Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg vil vite nå om det ble noe, eller ikke. Ikke gå å vente i en evigheter. Av og til har jeg en god magefølelse på at kanskje gikk det veien. Av og til sier magefølelsen at det gikk veien og jeg er en smule skremt, men stort sett er magefølelsen der at det ikke gikk veien.
Cd17! Vil tro jeg får peak ila dagen eller i morgen. Masse el slim i dag og![]()

Ser ut som den snart peaker jaGlemte bilde![]()
Dette er nok ikke måneden heller. Da har vi altså BRA flaks og mannen må ha ekstremt gode svømmere!
I dag er siste sjanse og helst tidlig på dagen siden jeg tror egget slapp på morgenen i går, og begge var hjemme på formiddagen så vi prøvde atter en gang.. Da kom søren meg svigermor plutselig, og vi måtte avbryte IGJEN!!
Nå må han på jobb og da tror jeg løpet er kjørt for denne gang.
Sjansen er jo egenlig lav nok fra før av. Herregud, for en syklus dette ble 
Tar nok en til etter jobb og en ikveld, og blir det peak i dag tar jeg noen for dag til jeg ser de blir svakere! Eller til jeg blir fri for testerSer ut som den snart peaker jahvor ofte skal du teste videre?

Typisk at det ble sånn rundt EL, med mye som skjer. Krysser fingrene for dere likevel, at det funket og scoope det inn.Nå kjenner jeg at jeg gir litt opp altsåDette er nok ikke måneden heller. Da har vi altså BRA flaks og mannen må ha ekstremt gode svømmere!
Vi har jo prøvd for harde livet å legge aksjer her, men med unger i hus er det ikke bare…
Dagen før EL fikk vi halvveis lagt aksjer som sagt (måtte «scoope» det inn hahah). Samme kvelden prøvde vi oss igjen for å forsikre oss. Da våknet toåringen mens vi holdte på, og vi fikk ikke fullført fordi jeg ikke fikk gå fra senga uten av lille våknet.
Besteforeldrene hadde ungene i går ettermiddag og DA tenkte vi at nå kjører vi på siden det er EL-dag, og MENS vi la aksjer kom de plutselig hjem med ungene tidligere enn planlagt fordi eldstetøtta ville hjem!I dag er siste sjanse og helst tidlig på dagen siden jeg tror egget slapp på morgenen i går, og begge var hjemme på formiddagen så vi prøvde atter en gang.. Da kom søren meg svigermor plutselig, og vi måtte avbryte IGJEN!!
Hva er sjansen for at jeg blir gravid av det vi prøvde å putte inn liksom??Sjansen er jo egenlig lav nok fra før av. Herregud, for en syklus dette ble
![]()
Den ser jo positiv ut? Eller rett rundt hjørnet?Røyk på en til allerede![]()

For en runde!Nå kjenner jeg at jeg gir litt opp altsåDette er nok ikke måneden heller. Da har vi altså BRA flaks og mannen må ha ekstremt gode svømmere!
Vi har jo prøvd for harde livet å legge aksjer her, men med unger i hus er det ikke bare…
Dagen før EL fikk vi halvveis lagt aksjer som sagt (måtte «scoope» det inn hahah). Samme kvelden prøvde vi oss igjen for å forsikre oss. Da våknet toåringen mens vi holdte på, og vi fikk ikke fullført fordi jeg ikke fikk gå fra senga uten av lille våknet.
Besteforeldrene hadde ungene i går ettermiddag og DA tenkte vi at nå kjører vi på siden det er EL-dag, og MENS vi la aksjer kom de plutselig hjem med ungene tidligere enn planlagt fordi eldstetøtta ville hjem!I dag er siste sjanse og helst tidlig på dagen siden jeg tror egget slapp på morgenen i går, og begge var hjemme på formiddagen så vi prøvde atter en gang.. Da kom søren meg svigermor plutselig, og vi måtte avbryte IGJEN!!
Hva er sjansen for at jeg blir gravid av det vi prøvde å putte inn liksom??Sjansen er jo egenlig lav nok fra før av. Herregud, for en syklus dette ble
![]()
Er nok ila dagenDen ser jo positiv ut? Eller rett rundt hjørnet?![]()

Ble mye fra meg her nåtok denne nettopp, el er nok i morgen
to dager siden sist aksjelegging, så må få lagt ikveld og i morgen kveld, kanskje i morgen tidlig også hvis vi ikke er alt for trøtte
![]()
Huff, det er typisk altså! Vi får krysse alt som krysses kan nå!Typisk at det ble sånn rundt EL, med mye som skjer. Krysser fingrene for dere likevel, at det funket og scoope det inn.
Her fikk de små omgangsyke rundt tiden det var EL, så veldig spent selv denne prøveperioden selv.
Selv om sjansen er lav så skal jeg ikke gi opp håpet helt denne måneden. Forrige syklus ble jeg litt depressiv, skal prøve å unngå det nå!