Ikm 47

Huff, det er typisk altså! Vi får krysse alt som krysses kan nå! :smiley-ashamed004 Selv om sjansen er lav så skal jeg ikke gi opp håpet helt denne måneden. Forrige syklus ble jeg litt depressiv, skal prøve å unngå det nå! :)
Ja, lurt å holde på håpet. Det kan jo gå veien selv om det ikke ble helt optimal. :)

Nå er bare den uutholdelige ventetiden til man kan begynne å teste. :smiley-ashamed004

Endelig! Da blir det nok el i morgen CD22. Hjalp tydeligvis å melde seg inn her og manifestere at peaken skulle komme i dag!

Vedlegg

• IMG_9661.jpeg
    IMG_9661.jpeg
    151,3 KB · Visninger: 37
Aaah tiden gåår såå sakte! 1 dpo, føles ut som hundre dager i én.
Har skikkelig trua denne gangen, selv om jeg prøver å beskytte meg med å tenke at det ikke går likevel. Denne pp skjer det! Det har jeg bestemt nemlig:happy:
I går på siste innspurt var vi slitne og såre etter sex hver dag i over en uke, å det hele ble bare veldig komisk:hilarious: Etter MYE greier gikk det til slutt. Vi konkluderte begge med at om det skulle bli en pp til så holder det kanskje med annahver dag:hilarious:

Snorkfrøken85 - 40 - b2 - PP7 med letrozol, PP15 totalt - EL 7/11 - IKM 21/11

Seeee denne da:
IMG_3069.jpeg

Tilnærmet perfekt! Bare synd at mannen er på reise... Han kommer hjem i morgen kveld, men da tror jeg det er for sent. Så jeg vet ikke helt vitsen med å melde meg inn i en gruppe, men det er jo spennende å følge dere andre :) Og en liten pcos-seier med eggløsning på cd15!

Snorkfrøken85 - 40 - b2 - PP7 med letrozol, PP15 totalt - EL 7/11 - IKM 21/11

Seeee denne da:
Vis vedlegget 473856
Tilnærmet perfekt! Bare synd at mannen er på reise... Han kommer hjem i morgen kveld, men da tror jeg det er for sent. Så jeg vet ikke helt vitsen med å melde meg inn i en gruppe, men det er jo spennende å følge dere andre :) Og en liten pcos-seier med eggløsning på cd15!

Egget slipper jo mellom 12-24 timer etter positiv test, så det er enda veeeldig innafor med imorgen kveld.
Med positiv test i dag blir det til og med lørdag her :knegg:

For en runde! :laughing002
Her har mannen vært borte akkurat når jeg tror han burde vært hjemme, men vi har prøvd før han dro og får prøve igjen nå, selv om det kanskje er for sent. Flaks det kan være hyggelig uansett resultat, da.
Bare uflaks altså :smiley-ashamed004
Ja det er i det minste koselig, og man får litt ekstra kvalitetstid sammen (vel hvis man ikke blir avbrutt haha:laughing002:Heartred)
Jeg håper at dette er runden deres og våres, selv om det kanskje ikke har gått helt etter planen:love7

Hjelp - jeg er fri for tester :hilarious: tenker å teste til jeg ser de blir enda svakere (eller sterkere), men kjenner ikke jeg orker å bruke (mer) penger på flere tester nå som jeg har fått positiv test! Selv om det frister:hilarious:

Hjelp - jeg er fri for tester :hilarious: tenker å teste til jeg ser de blir enda svakere (eller sterkere), men kjenner ikke jeg orker å bruke (mer) penger på flere tester nå som jeg har fått positiv test! Selv om det frister:hilarious:
Er også fri, fikk testet to ganger etter toppen bare for å se at det synker. Tenker at det får være bra nok :joyful: Brukte hele 15 tester denne pp!:nailbiting::dead: Helt villt

Voldsomt med smerter i magen nå på morningen. Kjente smertene(som sterke mensensmerter) først på venstre side rundt der jeg vil tro eggstokkene ligger, også ble smerten mer som luftsmerter i hele nedre del av magen, samt i rompa :dead:

IMG_8604.jpeg

Veldig tidlig EL? :nailbiting: Ser jo at jeg her har høyere på morgenen enn ettermiddag/kveld. Men lurer på om dette blir peaken, eller om det går opp og ned i mange dager. Noen andre med erfaring med el testing etter kjemisk? Har sykluser vanligvis på 22-26 dager og for noen år siden når jeg testet med el tester så jeg at jeg hadde lutealfase på 10 dager. Aner ikke hvor kort/lang den er nå. Første pp med testing siden 2022.

Back
Topp