Oi ja hvis ikke det bare var et veldig godt egg som slapp og rysta livmora litt da! Kanskje greit å legge inn aksjer tilfelle. Tar du el-tester? Haha ja men altså de dpo dagene er virkelig lange!! Har venta så sykt lenge på at el skulle komme også siden den ble så forsinket, så kjenner jeg er passe lei av venting om dagen!3 dpo, men har så vondt i livmoren at jeg har gaslightet meg selv til å tenke at egget kanskje ikke slapp å at det ennå prøver? Aldri opplevd maken, er støl å øm. Altfor tidlig til at det ville vært graviditetssymptom. Skal legge litt ekstra aksjer bare sånn for sikkerhets skyld. Men har alle tegn ellers på at eggløsning har vært.
Ellers så kunne jo tiden godt gått litt raskereTenker å teste fra 6 dpo. Mannen min er mer testetøs enn meg å han vil ikke vente lengre enn det
![]()
Jeg ELSKER at mannen din er testetøs hahah! Det er ikke ofte man hører føler jeg. Så gøy
Bare 3 dager igjen da!
Tenker å teste fra 6 dpo. Mannen min er mer testetøs enn meg å han vil ikke vente lengre enn det
Mange dpo nå?
Baby nr 3 var hannes ønske, og jeg har brukt 6-7 år på å vurdere det. Har to svangerskap med hyperemesis bak meg og føler meg lettere traumatisert
Oiiii, så spennende med 3! Åh huff så grusomt.. jeg hadde bare vanlig av kvalme og synes det var ille nok liksom. Det virker jo helt forferdelig å ha det 10 gangeren hele svangerskapet. Helt sykt at kroppen overlever det der. Også skal man liksom føde på slutten når man har vært ødelagt i ni mnd..
Krysser fingrene for at det klaffer nå og at du slipper det på nytt! Er jo noen som ikke får det i alle svangerskap så får satse på at det blir tilfellet 

Ellers ingen symptomer.