etterpå?
Åå, det er lenge å vente når det eneste man vil ha er mensen :arghh:

Blir dobbel dose letrozol og lett stimulering med lavdose menopur med evt. Eggløsning sprøyte til slutt. Det som funket med hun jeg fikk i 2022 :) men så må mannen offshore en tur før jul, så må prøve å regne litt på når jeg kan begynne på disse tablettene :hilarious:

Går du på noe støttemedisiner nå?
 
Åå, det er lenge å vente når det eneste man vil ha er mensen :arghh:

Blir dobbel dose letrozol og lett stimulering med lavdose menopur med evt. Eggløsning sprøyte til slutt. Det som funket med hun jeg fikk i 2022 :) men så må mannen offshore en tur før jul, så må prøve å regne litt på når jeg kan begynne på disse tablettene :hilarious:

Går du på noe støttemedisiner nå?
Ja, alt for lenge!! Gynekologen sa at det mest sannsynlig ikke kom til å komme noe, for livmoren min var helt flat. Så jeg kunne starte på letrozol på dag 14 hvis ikke tr kom. Tr kom på dag 14, så nå må jeg vente til cd 5 før jeg kan starte med Letrozol :hilarious: :banghead:

Menopur, det har jeg ikke hørt før? Ja, da er det viktig å beregne det litt :hilarious: men det er kanskje vanskelig å vite når el kommer første gang på Letrozol?
Har du el av deg selv?

Jeg skal også starte på dobbel letrozol for første gang. Begynner på torsdag. Har pcos og laange sykluser. Veldig spent på denne pp, håper så inderlig el kommer, og innen cd 22 :)
 
Nå holder det på å klikke for meg. Tror jaggu Letrozol har slutta å virke her. TR er to dager forsinka og det har ikke skjedd siden jeg begynte på dobbel dose. Skulle tro 6-8 tabletter om dag var nok, må jeg seriøst ta flere??? :banghead: Jeg må ringe gyn og spørre om trippel dose i tillegg til inositolen og metforminen - hjelp.
 
Andre her inne som kjenner voldsomt med murring i eggstokker, 11 dager etter Ovitrelle er satt?

Samme dag jeg satte Ovitrelle begynte jeg å kjenne murring og stikking på begge sider, som gjorde at jeg ble litt redd for at flere egg ble sluppet eller at det bare ble stimulering av flere follikler uten at det førte til noe.

Så er jeg her, på det som skal være 8 eller 9 dpo, og det stikker fremdeles på begge sider. Ikke noe særlig murring i livmor som jeg legger merke til.

Er så redd det ikke ble noen eggløsning, men at foliklene bare ble stimulert til vekst uten rett effekt.

Kan legge til at Ovitrelle ble satt på CD 17, og at UL på CD 11 viste en folikkel på 13mm, og resten på 9, 10, 11.
 
Back
Topp