IKM-gruppe for oss med lange og ustabile sykluser

Ja, det er utrolig frustrerende :meh:
Da håper jeg mensen kommer snart sånn at du kan få en ny sjanse!
Og hvis du vil, så er det heller ingenting i veien med å begynne å tempe nå, har el vært så vil du ikke få med deg tempøkningen, men dersom el ikke har vært vil du etter 3-4 dager ha et fint basisnivå før el til å kunne se tempøkningen :)
Takk!
Ja kanskje ikke så dumt å bare begynne nå..
El før neste syklus kan komme..
 
Nå er jeg møkk-lei altså. Syklusdag 53 om noen minutter.
Skal øke metformin i morgen til to tabletter. Håper det er nok for at kroppen min skal forstå at denne syklusen er et tapt prosjekt, og at jeg kan få mensen igjen.
 
Nå er jeg møkk-lei altså. Syklusdag 53 om noen minutter.
Skal øke metformin i morgen til to tabletter. Håper det er nok for at kroppen min skal forstå at denne syklusen er et tapt prosjekt, og at jeg kan få mensen igjen.
Æsj, så utrolig kjipt!!! :sorry:
Håper det skjer noe snart!! :Heartred
Skulle du teste ut Letrozol også fra oppstart av ny syklus? :)
 
Æsj, så utrolig kjipt!!! :sorry:
Håper det skjer noe snart!! :Heartred
Skulle du teste ut Letrozol også fra oppstart av ny syklus? :)
I utgangspunktet ikke, må se an hvordan første syklusen er. Men jeg tror at dersom denne syklusen blir opp mot 70 dager så kommer jeg til å spørre om vi kan prøve noe. Har ikke så veldig stort vindu heller, for mannen kommer hjem på fredag og er bare hjemme i 4 uker :sorry:
 
Nå er jeg møkk-lei altså. Syklusdag 53 om noen minutter.
Skal øke metformin i morgen til to tabletter. Håper det er nok for at kroppen min skal forstå at denne syklusen er et tapt prosjekt, og at jeg kan få mensen igjen.
Føler såååå med deg. Fikk mens på CD57 nå. Jeg tar dog 3x500mg Metformin :nailbiting:
 
Hohoy er på CD5 idag og blødning har stanset helt. Igår begynte den skikkelig å avta. Hva skjeeeeeer. Jeg er jo så vant til ordentlig blødning i 2,5 uker minst. Aner ikke hva som har skjedd nå. Kan det hende Maca har gjort susen denne runden da?? :smiley-angelic002
 
I utgangspunktet ikke, må se an hvordan første syklusen er. Men jeg tror at dersom denne syklusen blir opp mot 70 dager så kommer jeg til å spørre om vi kan prøve noe. Har ikke så veldig stort vindu heller, for mannen kommer hjem på fredag og er bare hjemme i 4 uker :sorry:
Jeg har også en mann som er borte med jobb, gjør det ekstra vanskelig med klaff når man i tillegg har ustabile sykluser :sour: Vi treffer neste el, men så er jeg stygt redd for at det blir dårlig klaff en runde eller to (men da kommer jeg ikke til å ta Letrozol, så da vet jeg jo egentlig ikke når el kommer!)
Håper virkelig du slipper 70 dagers syklus!!
 
Hohoy er på CD5 idag og blødning har stanset helt. Igår begynte den skikkelig å avta. Hva skjeeeeeer. Jeg er jo så vant til ordentlig blødning i 2,5 uker minst. Aner ikke hva som har skjedd nå. Kan det hende Maca har gjort susen denne runden da?? :smiley-angelic002
:talk017
Hurra for ny syklus!!!
Og så bra med mer vanlig runde med menstruasjon. Nå håper jeg el kommer innenfor rimelighetens grenser!! :joyful:
 
For en dag! Jeg er helt på gråten!❤️

Først tok jeg kontakt med Medicus siden jeg har så voldsomme bivirkninger av bare én Metformin til dagen. Så da fikk jeg beskjed om å slutte hvis det ikke er bedre til søndag. Og ta en graviditetstest før jeg så skulle trigge menstruasjon med Primolut. MEN!

