Idag er jeg...

Like langt, og kvalmen er nokså dominerende når den står på. Går I bølgedaler, og mat gjør meg også kvalm, iallefall innimellom. Ikke godt å vite når det funker! Syns egentlig frokost og middag funker dårligst, sånn I etterkant. Men kvalmen som kommer av sulten er verre enn den etter mat, så pusher på med mat :yuck::wtf::)

Hehe, ja det hjelper å spise litt, men er jo ofte at mat overhodet ikke frister.. Frisk frukt er kjekt å ha, for det er lett å få i seg synes jeg :-) Honningmelon eller annen type melon hjelper litt når er skikkelig uggen :-)

5+2! Åh, gleder meg til å bikke 6 uker kjenner jeg! Vonde pupper i dag og, litt stikkinger i magen og, men ikke vondt. Bror fikk vite om graviditeten i dag, fordi vi egentlig skal på utenlands ferietur hele storfamilien rundt den forhåpentligvise terminen, så vi trengte en "alliert" i å utsette billettbestilling om alt går bra :p De mistet selv to ganger i uke 9 før spiren endelig satt, så de vet bedre enn noen andre hvor grusomt lange de kommende ukene er!

Håper håper håper <3

Idag er jeg 5+4 og første dagen med skikkelig uggen kvalme. Varte bare noen timer, men lell. Ellers er formen fin sett borti fra trøttheten. Må det bare vare....

5+5 uker og skal på første legetime,skal bestille tidlig ul og bli henvist til jordmor,mitt aller første møte med lege etter jeg flytta:)

I dag er jeg 5+2. Skal prøve å sove lenge, men det er så mye bråk ute at det går ikke. Legetime senere i dag, spent på om jeg får han til å ta hcg prøve oc sende meg på tidlig ul

Idag er jeg 7+3 og skulle til legen pga svimmelhet og kvalme og første kontroll. Men fikk sms i morges om at hele legekontoret var stengt pga sykdom! :-O Hormonene mine som var noe innstilt på å få en gradert sykemelding likte det svært dårlig.
Eller har jeg begynt å få stikking i korsryggen og masse press ned i magen. I og med at jeg står på jobb hele dagen er den ryggen ikke helt passende. Er det for voldsomt å reise på legevakta med dette?? Legekontoret får jeg jo ikke tak i.. :-(

I dag er jeg 6+1 og føler meg veldig gravid. Dagen tilbringes på sofaen med pus. Har sovet litt, men føler meg fortsatt trøtt og uvel...

Idag er jeg trøtt etter å ha kjørt bil i tre timer:P eldstemann er på konfirmant undervisning,hjelp så fort tiden har gått!:O

I dag er jeg 5 + 5 <3 er trøtt men lykkelig, merker virkelig at jeg er gravid nå, hormonene er overalt

I dag er jeg 5+6, og litt småbekymret for en liten blødning jeg hadde i går. Legen mener det ikke er grunn til bekymring siden jeg verken har vondt eller den varte lenge, så får prøve å slå meg til ro med det.

I tillegg blitt skikkelig forkjøla, så gleder meg veldig til å komme hjem fra jobb i dag og ta helg!

I dag er jeg 4+2 og visst siden mandag at jeg er gravid. Begynt å merke det i bekkenet allerede. Blitt ganske trøtt, men er ikke kvalm enda. Kun uggen i forbindelse med mat og om jeg blir sulten. Gleder meg over å ha tre friske barn og at mannen min ikke har reist på jobb som planlagt <3

Idag er jeg endelig 8+0 ❤ synes tiden har gått fort bare fire uker igjen ❤ og på mandag skal jeg på første sv.kontroll hos jm og gjett om jeg gleder meg har ekstreme smerter over hele ryggen og blodårene begynner å vises ekstra godt på puppene og det stikker veldig i puppene ❤ har store planer om å jobbe mest mulig lengst mulig så litt smerter får jeg bare tåle, blir ekstra godt å slappe av på sofaen

Idag er jeg 4+4 og hadde min første kvalmebølge etter frokost. Roet seg etter en kopp te:)

I dag er jeg 5+6 og har hatt min første runde med oppkast. :confused: Det synes jeg var litt for tidlig.

I dag er jeg 8+1 og jeg har begynnt å sove utrolig dårlig. Våknet 4 ganger i natt for å tisse, og får ikke sove lengere enn til 7. Virker som kvalmen begynner å roe seg.. *bank i bordet*

I dag er jeg 5+0, kvalm og allerede utålmodig :confused:

Idag er jeg 7+6, føles egentlig som jeg er mye lenger. Det har liksom vært i luften her hjemme så lenge nå.
Formen har vært grusom fredag og lørdag, jeg var rett og slett sengeliggende. Men det er tydelig at det hjalp med litt hvile, for idag har jeg laget vafler, bakt brød, laget middag og vært på en liten tur ute i regnet. Kvalmen er der fortsatt, ingen tvil om det, men jeg synes det er lettere å stilne den når jeg er hjemme, på jobb må jeg spise det jeg har tatt med til niste og jeg blir egentlig bare mer kvalm. Hjemme kan jeg ordne til det formen tilsier at jeg orker. :-)

Jeg gleder meg til legetime på torsdag, er det kanskje mulig å få lytte etter hjertedunk tror dere? Hva er deres erfaringer med første kontroll? :-)

Fortsatt god søndag til alle der ute! :-) :-)

Back
Topp