Ikm 47

7 dpo - tok en test. Angrer, den var jo selvfølgelig blendahvit. Har en dårlig magefølelse også, men hjelper jo ikke meg selv ved å ta blanke tester for tidlig.
7dpo er veldig tidlig, så den kan bli positiv. Men skjønner godt det forsterker den dårlige magefølelsen.

Var på grunn av sånt jeg tenkte og ikke skulle teste før noen daget før ikm, da kan man leve litt lengre i håhåpet. Men klarte ikke motstå fristelsen, og det forsterket som til deg den dårlige magefølelsen.

Sender deg trøst, og krysser fingrene for at magefølelsen din er feil og at den er positiv neste gang du prøver. :Heartred

Er allerede 5 dpo. Dagene går fort unna når man er syk. Mtp dårlig aksjelegging og sykdom så har jeg mine tvil. MEN skal ikke gi opp helt enda! Må prøve å ikke grave meg en grav med en gang liksom.

Denne bihulebetennelsen går altså ikke over. Det er så utrolig smertefullt, og jeg er hjemme fra jobb enda. Har legetime i dag igjen, så får vi se hva som skjer videre. Men jeg er allerede uti dpo-land så det er nå en positiv ting! :)

Er allerede 5 dpo. Dagene går fort unna når man er syk. Mtp dårlig aksjelegging og sykdom så har jeg mine tvil. MEN skal ikke gi opp helt enda! Må prøve å ikke grave meg en grav med en gang liksom.

Denne bihulebetennelsen går altså ikke over. Det er så utrolig smertefullt, og jeg er hjemme fra jobb enda. Har legetime i dag igjen, så får vi se hva som skjer videre. Men jeg er allerede uti dpo-land så det er nå en positiv ting! :)
God bedring :)

5 dpo - Trøtt som en dupp, men så er det jo mørketid. Masse murringer i livmoren og såre nipler.
Røyk på en test i morrest etter litt overtalelse fra mannen :laughing002
På testen kom en syltynn grå skyggestrek, ikke som forrige pp der skyggene var utvasket å man så tydelig at det var der streken skulle ha vært(make sure sine tester, ska aldri bruke igjen). På denne derimot ser man den syltynne grå streken uten å myse. Jeg ser at jeg noterte meg dette ved forrige svangerskap, grå streker fra 5 dpo til testen ble svakt rosa 9-10 dpo.
Vi måtte ta en test i vann for å se om det var testene det var noe galt med, den ble uten.
Trenger ikke bety noe som helst å heelt tullete å teste så tidlig, men litt spennende likevel!:joyful:

Hatt veldig menssmerter i ryggen i dag, så tror nok mensen er på vei litt tidligere. Prøver å trøste meg med at jeg var overbevist på at mensen var på vei i første svangerskapet også grunnet det samme, da var det ei venninne som ba meg teste siden jeg var så trøtt hele tiden.

Og med nummer to fikk jeg kommentar på at jeg tok meg sånn til ryggen og om jeg hadde vondt i ryggen av noen som jobber med dette. Da hadde jeg ikke tenkt over det før jeg testet uken etter fordi jeg ikke likte kaffe mer. :smiley-ashamed004 Nummer to kom som en overraskelse.

5 dpo - Trøtt som en dupp, men så er det jo mørketid. Masse murringer i livmoren og såre nipler.
Røyk på en test i morrest etter litt overtalelse fra mannen :laughing002
På testen kom en syltynn grå skyggestrek, ikke som forrige pp der skyggene var utvasket å man så tydelig at det var der streken skulle ha vært(make sure sine tester, ska aldri bruke igjen). På denne derimot ser man den syltynne grå streken uten å myse. Jeg ser at jeg noterte meg dette ved forrige svangerskap, grå streker fra 5 dpo til testen ble svakt rosa 9-10 dpo.
Vi måtte ta en test i vann for å se om det var testene det var noe galt med, den ble uten.
Trenger ikke bety noe som helst å heelt tullete å teste så tidlig, men litt spennende likevel!:joyful:
Så gøy å se. Skulle inn for å høre med dere om hvor tidlig det i det hele tatt er mulig å få utslag.
Jeg kjenner meg litt småkvalm allerede (5 dop) og kvalme har vært ganske uttalt i tidligere svangerskap. Kan jo også hende det bare er placebo… :laughing002

Så gøy å se. Skulle inn for å høre med dere om hvor tidlig det i det hele tatt er mulig å få utslag.
Jeg kjenner meg litt småkvalm allerede (5 dop) og kvalme har vært ganske uttalt i tidligere svangerskap. Kan jo også hende det bare er placebo… :laughing002
Tja mange leger mener jo at det er umulig å merke svangerskap så tidlig, eller at det skulle gitt tidlig utslag. Men opplever at de som jobber som jordmor eller doula å møter gravide eller prøvere hver dag mener at det er fullt mulig. Alle er jo forskjellig å egget kan jo feste seg tidligere hos noen. Også kan man ha hatt el samme dag som LH viser topp, for eksempel toppen er kl 8 på morgenen så kan egget slippes kl 8 på kvelden. Da er man plutselig 1 dpo lengre enn man i utgangspunktet har beregnet.
Jeg mener at man kjenner sin kropp best å kjenner man seg gravid rett etter el å testen viser seg senere å bli positiv så tror jeg på at det er reelt for den som opplever det :happy:

Så gøy at du også er 5 dpo! Jeg kjenner meg egentlig veldig sikker på at det har klaffet denne mnd, tiden får vise om det stemmer:laughing002

Jeg har litt murringer, og føler meg smårar. Litt sånn at kroppen vet noe skal skje liksom. Men får vente å se, sykt lenge til jeg kan teste uansett..

Jeg kommer ikke over hvor sakte tiden går. 4 dpo. Eneste som er digg er at jeg kan drikke så mye vann jeg vil uten å tenke på konsentrasjon til de el testene, også er det jo greit å slippe å stresse med aksjelegging hele tiden hahah

Back
Topp