Idag er jeg...

I dag er jeg 14+2 :D
Magen er blitt en kul, vi har fortalt hemmeligheten til halve slekta, så er det bare min side av familien igjen :)
Den kommende storesøster har fått høre å hun gleder seg stort til å få se den lille babyen i magen :)

15+4 i dag og vært på 2. svangerskapskontroll, blodtrykket og blodprosenten er tilbake til normalen igjen :) ellers tuller bekkenet mer og mer, tatt kontakt med fysioterapeuten igjen som sa at hvis det ble værre så måtte jeg ta kontakt. Skal heretter ha behandling 1 gang i uka. Håper det blir bedre sann at jeg kan fortsette å jobbe 100% :)

Idag er jeg 13+3 og har begynt å blø igjen. :(

Redd og nervøs for hva dette betyr...

Masse masse lykke til i dag!
Alt kan være helt fint :-D
Takk!

Ja, jeg håper virkelig det altså!!! Var innstilt på å miste frem mot uke 12, men nå er det blitt så fjernt at det skal gå galt og vi har jo sagt det til alle. :oops:

Takk!

Ja, jeg håper virkelig det altså!!! Var innstilt på å miste frem mot uke 12, men nå er det blitt så fjernt at det skal gå galt og vi har jo sagt det til alle. :oops:
Ikke ta sorgene på forskudd. Det finnes mange solskinshistorier :)

I dag er jeg 13 uker.. vært hos legen og fått sykemelding frem til 2 november pga rygg/bekken hva enn det er. Sjefen hørtes muggen ut, igjen! Og skal ordne et møte med lege nav meg og han snart.. Hater slike møter :-/

Idag er jeg 11+5 og I ganske god form. Sovet veldig lite inatt, men klarer meg gjennom dagen likevel. Fått besøkt litt oldeforeldre med fireåringen idag og det er hyggelig. De blir så glade og det varmer hjertet mitt når guttungen kryper opp på fanget deres og koser og klemmer på de. ❤

Jeg gleder meg til ul på mandag, da er jeg 12 uker! Tenk om vi er så heldige at alt er bra der inne!!? Det ville vært fantastisk!!

Tett i nesa, åh det husker jeg var veeldig plagsomt forrige gang. Heldigvis har jeg ikke vært så veldig plaget denne gang (så langt...).
Husker jeg sprayet masse med saltvann, lå veldig høyt med hodet og hadde det kjempekaldt på soverommet. Det hjalp litt :-)

16 + 3 og har hatt en relativt god natts søvn, til en forandring. Kan'ke klage da :-)

I starten av november er det oul, det skal bli så kult!!! :-) Siden jeg allerede har vært på Riksen på tidlig ultra, så har jeg blitt ganske relaxed gravid.
Endelig nyyyyyyter jeg tilværelsen som gravid. Kjenner også mini sprelle hver dag, så det er kuuuult :-)

Ha en super søndag jenter :-)

Back
Topp