Ikm 47

Voldsomt med smerter i magen nå på morningen. Kjente smertene(som sterke mensensmerter) først på venstre side rundt der jeg vil tro eggstokkene ligger, også ble smerten mer som luftsmerter i hele nedre del av magen, samt i rompa :dead:

Jeg har og hatt eggløsningssmerter (regner med at det er det det er) denne runden, aldri hatt før..

Vis vedlegget 473880
Veldig tidlig EL? :nailbiting: Ser jo at jeg her har høyere på morgenen enn ettermiddag/kveld. Men lurer på om dette blir peaken, eller om det går opp og ned i mange dager. Noen andre med erfaring med el testing etter kjemisk? Har sykluser vanligvis på 22-26 dager og for noen år siden når jeg testet med el tester så jeg at jeg hadde lutealfase på 10 dager. Aner ikke hvor kort/lang den er nå. Første pp med testing siden 2022.
Oi, det blir spennede å se videre!

Enig. Og særlig når jeg er usikker på om jeg er der :laughing002 Vil ikke stresse med testing, men kjenner at det hadde jo gjort godt å vite også..,

Aksjer lagt idag på eggløsningsdag, dagen før el, 3 dager før el og 5/6dager før el :love017 får se om vi orker i morgen tidlig, ellers ble det med disse gangene denne pp:angelic:

Ganske sikker på el var i dag fredag, pga smertene jeg hadde i morges/formiddag! Hadde en del el slim idag også.

Jeg har egentlig ikke hatt noe spesielt med flom, men har ganske vondt i pipene. Andre som har det på samme måte? Hva er deres symptomer på EL?

IMG_8608.jpeg

Høyeste verdien jeg har fanget opp i min el-test karriere :hilarious: Blir spennende å se om dette blir peaken da!

Troor jeg hadde el i går kveld ut ifra symptomer. Så regner meg selv 1 dpo i dag! Sa til meg selv sist pp at jeg IKKE skulle starte å teste tidlig denne gangen fordi det bare blir stress. Men kjenner allerede at det er mulig jeg ikke klarer å vente så altfor lenge haha. Håper å holde til 9 dpo iaf selv om optimalt hadde vært typ 11 dpo.

Når tenker dere å teste og hvilken dpo er du nå?

Troor jeg hadde el i går kveld ut ifra symptomer. Så regner meg selv 1 dpo i dag! Sa til meg selv sist pp at jeg IKKE skulle starte å teste tidlig denne gangen fordi det bare blir stress. Men kjenner allerede at det er mulig jeg ikke klarer å vente så altfor lenge haha. Håper å holde til 9 dpo iaf selv om optimalt hadde vært typ 11 dpo.

spennede, da er vi helt likt! 1dpo her også. Har også lyst å vente til rundt 9dpo, men kjenner jeg meg selv rett starter jeg på 7dpo :hilarious: skal bestille tester ikveld tenker jeg!

spennede, da er vi helt likt! 1dpo her også. Har også lyst å vente til rundt 9dpo, men kjenner jeg meg selv rett starter jeg på 7dpo :hilarious: skal bestille tester ikveld tenker jeg!
Det er gøy!! Hahah ja det er akkurat det. Ryker fort på en da jeg og vet du. Huff :happy7 Kjøpte inn når jeg hadde mensen og lå og furta jeg haha. Gjør det ikke så mye lettere å holde seg unna når man har en haug liggende her! Gleder meg til alle begynner å teste hihi

Jeg er 1 dpo, sist gang begynte jeg 3 dpo. Tenkte å holde meg til minst 9 dpo nå og helst så nære som mulig mens

3 dpo, men har så vondt i livmoren at jeg har gaslightet meg selv til å tenke at egget kanskje ikke slapp å at det ennå prøver? Aldri opplevd maken, er støl å øm. Altfor tidlig til at det ville vært graviditetssymptom. Skal legge litt ekstra aksjer bare sånn for sikkerhets skyld. Men har alle tegn ellers på at eggløsning har vært.
Ellers så kunne jo tiden godt gått litt raskere :hilarious: Tenker å teste fra 6 dpo. Mannen min er mer testetøs enn meg å han vil ikke vente lengre enn det:laughing002

Back
Topp