IKM-gruppe for oss med lange og ustabile sykluser

Dere som tar tempen, funker det selv om man har unge som vekker en på natta osv? Ofte blir jeg vekka kl 4/5/6 og er litt våken før frøken fryd sovner i senga mi igjen og jeg sovner men så står opp ca 7. Kan jeg teste da kl 7? Da har jeg jo ofte ikke sovet så lenge, og rekker ikke skulle begynne teste når hun våkner for da må jeg stå raskt opp før hun vekker hele huset.
Jeg har samme problem med tempingen, har en liten sirkusartist på halvannet som har sin opptreden hovedsakelig andre halvdel av natten, fra ca klokken 04 og utover ja. Så tempingen har vært litt vanskelig å få til, men fortsetter å teste til samme klokkeslett hver morgen, så får vi se om det kommer noe ut av det :hilarious:
 
Joo, men jeg orker ikke å legge inn enda en må-ting, hvis du skjønner. Blir stresset av det. Og jeg skal jo ikke skryte på meg at jeg har slitt med å bli gravid før. Jeg bare... Syter.
Jeg har blitt gravid på pp6 med begge de to andre ungene, og jeg fikk en skikkelig tulle syklus forrige syklus uten spesiell grunn. Og jeg holdt på å gå på veggene, klaget og luftet frustrasjonene som bare det her inne :hilarious: jeg tenker at det skal være lov selv om man ikke er av de som har strevd mest :Heartred
 
Se på denne da! Min første positive test, CD 25 :dance008
IMG_1283.jpeg
 
Og så blir det så utrolig kjipt når man ikke får sjansen en gang! Men det kan jo hende at kroppen din kommer tilbake til normalen igjen, men at den trengte denne tullesyklusen på å få det til :Heartred
Det kan også hende at det du har nå er kun en bortfallsblødning, altså ikke en «ekte» mensen som følge av el, at du altså ikke har misset el, den har bare ikke kommet og nå gir kroppen opp og prøver på nytt! (Første blødningsdag telles fortsatt som CD1). Har du brukt el-tester tidligere? Har du brukt å få utslag på de?
Ja blæ! Takk <3
Jeg hadde det jeg antar var en bortfallsblødning noen dager etter jeg slutta på p pillene, jeg pleier å ta de fast uten en uke uten, altså at jeg ikke har mensen i det hele tatt. Legen min sier det er helt ok, men kanskje det har forsinka hele greia litt ekstra nå. ja brukte det sist jeg ble gravid, da hadde jeg sterke utslag og kom også veldig raskt etter p pille slutt. Hadde da også noen mnd uten mann hjemme på el, også en kjemisk før jeg så ble gravid forunderligvis selv om siste samleie var 5 dager før pos el.
Jeg får bare håpe det blir normale sykluser fremover, men alderen jobber vel litt i mot meg også.
Tror jeg fortsatt er ung :p

Nå drar mannen på jobb på cd 7 og tilbake cd17… så snakk om dårlig timing.. en del av meg ønsker at el skal blir tidlig eller sein. Men samtidig ønsker jeg jo en normal syklus så det funker liksom ikke uansett :(
 
Jeg har samme problem med tempingen, har en liten sirkusartist på halvannet som har sin opptreden hovedsakelig andre halvdel av natten, fra ca klokken 04 og utover ja. Så tempingen har vært litt vanskelig å få til, men fortsetter å teste til samme klokkeslett hver morgen, så får vi se om det kommer noe ut av det :hilarious:
Ja okei. Jeg får bare tempe i vei likevel,hehe, mi er 4 og opptrer enda i samme tider ja :p
 
Jeg har blitt gravid på pp6 med begge de to andre ungene, og jeg fikk en skikkelig tulle syklus forrige syklus uten spesiell grunn. Og jeg holdt på å gå på veggene, klaget og luftet frustrasjonene som bare det her inne :hilarious: jeg tenker at det skal være lov selv om man ikke er av de som har strevd mest :Heartred
Ørk føler jeg klager fælt selv, men det er godt det er lov å lufte seg ett sted <3
 
Ja blæ! Takk <3
Jeg hadde det jeg antar var en bortfallsblødning noen dager etter jeg slutta på p pillene, jeg pleier å ta de fast uten en uke uten, altså at jeg ikke har mensen i det hele tatt. Legen min sier det er helt ok, men kanskje det har forsinka hele greia litt ekstra nå. ja brukte det sist jeg ble gravid, da hadde jeg sterke utslag og kom også veldig raskt etter p pille slutt. Hadde da også noen mnd uten mann hjemme på el, også en kjemisk før jeg så ble gravid forunderligvis selv om siste samleie var 5 dager før pos el.
Jeg får bare håpe det blir normale sykluser fremover, men alderen jobber vel litt i mot meg også.
Tror jeg fortsatt er ung :p

Nå drar mannen på jobb på cd 7 og tilbake cd17… så snakk om dårlig timing.. en del av meg ønsker at el skal blir tidlig eller sein. Men samtidig ønsker jeg jo en normal syklus så det funker liksom ikke uansett :(
Ja, det blir liksom ikke noen god løsning hverken det ene eller det andre :(
Håper det blir normale sykluser fremover!
Og som det ble skrevet over her - hvis det blir bare kluss denne runden også, så går det jo an å vurdere å ta en time hos privat gyn for å få raskere hjelp :)
 
Takk for omtanken❤️ TR har ikke kommet enda, men hun lurer vel rundt hjørnet.
Forhåpentligvis kommer hun veldig snart ❤️ men ja, blæ, er skikkelig dritt når kroppen ikke gjør som den skal, jeg skulle ønske det var noe man kunne gjøre selv for å få eggløsning og mensen når man følte for det :hilarious: (sånn naturlig, bortsett fra medisiner)
 
Uff, så kjipt å høre! :Heartred Østrogennivået øker i dpo-land også ser jeg (fra clearblue sine sider), som forklarer hvorfor monitoren finner en økning på østrogen og LH, selv om EL (trolig) var søndag/mandag.:nailbiting:

Krysser fingrene for en stigning og EL for deg snart:Heartred
Fant forklaringen på økningen i østrogen i dpo-land: Jeg er gravid :love017:Heartred

Aner ikke hvor mange CD jeg har hatt, muligens 50 og noe, men til slutt klarte kroppen EL 09/10, og spiren satt (B1)! Gått fra å være så sint på kroppen min til å virkelig tilgi :smiley-angelic002 Gleder meg til å følge med på resten av dere, og håper spiren sitter snart :Heartred
 
Hei ❤️ Kan noen hjelpe litt? Hvordan vil dere tolke disse testene? Bildene er tatt lenge etter 5 min på alle utenom den siste som er fra i dag. Er den mørk «nok»?
 

Vedlegg

  • IMG_9632.png
    IMG_9632.png
    1,3 MB · Visninger: 37
Back
Topp