Ja, det er bare å begynne, etterhvert vil du få et skjema som ser ca sånn ut:
Vis vedlegget 416851
Her ser du jeg har testet hele veien fordi jeg hadde nettopp hatt en spontanabort og ante ikke når noe ville komme, mot slutten der stiger det igjen fordi jeg var gravid på ny (el-test plukker opp hCG også).
Stemmer, er vel 6 mnd de sier hvis man er over 35. Men det er for å få bli utredet grundig hos fertiliteten. Å dra til din egen gynekolog for å bare sjekke at ikke du har andre vanlige underliggende sykdommer f.eks. er det ingenting i veien for å gjøre nå. Fastlegen din kan også ta de blodprøvene men kan jo ikke se på livmor osv. Veldig kjekt å ta med familiehistorien til dem. Har lavt stoffskifte selv og det er veldig lett å behandle så det er greit å få sjekket ut for det kan klusse med syklusen, også er det viktig for embryo med nok tilgang på stoffskiftehormonene fra start. Masse lykke til!!
Huff, det er virkelig frustrerende å gå sånn og ikke vite... håper du får litt mer svar om hva det kan ha vært snart
Takk ❤<3 Og tusen takk for svar om monitoren
da kanskje jeg bare skal ta å starte den da, ville du ha trykka inn mensen da tilbake til jeg slutta på p piller ? Den vil ikke la det stå tomt når jeg starter.