IKM-gruppe for oss med lange og ustabile sykluser

Hadde vært veldig deilig å klaffe snart. :Heartred Selv om vi ikke har prøvd så lenge har jeg hatt så intenst ønske om barn i mange år, at hver dag føles håpløs. Hadde det veldig tungt i dagene etter IKM når ikke TR kom og jeg testet negativt på g-tester, var så sint på meg selv og kroppen min. EL nå ga meg nytt håp og ny energi - så det er virkelig dype daler og høye topper i denne prosessen kjenner jeg (allerede nå) :smiley-angelic006
Det er ikke en enkel prosess nei, myyye følelser inne i bilde og når de skal håndteres med en dæsj av hormoner på toppen av det hele så er det ikke lett. Skjønner deg veldig godt selvom dere ikke har prøvd lenge, som du sier du har jo vært klar i mange år allerede og når man først setter i gang så får man jo håp om at NÅ skal det endelig skje, også er ikke alltid kroppen helt med på det. Husk at det er helt vanlig at det kan ta litt tid, og at kroppen din ikke har "skylda" selvom det er lett å føle det sånn ❤️ krysser fingre og tær for dere denne runden og el nå! :gen014 :love7
 
Det er ikke en enkel prosess nei, myyye følelser inne i bilde og når de skal håndteres med en dæsj av hormoner på toppen av det hele så er det ikke lett. Skjønner deg veldig godt selvom dere ikke har prøvd lenge, som du sier du har jo vært klar i mange år allerede og når man først setter i gang så får man jo håp om at NÅ skal det endelig skje, også er ikke alltid kroppen helt med på det. Husk at det er helt vanlig at det kan ta litt tid, og at kroppen din ikke har "skylda" selvom det er lett å føle det sånn ❤️ krysser fingre og tær for dere denne runden og el nå! :gen014 :love7
Tusen takk!! Hold meg oppdatert på din prosess også. :Heartred :Heartred
 
Slenger meg med her :) det var godt å kunne ha en gruppe! Jeg sluttet med prevensjon 19 august og ikke fått verken «påvist» EL eller mensen.. to ganger har jeg trodd det men nei, pga den lilla CB greia som smilte og blinka i vei.. men nei det dukker ikke opp noen mensen så den tok feil.
Mannen drar på jobb på søndag så hadde virkelig håpa å få en el før han drar men det ser dårlig ut.. :(
:Heartred det er så kjipt når man er prøver og kroppen ikke helt får det til!!
Var det sånn at strekene på el-testene dine hadde begynt å bli sterkere igjen nå? (Eller husker jeg feil, litt lett å gå i surr noen ganger :))
Håper el rekker å komme før mannen drar på jobb!! Hvor lenge blir han borte?
Vi er flere her med mannfolk som drar bort - da er det ekstra urettferdig med lange og uforutsigbare sykluser :bag:
 
Takk for gode tips ☺️❤️ da fortsetter jeg å teste så blir det spennende å se om de blir høyere etter el. ☺️ CD14 i dag men fortsatt ingen tegn til stigning på testene, har faktisk sunket til 0,10 i dag :confused013
Æsj, så kjedelig at testene har sunket igjen, det er så utrolig kjipt når de begynner å øke på sånn at man tenker at noe skal skje, og så blir det liksom ikke noe mer! :sorry:
Pleier du å ha rask lh-topp eller skjer stigningen gradvis over flere dager?
Håper hvertfall det skjer noe snart så du blir ferdig med pause-/testesyklus :Heartred
 
Æsj, så kjedelig at testene har sunket igjen, det er så utrolig kjipt når de begynner å øke på sånn at man tenker at noe skal skje, og så blir det liksom ikke noe mer! :sorry:
Pleier du å ha rask lh-topp eller skjer stigningen gradvis over flere dager?
Håper hvertfall det skjer noe snart så du blir ferdig med pause-/testesyklus :Heartred
Mhm! :wacky:De pleier å stige litt dagen før toppen, typ til 0,30, og så kommer det en rask lh-topp som fort kan vare bare over natta, så må teste morgen og kveld ellers kan jeg fort gå glipp av den. Takk❤️ Håper det! Godt å få det overstått så jeg kan tenke på noe annet og få bekreftelse på om kroppen er sånn noenlunde i rute ☺️
 
:Heartred det er så kjipt når man er prøver og kroppen ikke helt får det til!!
Var det sånn at strekene på el-testene dine hadde begynt å bli sterkere igjen nå? (Eller husker jeg feil, litt lett å gå i surr noen ganger :))
Håper el rekker å komme før mannen drar på jobb!! Hvor lenge blir han borte?
Vi er flere her med mannfolk som drar bort - da er det ekstra urettferdig med lange og uforutsigbare sykluser :bag:
Ja det er faktisk ekstra urettferdig ! :(
Jeg hadde «sterke» i en evighet.. hatt litt svakere en stund nå, men blir aldri helt svake ..
 
