IKM-gruppe for oss med lange og ustabile sykluser

Jeg er usikker, men trooor nesten EL var nå i natt. Kan ha gått glipp av både resten av stigningen og toppen i forgårs her. Basert på symptomene stemmer det i alle fall, men det kan jo også hende at kroppen bare prøvde... Håper dog at jeg er 1 DPO og ikke på CD 22, uten utsikter til EL. :hilarious: Hva tror dere? Er det mulig?
 

Vedlegg

  • SmartSelect_20231012_073204_Premom.jpg
    SmartSelect_20231012_073204_Premom.jpg
    324,6 KB · Visninger: 30
Jeg er usikker, men trooor nesten EL var nå i natt. Kan ha gått glipp av både resten av stigningen og toppen i forgårs her. Basert på symptomene stemmer det i alle fall, men det kan jo også hende at kroppen bare prøvde... Håper dog at jeg er 1 DPO og ikke på CD 22, uten utsikter til EL. :hilarious: Hva tror dere? Er det mulig?
Sniker. Pleier du å teste etter el? :)
Jeg hadde som tidligere nevnt en skikkelig tullete syklus forrige gang. Pleier vanligvis å få positiv test cd 12+13, men den gangen dro det skikkelig ut. Jeg prøvde å overbevise meg selv om at jeg hadde gått glipp av toppen, men fordi jeg temper så visste jeg at el ikke hadde vært. Og da begynte testene å øke ordentlig på cd24 plutselig :shy:
Men jeg har positive tester over en stund, så jeg visste innerst inne at den ikke kunne ha vært da jeg ikke fikk med meg ordentlig stigning i det hele tatt :p holdt forøvrig på å gå på veggene den syklusen...
 

Vedlegg

  • Screenshot_20231012-074313.png
    Screenshot_20231012-074313.png
    642,3 KB · Visninger: 30
  • Screenshot_20231012-074323.png
    Screenshot_20231012-074323.png
    656,9 KB · Visninger: 29
  • Screenshot_20231012-074343.png
    Screenshot_20231012-074343.png
    645 KB · Visninger: 32
Sniker. Pleier du å teste etter el? :)
Jeg hadde som tidligere nevnt en skikkelig tullete syklus forrige gang. Pleier vanligvis å få positiv test cd 12+13, men den gangen dro det skikkelig ut. Jeg prøvde å overbevise meg selv om at jeg hadde gått glipp av toppen, men fordi jeg temper så visste jeg at el ikke hadde vært. Og da begynte testene å øke ordentlig på cd24 plutselig :shy:
Men jeg har positive tester over en stund, så jeg visste innerst inne at den ikke kunne ha vært da jeg ikke fikk med meg ordentlig stigning i det hele tatt :p holdt forøvrig på å gå på veggene den syklusen...
Det er første gang jeg tester en hel syklus. Har bare testet litt en gang før, i ca. tre dager. Jeg hadde vært hos gynekolog som så egget og anslo slippdag. Fikk ikke veldig mørke streker da heller, men egget må ha sluppet, for jeg ble gravid. Det er det eneste jeg har å basere meg på!

Og i dag har jeg mageknip, haha.
 
Det er første gang jeg tester en hel syklus. Har bare testet litt en gang før, i ca. tre dager. Jeg hadde vært hos gynekolog som så egget og anslo slippdag. Fikk ikke veldig mørke streker da heller, men egget må ha sluppet, for jeg ble gravid. Det er det eneste jeg har å basere meg på!

Og i dag har jeg mageknip, haha.
Det skal ikke alltid være lett :p jeg hadde murringer i ett sett den syklusen, elslim til og fra i nærmere en uke (det pleier jeg ikke), så jeg begynte å gi opp hele syklusen :p og plutselig så kom den :hilarious:
 
Æsj da, jeg ville ikke ha enda en lavere temp. Kanskje ikke kroppen fikk til EL likevel? Eller har metformin noe å si for tempen kanskje? Har vært så utrolig dårlig i magen av den, at jeg ikke har tatt den de to siste dagene.

Kjenner forøvrig veldig mye til av eggstokkene mine. De føles på en måte litt ømme, som får meg til å tro at kroppen nok en gang prøvde på EL uten å få det til.
IMG_5264.jpeg


Syklusen der jeg ble gravid ser slik ut:
IMG_5265.jpeg

Der var det mer gradvis opp, før en stor dipp, og gradvis opp igjen.
 
Æsj da, jeg ville ikke ha enda en lavere temp. Kanskje ikke kroppen fikk til EL likevel? Eller har metformin noe å si for tempen kanskje? Har vært så utrolig dårlig i magen av den, at jeg ikke har tatt den de to siste dagene.

Kjenner forøvrig veldig mye til av eggstokkene mine. De føles på en måte litt ømme, som får meg til å tro at kroppen nok en gang prøvde på EL uten å få det til. Vis vedlegget 416779

Syklusen der jeg ble gravid ser slik ut:
Vis vedlegget 416780
Der var det mer gradvis opp, før en stor dipp, og gradvis opp igjen.
Vet ikke om metformin har noe å si for tempen, men kjenner meg igjen i det med ømme eggstokker! Håper tempen stiger igjen og at spiren satt ☺️❤️
 
Det er første gang jeg tester en hel syklus. Har bare testet litt en gang før, i ca. tre dager. Jeg hadde vært hos gynekolog som så egget og anslo slippdag. Fikk ikke veldig mørke streker da heller, men egget må ha sluppet, for jeg ble gravid. Det er det eneste jeg har å basere meg på!

