Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Heldiggris! ;-)I dag er jeg 11+4. En del murringer er I magen og oppblåst. Ellers merker jeg fint lite til at jeg er gravid for tiden![]()
Idag er jeg 7+2, kvalmen har helt tatt over kroppen og jeg klarer ikke å tenke på annet.
Hodet er svimmelt og trøtt. Og blir verre når jeg ikke spiser, orker ikke spise, men spiser. Brekker meg under frokosten og klarer ikke smøre med meg lunsj. Fy fader, ja, det er synd på de som kaster opp, men nå er det søren meg synd på meg også!
Gleder meg til uke 12, det var da det ga seg forrige svangerskap!![]()
Idag er jeg 10+1 og jeg er fremdeles kvalm! Har også hatt en forferdelig sviende følelse i underlivet siden i går. Kan det være uvi mon tro?

Hvis kvalmen ikke har meldt sin ankomst ennå, kan det se ut som du er en av de heldige som slipper unna! Ihvertfall den verste kvalmenEr også 10+1 i dag
Litt uggen, har vært det lenge, men venter fremdeles på kvalmen og alt.
Kanskje jeg slapp det denne gangen?![]()
Ahhh! Så heldig var jeg første gangen også! Tenk så urettferdig!Er også 10+1 i dag
Litt uggen, har vært det lenge, men venter fremdeles på kvalmen og alt.
Kanskje jeg slapp det denne gangen?![]()
Hvis kvalmen ikke har meldt sin ankomst ennå, kan det se ut som du er en av de heldige som slipper unna! Ihvertfall den verste kvalmenNyyyt det!
Ahhh! Så heldig var jeg første gangen også! Tenk så urettferdig!![]()
Stenge hele legekontoret??? I alle dager, hvor er dette? Her har aldri legekontoret vært stengt.Idag er jeg 7+4.
Skulle til legen igår pga svimmelhet og kvalme og første kontroll. Men fikk sms om at hele legekontoret var stengt pga sykdom! :-O Hormonene mine som var noe innstilt på å få en gradert sykemelding likte det svært dårlig.
Eller har jeg begynt å få stikking i korsryggen og masse press ned i magen. I og med at jeg står oppreist på hardt gulv på jobb hele dagen er den ryggen ikke helt passende. Er det for voldsomt å reise på legevakta med dette?? Legekontoret får jeg jo ikke tak i.. :-(
Har tatt egenmelding idag, for jeg blir så svimmel etter noen timer på jobb. Igår gikk jeg fra jobb etter halv dag og da fungerte jeg ganske ok hjemme på ettermiddagen. Så skal spørre legen om det er mulig å få en gradert sykemelding, så jeg kan fungere litt på jobb og litt hjemme.![]()
Gleder meg enormt til uke 12, kvalmen ga seg da forrige gang, håper den gjør det denne gangen også!![]()