Mensen skulle kommet i går, men pga murringer dagen i forveien droppet jeg å teste, var sikker på at mensen var på vei! Og har dratt på fjellet med kun 1 test, så den kunne ikke brukes på utvannet tiss utover dagen i går :bag:
Det var en lang natt, har vært vel så stresset for at kroppen ikke fikk til el og bare mer sykluskluss..
Men se her da!! :Heartred
IMG_3155.jpeg


Det er ikke mange månedene siden jeg hadde min lengste syklus med el på dag 77! Selv om jeg har vært glad på andre sine vegne her inne når de har blitt gravide, så har jeg i perioder synes det har gjort litt vondt, spesielt når jeg panisk har lett etter el selv.. Så jeg var litt usikker på om jeg skulle legge inn dette her, men samtidig så er det jo dette som har vært gruppa som har gjort evig leting etter el litt lettere :Heartred
Så jeg legger ut første positive test, men det blir med denne! :)
 
Mensen skulle kommet i går, men pga murringer dagen i forveien droppet jeg å teste, var sikker på at mensen var på vei! Og har dratt på fjellet med kun 1 test, så den kunne ikke brukes på utvannet tiss utover dagen i går :bag:
Det var en lang natt, har vært vel så stresset for at kroppen ikke fikk til el og bare mer sykluskluss..
Men se her da!! :Heartred
Vis vedlegget 416698

Det er ikke mange månedene siden jeg hadde min lengste syklus med el på dag 77! Selv om jeg har vært glad på andre sine vegne her inne når de har blitt gravide, så har jeg i perioder synes det har gjort litt vondt, spesielt når jeg panisk har lett etter el selv.. Så jeg var litt usikker på om jeg skulle legge inn dette her, men samtidig så er det jo dette som har vært gruppa som har gjort evig leting etter el litt lettere :Heartred
Så jeg legger ut første positive test, men det blir med denne! :)
Gir håp for at det skal gå til slutt for oss alle :Heartred

GRATULERER SÅ MYE! :love7
 
Mensen skulle kommet i går, men pga murringer dagen i forveien droppet jeg å teste, var sikker på at mensen var på vei! Og har dratt på fjellet med kun 1 test, så den kunne ikke brukes på utvannet tiss utover dagen i går :bag:
Det var en lang natt, har vært vel så stresset for at kroppen ikke fikk til el og bare mer sykluskluss..
Men se her da!! :Heartred
Vis vedlegget 416698

Det er ikke mange månedene siden jeg hadde min lengste syklus med el på dag 77! Selv om jeg har vært glad på andre sine vegne her inne når de har blitt gravide, så har jeg i perioder synes det har gjort litt vondt, spesielt når jeg panisk har lett etter el selv.. Så jeg var litt usikker på om jeg skulle legge inn dette her, men samtidig så er det jo dette som har vært gruppa som har gjort evig leting etter el litt lettere :Heartred
Så jeg legger ut første positive test, men det blir med denne! :)
Det er så fortjent Lilly, og er såååå glad på dine vegne!!! ❤️ (og selvom det gjør litt vondt så gir det også håp ;) ). Jeg kommer til å følge med videre på hvordan det går med deg ❤️ dette var gode nyheter på morgenkvisten altså!! ☺️
 
Mensen skulle kommet i går, men pga murringer dagen i forveien droppet jeg å teste, var sikker på at mensen var på vei! Og har dratt på fjellet med kun 1 test, så den kunne ikke brukes på utvannet tiss utover dagen i går :bag:
Det var en lang natt, har vært vel så stresset for at kroppen ikke fikk til el og bare mer sykluskluss..
Men se her da!! :Heartred
Vis vedlegget 416698

Det er ikke mange månedene siden jeg hadde min lengste syklus med el på dag 77! Selv om jeg har vært glad på andre sine vegne her inne når de har blitt gravide, så har jeg i perioder synes det har gjort litt vondt, spesielt når jeg panisk har lett etter el selv.. Så jeg var litt usikker på om jeg skulle legge inn dette her, men samtidig så er det jo dette som har vært gruppa som har gjort evig leting etter el litt lettere :Heartred
Så jeg legger ut første positive test, men det blir med denne! :)
Gratulerer så uendelig mye :Heartred
 
Det er så fortjent Lilly, og er såååå glad på dine vegne!!! ❤️ (og selvom det gjør litt vondt så gir det også håp ;) ). Jeg kommer til å følge med videre på hvordan det går med deg ❤️ dette var gode nyheter på morgenkvisten altså!! ☺️
Tusen takk :Heartred Og jeg skjønner at det gjør litt vondt!!:Heartred:Heartred Sånn blir det bare!!

