Ikm 47

Økningen har startet :happy093

Vedlegg

• IMG_5533.png
    IMG_5533.png
    1,2 MB · Visninger: 36
I et tappert forsøk på å manifestere at el peak kommer i morgen melder jeg meg inn her. Er på CD20 uten el og nå kjenner jeg det er greit assa… haha.

Tror kroppen har prøvd å slippe egget et par ganger men har valgt å «abort mission» etter hver stigning. Men nå i dag kjenner jeg mye symptomer- stikking etc og velger å stole på at dagens tester er starten på noe. Dette blir evt tredje lure-stigning og det orker jeg ikke! Lommeboka svir litt etter alle el testene jeg har tatt de siste dagene for å si det sånn :knegg:

Lillepia1 – 31 – B2 – PP2 – EL 7.11 – IKM 21.11

Vedlegg

• IMG_9632.jpeg
    IMG_9632.jpeg
    172,4 KB · Visninger: 25
Den tiden der man går å venter på å kunne teste er så kjedelig. :smiley-ashamed004 Jeg vil vite nå om det ble noe, eller ikke. Ikke gå å vente i en evigheter. Av og til har jeg en god magefølelse på at kanskje gikk det veien. Av og til sier magefølelsen at det gikk veien og jeg er en smule skremt, men stort sett er magefølelsen der at det ikke gikk veien.

Kanskje den negative følelsen er litt fordi jeg vil beskytte meg selv litt. Men før jeg kan teste kommer dagene til å snirkle seg sakte men sikkert fremover. Til tross for mye som skjer og travel hverdag.

Vet ikke om jeg skal melde meg inn her? Premom tror EL er til søndag CD11. De andre appene er helt ut å kjøre pga kjemisk sist mnd.

St4rfish - 36 - B4 - PP2 - EL 09/11 - IKM 22/11

EL testene kan jo selvfølgelig gå litt opp og ned da, så kanskje jeg må bytte IKM gruppe hvis det skjer :)

Hva tror dere? :) nederste i dag kl 10.
IMG_8603.jpeg

Nå kjenner jeg at jeg gir litt opp altså :smiley-ashamed004 Dette er nok ikke måneden heller. Da har vi altså BRA flaks og mannen må ha ekstremt gode svømmere!

Vi har jo prøvd for harde livet å legge aksjer her, men med unger i hus er det ikke bare…
Dagen før EL fikk vi halvveis lagt aksjer som sagt (måtte «scoope» det inn hahah). Samme kvelden prøvde vi oss igjen for å forsikre oss. Da våknet toåringen mens vi holdte på, og vi fikk ikke fullført fordi jeg ikke fikk gå fra senga uten av lille våknet.

Besteforeldrene hadde ungene i går ettermiddag og DA tenkte vi at nå kjører vi på siden det er EL-dag, og MENS vi la aksjer kom de plutselig hjem med ungene tidligere enn planlagt fordi eldstetøtta ville hjem! :smiley-ashamed004:inpain: I dag er siste sjanse og helst tidlig på dagen siden jeg tror egget slapp på morgenen i går, og begge var hjemme på formiddagen så vi prøvde atter en gang.. Da kom søren meg svigermor plutselig, og vi måtte avbryte IGJEN!! :dead: Nå må han på jobb og da tror jeg løpet er kjørt for denne gang.

Hva er sjansen for at jeg blir gravid av det vi prøvde å putte inn liksom??:hilarious: Sjansen er jo egenlig lav nok fra før av. Herregud, for en syklus dette ble
:hilarious:

Nå kjenner jeg at jeg gir litt opp altså :smiley-ashamed004 Dette er nok ikke måneden heller. Da har vi altså BRA flaks og mannen må ha ekstremt gode svømmere!

Vi har jo prøvd for harde livet å legge aksjer her, men med unger i hus er det ikke bare…
Dagen før EL fikk vi halvveis lagt aksjer som sagt (måtte «scoope» det inn hahah). Samme kvelden prøvde vi oss igjen for å forsikre oss. Da våknet toåringen mens vi holdte på, og vi fikk ikke fullført fordi jeg ikke fikk gå fra senga uten av lille våknet.

Besteforeldrene hadde ungene i går ettermiddag og DA tenkte vi at nå kjører vi på siden det er EL-dag, og MENS vi la aksjer kom de plutselig hjem med ungene tidligere enn planlagt fordi eldstetøtta ville hjem! :smiley-ashamed004:inpain: I dag er siste sjanse og helst tidlig på dagen siden jeg tror egget slapp på morgenen i går, og begge var hjemme på formiddagen så vi prøvde atter en gang.. Da kom søren meg svigermor plutselig, og vi måtte avbryte IGJEN!! :dead: Nå må han på jobb og da tror jeg løpet er kjørt for denne gang.

Hva er sjansen for at jeg blir gravid av det vi prøvde å putte inn liksom??:hilarious: Sjansen er jo egenlig lav nok fra før av. Herregud, for en syklus dette ble
Typisk at det ble sånn rundt EL, med mye som skjer. Krysser fingrene for dere likevel, at det funket og scoope det inn.

Her fikk de små omgangsyke rundt tiden det var EL, så veldig spent selv denne prøveperioden selv.

For en runde! :laughing002
Her har mannen vært borte akkurat når jeg tror han burde vært hjemme, men vi har prøvd før han dro og får prøve igjen nå, selv om det kanskje er for sent. Flaks det kan være hyggelig uansett resultat, da.

Typisk at det ble sånn rundt EL, med mye som skjer. Krysser fingrene for dere likevel, at det funket og scoope det inn.

Her fikk de små omgangsyke rundt tiden det var EL, så veldig spent selv denne prøveperioden selv.
Huff, det er typisk altså! Vi får krysse alt som krysses kan nå! :smiley-ashamed004 Selv om sjansen er lav så skal jeg ikke gi opp håpet helt denne måneden. Forrige syklus ble jeg litt depressiv, skal prøve å unngå det nå! :)

Back
Topp