IKM-gruppe for oss med lange og ustabile sykluser

Fant forklaringen på økningen i østrogen i dpo-land: Jeg er gravid :love017:Heartred

Aner ikke hvor mange CD jeg har hatt, muligens 50 og noe, men til slutt klarte kroppen EL 09/10, og spiren satt (B1)! Gått fra å være så sint på kroppen min til å virkelig tilgi :smiley-angelic002 Gleder meg til å følge med på resten av dere, og håper spiren sitter snart :Heartred
Så gøy!!!! Gratulerer!! :wav:Heartbigred
 
Ja, 5+1 idag :love7 Prøver egentlig bare å glede meg mest mulig, de bekymringene kommer det så lite ut av:joyful: (enklere sagt enn gjort selvfølgelig:facepalm:)
Så godt å høre! Helt enig, man må forsøke å glede seg og se fremover - man får ikke gjort så mye annet :Heartred
 
Fant forklaringen på økningen i østrogen i dpo-land: Jeg er gravid :love017:Heartred

Aner ikke hvor mange CD jeg har hatt, muligens 50 og noe, men til slutt klarte kroppen EL 09/10, og spiren satt (B1)! Gått fra å være så sint på kroppen min til å virkelig tilgi :smiley-angelic002 Gleder meg til å følge med på resten av dere, og håper spiren sitter snart :Heartred
Wooohooo, gratulerer så mye!!! ❤️:smiley-bounce016
 
Hei ❤️ Kan noen hjelpe litt? Hvordan vil dere tolke disse testene? Bildene er tatt lenge etter 5 min på alle utenom den siste som er fra i dag. Er den mørk «nok»?
Enten får du topp i løpet av dagen vil jeg tro, eller så kan den ha vært i løpet av dagen i går. Du får vel svaret om du tester en gang i ettermiddag :love017
 
Enten får du topp i løpet av dagen vil jeg tro, eller så kan den ha vært i løpet av dagen i går. Du får vel svaret om du tester en gang i ettermiddag :love017
Fader assa, den var lav igjen nå. Og vi har ikke hatt oss siden lørdag…i kveld er det vel for sent? :sad010
 
Mensen skulle kommet i går, men pga murringer dagen i forveien droppet jeg å teste, var sikker på at mensen var på vei! Og har dratt på fjellet med kun 1 test, så den kunne ikke brukes på utvannet tiss utover dagen i går :bag:
Det var en lang natt, har vært vel så stresset for at kroppen ikke fikk til el og bare mer sykluskluss..
Men se her da!! :Heartred
Vis vedlegget 416698

Det er ikke mange månedene siden jeg hadde min lengste syklus med el på dag 77! Selv om jeg har vært glad på andre sine vegne her inne når de har blitt gravide, så har jeg i perioder synes det har gjort litt vondt, spesielt når jeg panisk har lett etter el selv.. Så jeg var litt usikker på om jeg skulle legge inn dette her, men samtidig så er det jo dette som har vært gruppa som har gjort evig leting etter el litt lettere :Heartred
Så jeg legger ut første positive test, men det blir med denne! :)
Gratulerer SÅ mye!!! ❤️ jeg har tenkt masse på deg mens jeg var borte, utrolig kjekt å se at spiren satt på dobbel letrozol :D❤️ håper du koser deg i juni-gruppen :love017
 
Fant forklaringen på økningen i østrogen i dpo-land: Jeg er gravid :love017:Heartred

Aner ikke hvor mange CD jeg har hatt, muligens 50 og noe, men til slutt klarte kroppen EL 09/10, og spiren satt (B1)! Gått fra å være så sint på kroppen min til å virkelig tilgi :smiley-angelic002 Gleder meg til å følge med på resten av dere, og håper spiren sitter snart :Heartred
Gratulerer såå mye :love017 :D
Kjenner igjen følelsen av å være sint og skuffet av kroppen! Jeg er på cd 52 nå, håper el var på cd 42 og at jeg kan starte på cd 1 om 3 dager :smiley-angelic001
 
Gratulerer såå mye :love017 :D
Kjenner igjen følelsen av å være sint og skuffet av kroppen! Jeg er på cd 52 nå, håper el var på cd 42 og at jeg kan starte på cd 1 om 3 dager :smiley-angelic001
Tusen takk! Håper du får en overraskelses-spire slik som meg :Heartred
 
Gratulerer SÅ mye!!! ❤️ jeg har tenkt masse på deg mens jeg var borte, utrolig kjekt å se at spiren satt på dobbel letrozol :D❤️ håper du koser deg i juni-gruppen :love017
Tusen takk :Heartbigred Det føles fortsatt litt uvirkelig etter alt klusset, kan liksom ikke helt tro at det gikk!:Heartred

Har tenkt masse på deg og! Har allerde lest dagbokinnlegget ditt! En skikkelig ferie hørtes deilig ut! :Heartred Og så håper jeg el har vært for deg nå, og at neste syklus blir kortere!! (Eller til og med en positiv test!! Torsdag til mandag er ikke umulig!! :joyful:) Når er time hos gyn?
 
Nå kom TR!!
Så syklusen min ble på 68dager.
Ringer Medicus nå og spør om vi kan prøve letrozol, slik at vi kanskje rekker å prøve en gang til før han reiser på jobb.
 
Tusen takk :Heartbigred Det føles fortsatt litt uvirkelig etter alt klusset, kan liksom ikke helt tro at det gikk!:Heartred

Har tenkt masse på deg og! Har allerde lest dagbokinnlegget ditt! En skikkelig ferie hørtes deilig ut! :Heartred Og så håper jeg el har vært for deg nå, og at neste syklus blir kortere!! (Eller til og med en positiv test!! Torsdag til mandag er ikke umulig!! :joyful:) Når er time hos gyn?
Det kan jeg tenke! Men såå fantastisk da :love017 :love017

Det var utrolig deilig!! Skulle bare hatt 2 uker :hilarious: jeg holder en knapp på at jeg er 11 dpo, men vet aldri :shifty: jeg tok en test i dag, bare for å være litt optimistisk, den ble negativ.

Hehe, jeg avlyste time hos gyn når jeg var på ferie:hilarious::hilarious: litt av diverse årsaker (vi kan ta på pm om du vil) så nå får jeg bare ta det med ro videre å se hva som skjer. Håper på positiv test eller tr om 2 dager!!
 
Back
Topp