Og jeg skal følge deg videre, håper det blir babystrek allerede neste syklus!!! :love7
 
Tusen takk :Heartred Og jeg skjønner at det gjør litt vondt!!:Heartred:Heartred Sånn blir det bare!!

Og jeg skal følge deg videre, håper det blir babystrek allerede neste syklus!!! :love7
Tusen takk!! ❤️ håper inderlig det!!

Pleier å være forsiktig med å si gratulerer i starten fordi det er mange som føler på det etter en kronglete vei til positiv test. Men drister meg til et GRATULERER!! jeg! Hvis det føles greit for deg ❤️ når får du termin nå?
 
Tusen takk!! ❤️ håper inderlig det!!

Pleier å være forsiktig med å si gratulerer i starten fordi det er mange som føler på det etter en kronglete vei til positiv test. Men drister meg til et GRATULERER!! jeg! Hvis det føles greit for deg ❤️ når får du termin nå?
Jeg hopper i det med begge beina og sier tusen takk :Heartred
Jeg vet faktisk ikke helt når termin blir, juni en gang! Jeg er litt sånn struts, hvis jeg tenker for mye blir jeg redd for at det skal gå galt. Men det orker jeg ikke forholde meg til, så jeg stikker hodet i sanden og tenker «jeg er gravid. Punktum». Og med denne strategien er neste steg ny test på fredag, lenger enn det forholder jeg meg ikke til helt enda :facepalm:
 
Jeg hopper i det med begge beina og sier tusen takk :Heartred
Jeg vet faktisk ikke helt når termin blir, juni en gang! Jeg er litt sånn struts, hvis jeg tenker for mye blir jeg redd for at det skal gå galt. Men det orker jeg ikke forholde meg til, så jeg stikker hodet i sanden og tenker «jeg er gravid. Punktum». Og med denne strategien er neste steg ny test på fredag, lenger enn det forholder jeg meg ikke til helt enda :facepalm:
Haha nå har vi 3 forskjellige samtaler på forskjellige steder :hilarious:

Juni blir bra!! ❤️ tror det er en god måte å forholde seg til det på, ta litt av gangen ☺️ spennende med ny test på fredag!
 
Haha nå har vi 3 forskjellige samtaler på forskjellige steder :hilarious:

Juni blir bra!! ❤️ tror det er en god måte å forholde seg til det på, ta litt av gangen ☺️ spennende med ny test på fredag!
Haha, I know :hilarious:
Vurderte å prøve å svare på alt ett sted, men det ble for komplisert gitt :bag:
 
Mensen skulle kommet i går, men pga murringer dagen i forveien droppet jeg å teste, var sikker på at mensen var på vei! Og har dratt på fjellet med kun 1 test, så den kunne ikke brukes på utvannet tiss utover dagen i går :bag:
Det var en lang natt, har vært vel så stresset for at kroppen ikke fikk til el og bare mer sykluskluss..
Men se her da!! :Heartred
Vis vedlegget 416698

Det er ikke mange månedene siden jeg hadde min lengste syklus med el på dag 77! Selv om jeg har vært glad på andre sine vegne her inne når de har blitt gravide, så har jeg i perioder synes det har gjort litt vondt, spesielt når jeg panisk har lett etter el selv.. Så jeg var litt usikker på om jeg skulle legge inn dette her, men samtidig så er det jo dette som har vært gruppa som har gjort evig leting etter el litt lettere :Heartred
Så jeg legger ut første positive test, men det blir med denne! :)
Så utrolig gøy, gratulerer så mye ❤️

Hvilken CD var du på nå?
 
Trippel dose letrozol ga 6(?!) Like store Voksende follikler på cd 11, skal tilbake på fredag (cd14) for å se om alle seks har fortsatt å vokse i lik takt. I tilfelle får vi samleie nekt av gynekologen :hilarious: noen andre som har vært i lignende situasjon tidligere?
 
Last edited:
Back
Topp