Og i dag har jeg mageknip, haha.
Jeg har sjeldent mørke streker, blir lissom aldri helt "positiv" el-testen hos meg, men har blitt gravid fordetom. Så det ser du jo da, hvis du er gravid nå så har egget sluppet ☺️ håper for deg!!
 
Jeg har sjeldent mørke streker, blir lissom aldri helt "positiv" el-testen hos meg, men har blitt gravid fordetom. Så det ser du jo da, hvis du er gravid nå så har egget sluppet ☺️ håper for deg!!
Takk! Ja, virker som vi er flere? Vanskelig å kartlegge sykluser når det er sånn. :bored: Ser det svinger bra hos deg!
 
Veldig vanskelig! Føler meg nesten litt misunnelig på de som bare kan teste også følger alt det mønsteret det skal og så er de ferdig med det lissom :hilarious: helt svingstang her ja, får se når el kommer :hilarious::confused013
Jeg så for meg en eggleder svinge seg i ei strippestang. :hilarious:
 
Jeg er usikker, men trooor nesten EL var nå i natt. Kan ha gått glipp av både resten av stigningen og toppen i forgårs her. Basert på symptomene stemmer det i alle fall, men det kan jo også hende at kroppen bare prøvde... Håper dog at jeg er 1 DPO og ikke på CD 22, uten utsikter til EL. :hilarious: Hva tror dere? Er det mulig?
Basert på at du aldri fikk så sterke tester den syklusen du ble gravid, så tenker jeg at det er mulig! Det er flere som opplever å aldri få helt positiv test :)
Min erfaring er lik @AnneS , el-slim og symptomer på el av/på i type 25 dager, og tester som ble sterkere (opp mot 0,5), men aldri positive/nesten positive. For meg betydde det at el ikke kom. Men «standarden» for meg før sykluskluss var å få positive el-tester - kort topp, så må teste x2 for dagen, men fortsatt positive tester.
Krysser fingrene for at el har vært for deg :Heartred
Og skulle du ende opp med litt trøblete sykluser fremover, så anbefaler jeg temping, det er så godt å vite når el endelig har vært :)
 
Æsj da, jeg ville ikke ha enda en lavere temp. Kanskje ikke kroppen fikk til EL likevel? Eller har metformin noe å si for tempen kanskje? Har vært så utrolig dårlig i magen av den, at jeg ikke har tatt den de to siste dagene.

Kjenner forøvrig veldig mye til av eggstokkene mine. De føles på en måte litt ømme, som får meg til å tro at kroppen nok en gang prøvde på EL uten å få det til. Vis vedlegget 416779

Syklusen der jeg ble gravid ser slik ut:
Vis vedlegget 416780
Der var det mer gradvis opp, før en stor dipp, og gradvis opp igjen.
Har du bilde av hele denne syklusen? Enklere å se på evt tempøkning når man har litt flere temp før el å sammenligne med :) Metformin skal ikke påvirke temp:bookworm:
Krysser fingrene for at du har hatt el :Heartred
 
Basert på at du aldri fikk så sterke tester den syklusen du ble gravid, så tenker jeg at det er mulig! Det er flere som opplever å aldri få helt positiv test :)
Min erfaring er lik @AnneS , el-slim og symptomer på el av/på i type 25 dager, og tester som ble sterkere (opp mot 0,5), men aldri positive/nesten positive. For meg betydde det at el ikke kom. Men «standarden» for meg før sykluskluss var å få positive el-tester - kort topp, så må teste x2 for dagen, men fortsatt positive tester.
Krysser fingrene for at el har vært for deg :Heartred
Og skulle du ende opp med litt trøblete sykluser fremover, så anbefaler jeg temping, det er så godt å vite når el endelig har vært :)
Takk for godt svar! Får bare vente og se, og fortsette å teste daglig. Fasiten på disse dagene kommer vel uansett om maks to uker. :) Men tålmodighet... Uff. xD
 
Jeg er på CD12 idag og venter i spenning på om el bestemmer seg for å komme før utredning hos fertiliteten. Det hadde vært gull! Jeg tar 3x500mg Metformin + 4 kapsler maca til dagen.
Foreløpig viser hverken tester eller temping at el er på vei, men jeg merker økt utflod som er slimlignende. Krysser fingrene for at det skjer av seg selv nå :nailbiting:
IMG_9591.jpeg
IMG_9592.png
 
Forvirret. Hadde tidenes EL-strek søndag (Rosa test), med symptomer ssom ble blenda tirsdag (Lilla test).

I går sjekket jeg på fertilitetsmonitoren, som viste LAV.

Når jeg sjekket i dag fikk jeg HØY, men testen er blenda??? Noen som har erfaring med dette? Så forvirret :sad010
 

Vedlegg

  • IMG_3442.jpeg
    IMG_3442.jpeg
    369,2 KB · Visninger: 20
  • IMG_3450.png
    IMG_3450.png
    757,4 KB · Visninger: 22
  • IMG_3486.jpeg
    IMG_3486.jpeg
    1 MB · Visninger: 19
Har du bilde av hele denne syklusen? Enklere å se på evt tempøkning når man har litt flere temp før el å sammenligne med :) Metformin skal ikke påvirke temp:bookworm:
Krysser fingrene for at du har hatt el :Heartred
IMG_5277.jpeg
 
Back
Topp