Jeg har hatt masse eggløsningsslim i går og i dag (første gang jeg sier det med sikkerhet, siden mannen ikke er hjemme og derav ingen sæd rester som lurer meg).
Tok en EL test i går som var så negativ som det går an, og nå tok jeg en ny:
IMG_5232.jpeg
Se der da!!❤️ Og så på CD 54!!

Heldigvis kommer han hjem i morgen ettermiddag, så vi får vel lagt inn noen aksjer.
 
For en dag! Jeg er helt på gråten!❤️

Først tok jeg kontakt med Medicus siden jeg har så voldsomme bivirkninger av bare én Metformin til dagen. Så da fikk jeg beskjed om å slutte hvis det ikke er bedre til søndag. Og ta en graviditetstest før jeg så skulle trigge menstruasjon med Primolut. MEN!

Jeg har hatt masse eggløsningsslim i går og i dag (første gang jeg sier det med sikkerhet, siden mannen ikke er hjemme og derav ingen sæd rester som lurer meg).
Tok en EL test i går som var så negativ som det går an, og nå tok jeg en ny:
Vis vedlegget 416342Se der da!!❤️ Og så på CD 54!!

Heldigvis kommer han hjem i morgen ettermiddag, så vi får vel lagt inn noen aksjer.
:wav
Og så for en timing da - akkurat når mannen kommer hjem!! :D
Krysser fingrene for at det blir full klaff :Heartred
 
:wav
Og så for en timing da - akkurat når mannen kommer hjem!! :D
Krysser fingrene for at det blir full klaff :Heartred
Håper på det!
Jeg har ikke vært så god på å tempe de siste to ukene, men gjorde det i dag, og fikk en ganske høy temperatur. Så spørs om jeg hadde EL i går, og da er det på hengende håret om vi treffer i kveld. EL testen er på vei ned ihvertfall, tar ny etter jobb også.

IMG_5239.jpeg
 
Ifølge fertilitetsmonitoren hadde jeg EL 15/09. Blødde 18-20/09, såpass at jeg måtte bruke bind/tampong.

Fikk ikke TR på IKM, og har per 08/10 enda ikke fått TR. Negativ g test.

Har tatt EL-test de siste dagene, som har blitt sterkere de siste to dagene. I dag fikk jeg vedlagt.

Kan jeg ha EL nå snart uten å ha hatt TR? Jeg blir så forvirra av syklusen min :hungover: :sad010
 

Vedlegg

  • IMG_3442.jpeg
    IMG_3442.jpeg
    369,2 KB · Visninger: 18
  • IMG_3441.jpeg
    IMG_3441.jpeg
    117,5 KB · Visninger: 17
Ifølge fertilitetsmonitoren hadde jeg EL 15/09. Blødde 18-20/09, såpass at jeg måtte bruke bind/tampong.

Fikk ikke TR på IKM, og har per 08/10 enda ikke fått TR. Negativ g test.

Har tatt EL-test de siste dagene, som har blitt sterkere de siste to dagene. I dag fikk jeg vedlagt.

Kan jeg ha EL nå snart uten å ha hatt TR? Jeg blir så forvirra av syklusen min :hungover: :sad010
Det kan hende kroppen prøvde tidligere, og nå prøver den igjen? :Heartred :)
 
Det her med temping går ikke :hilarious: har virkelig prøvd nå, samme tid hver morgen, første jeg gjør uten å drikke, snakke, eller bevege meg. Men med en liten sirkusartist på halvannet år som har bestemt seg for å kjøre show oppå meg kontinuerlig hver morgen fra kl 04-08 så blir søvnen tydeligvis ikke sammenhengende nok :hilarious:
Screenshot_20231008-084132.png


Ellers glad for en relativt "sterk" el test i dag, 0,16. Tidligere sykluser har den vært på 0,06 osv. CD13, får se når el bestemmer seg for å komme denne syklusen.. :confused013☺️
PXL_20231007_061036295.jpg
 
Back
Topp