Idag er jeg...

Idag er jeg 13+0 og formen er rævva. Trodde jo at kvalmen hadde gitt seg for det meste men den gang ei. Kastet så opp i morges at jeg kom for seint på jobb og har ikke klart å få i meg annet enn en banan. Skal på legetime senere så det blir nå spennende! Drømte forresten at legen sa at jeg måtte sove opp ned på grunn av at babyen måtte ligge riktig vei:laughing002 haha. Mange rare drømmer for tiden. Noen andre som har dette?:happy:

Drømte forresten at legen sa at jeg måtte sove opp ned på grunn av at babyen måtte ligge riktig vei:laughing002 haha. Mange rare drømmer for tiden. Noen andre som har dette?:happy:
Haha, morsom drøm :) Jeg drømmer hver natt. Bare grusomme drømmer. Om ulykker og naturkatastrofer og fæle ting som skjer. I natt satt jeg i et fly som fikk trøbbel og skulle nødlande, men endte med kræsj. :( Men drømmer ikke på dagen når jeg tar en lur, så sover best på dagen :)

Haha, morsom drøm :) Jeg drømmer hver natt. Bare grusomme drømmer. Om ulykker og naturkatastrofer og fæle ting som skjer. I natt satt jeg i et fly som fikk trøbbel og skulle nødlande, men endte med kræsj. :( Men drømmer ikke på dagen når jeg tar en lur, så sover best på dagen :)
Ja det er noe med de drømmene! Samboeren min sier at jeg drømmer så sykt mye rart for tiden:happy: men heldigvis ikke drømt om flykræsj enda! *bank i bordet* ;)

I dag er jeg 10+6 og formen er helt fin. Veldig trøtt og sliten etter jobb da :) Utrolig deilig å ikke være kvalm dette svangerskapet, da jeg kastet opp nesten hver dag frem til fødsel med førstemann :p

Idag har jeg supervondt i hode og kvalm hele kvelden. Vanligvis er jeg bare kvalm når jeg er sulten :-( 10 uker imorgen så hornonene er vel på topp og herjer :-(

10+5 idag :)

En god dag, tross kvalm morgen da. Ikke hodepine og nok energi til å hente i bhg og lage middag. :)

La meg kl 21 i går, kanskje derfor jeg er så kvikk idag. :p

Jeg har merket at legger jeg meg seint blir jeg dårligere dagen etterpå. Så kan jo være noe i det :-)

Idag har formen vært veldig bra. Har vasket hus, lagd eggsalat og rundstykker til jeg fikk besøk av ei venninne og babyen hennes. Passet på baby mens mor gjorde noen ærender, lagd middag og ryddet faktisk imponert over meg selv idag. Åsså så kos det var med babybesøk. Ble ikke mindre babysyk akkurat :D:)

Ja det er noe med de drømmene! Samboeren min sier at jeg drømmer så sykt mye rart for tiden:happy: men heldigvis ikke drømt om flykræsj enda! *bank i bordet* ;)
Sist jeg var gravid drømte jeg at jeg reddet hvaler fra jordet bak huset der jeg er oppvokst.... Ofte! De lå på jordet og jeg hjalp de ut i et vann (som kom fra fantasien) :-P
Drømte også like før fødsel at jeg fødte en fullvoksen dverg.. Altså, hodet det tullet helt til like før fødselen!!

9+6 i dag og har mareritt hver natt :P sliter med å få ned mat, og trøtt som bare juling. I tillegg har jeg mye vondt i magen og pittelitt brunt på papiret, men fikk vite på ultralyd har morkaken ligger foran åpningen og at det derfor er helt vanlig å blø, så lenge det er mindre enn en spiseskje.. så jeg prøver å ikke stresse pga det ;)

Idag er jeg 8+5 og har vært i ok form. Ble 50% sykemeldt igår og kjenner at det er utrolig godt for kroppen! Har nok å drive med en 4-åring i hus.. Så utslitt det blir jeg uansett! :-O
Nå har jeg falt sammen på sofaen og skal straks i seng! Har lagt meg rundt kl 21 den siste uka og det har jeg trengt!
Jeg er svært svimmel på dagen og det er derfor jeg er sykemeldt. God helg til alle der ute! :-*

Sist jeg var gravid drømte jeg at jeg reddet hvaler fra jordet bak huset der jeg er oppvokst.... Ofte! De lå på jordet og jeg hjalp de ut i et vann (som kom fra fantasien) :p
Drømte også like før fødsel at jeg fødte en fullvoksen dverg.. Altså, hodet det tullet helt til like før fødselen!!
Haha:D ja det er mye rart en drømmer om altså:p blir sikkert bare rarere og rarere jo lenger ut i graviditeten en kommer:p

11+6 og har en syk hodepine igjen og en del kvalm fortsatt, selv om det er litt bedring....

Men aaaalltid sulten...

I dag er jeg 13+1, ikke vært kvalm helt til nå! Nå er jeg veldig kvalm hver morgen og synes det er rart at slike symptomer kommer nå så sent :/ på jobb i helgen også, kjedelig å våkne opp der og føle seg så dårlig :( bekkenet har også blitt en god del værre etter en trening med innebandy, så skjønner at jeg bare må kutte ut det :( *dagens syte innlegg*

I dag er jeg 13+1, ikke vært kvalm helt til nå! Nå er jeg veldig kvalm hver morgen og synes det er rart at slike symptomer kommer nå så sent :/ på jobb i helgen også, kjedelig å våkne opp der og føle seg så dårlig :( bekkenet har også blitt en god del værre etter en trening med innebandy, så skjønner at jeg bare må kutte ut det :( *dagens syte innlegg*

Symptomene de kommer i bølger har jeg funnet ut. De kan stoppe opp i flere uker/måneder også plutselig komme igjen.
Å føler med deg hvordan det er å måtte kutte ut slike ting. Det er kjipt :-(

Back
Topp