Idag er jeg...

I dag er jeg 11+6 og i super form :) var på UL i dag, og alt er i skjønneste orden med mini ❤️ fortalte også at jeg er gravid til sjefen min i dag, og hun ble så glad på våre vegne :D *lykke*

Idag er jeg 7+2, kvalmen har helt tatt over kroppen og jeg klarer ikke å tenke på annet.
Hodet er svimmelt og trøtt. Og blir verre når jeg ikke spiser, orker ikke spise, men spiser. Brekker meg under frokosten og klarer ikke smøre med meg lunsj. Fy fader, ja, det er synd på de som kaster opp, men nå er det søren meg synd på meg også!
Gleder meg til uke 12, det var da det ga seg forrige svangerskap! :-)

Idag er jeg 7+2, kvalmen har helt tatt over kroppen og jeg klarer ikke å tenke på annet.
Hodet er svimmelt og trøtt. Og blir verre når jeg ikke spiser, orker ikke spise, men spiser. Brekker meg under frokosten og klarer ikke smøre med meg lunsj. Fy fader, ja, det er synd på de som kaster opp, men nå er det søren meg synd på meg også!
Gleder meg til uke 12, det var da det ga seg forrige svangerskap! :-)

Vi er nesten like langt! Jeg er 7+4.
Kvalmen styrer min kropp også! Kvalmestillende og vitaminene jeg har fått hjelper ikke noe. Hver mårra er det ekstrem kvalme med brekninger til ut mot ettermiddagen da slutter brekningene!
Mitt forje svangerskap spøy jeg fra uke 5 hver eneste dag til uke 21 så skal ikke klage, men gjør det likevel...
Snakket med jordmor på mandag og ho sa at på veldig mange går ikke kvalmen over før uke 16. Bare så jeg ikke blir skuffet vis den ikke går over i uke 12 som det står i alle bøker å blader.
Jeg blir jo bare glad vis den i det hele tatt går over! Forje svangerskap hadde jeg ekstrem kvalme og brekninger helt frem til fødsel...

Idag er jeg 9+3, og ikke kvalm!!! :-D Har nettop satt på en vaskemaskin med klær, så nå er jeg helt svett.. Tjohei for god kondis! :-P

8+1 i dag og første dagen hjemme fra jobb, svimmel og uvel.. Håper virkelig det går fort over, vært i bra form helt til nå :-)

8+3 i dag og formen har vært ganske bra de siste dagene :) i går klarte jeg til og med å spise ordentlig frokost for første gang på 3 uker, så det var utrolig digg. Blir litt engstelig når jeg ikke er kvalm, fordi jeg er redd det betyr at det ikke går bra.. men jeg tror jeg glemmer at trøtthet og ømme pupper også er symptomer ;)

Inatt sov jeg utrolig lenge og følte meg pigg imorges, bare vanlig kvalm, men følte jeg kunne overleve dagen på jobb. Kl 13 svimlet det helt for meg og jeg kjente oppkastet komme. Det holdt seg heldigvis nede, men kroppen er helt ute av seg.. Jeg jobber alene i butikk og fikk heldigvis ei av jentene til å komme på jobb med en gang. Nå ligger jeg i senga og lurer på om jeg må ta en egenmelding....

Idag er jeg 10+1 og jeg er fremdeles kvalm! Har også hatt en forferdelig sviende følelse i underlivet siden i går. Kan det være uvi mon tro?

Idag er jeg 10+1 og jeg er fremdeles kvalm! Har også hatt en forferdelig sviende følelse i underlivet siden i går. Kan det være uvi mon tro?

Er også 10+1 i dag :happy:
Litt uggen, har vært det lenge, men venter fremdeles på kvalmen og alt.
Kanskje jeg slapp det denne gangen? :confused::joyful:

Er også 10+1 i dag :happy:
Litt uggen, har vært det lenge, men venter fremdeles på kvalmen og alt.
Kanskje jeg slapp det denne gangen? :confused::joyful:
Hvis kvalmen ikke har meldt sin ankomst ennå, kan det se ut som du er en av de heldige som slipper unna! Ihvertfall den verste kvalmen :-) Nyyyt det!

Idag er jeg 11 uker. Ingen kvalme og er generelt i fin form. Kan ikke klage på noe egentlig :)

Idag er jeg 10+1, og jeg er så glad - så glad - for at afipran ser ut til å ha effekt! Gått fra oppkast 10 ganger daglig, til 1 gang idag :-):-)

Idag er jeg 7+4.
Skulle til legen igår pga svimmelhet og kvalme og første kontroll. Men fikk sms om at hele legekontoret var stengt pga sykdom! :-O Hormonene mine som var noe innstilt på å få en gradert sykemelding likte det svært dårlig.
Eller har jeg begynt å få stikking i korsryggen og masse press ned i magen. I og med at jeg står oppreist på hardt gulv på jobb hele dagen er den ryggen ikke helt passende. Er det for voldsomt å reise på legevakta med dette?? Legekontoret får jeg jo ikke tak i.. :-(
Har tatt egenmelding idag, for jeg blir så svimmel etter noen timer på jobb. Igår gikk jeg fra jobb etter halv dag og da fungerte jeg ganske ok hjemme på ettermiddagen. Så skal spørre legen om det er mulig å få en gradert sykemelding, så jeg kan fungere litt på jobb og litt hjemme. :-)
Gleder meg enormt til uke 12, kvalmen ga seg da forrige gang, håper den gjør det denne gangen også! :-)

Idag er jeg 7+4.
Skulle til legen igår pga svimmelhet og kvalme og første kontroll. Men fikk sms om at hele legekontoret var stengt pga sykdom! :-O Hormonene mine som var noe innstilt på å få en gradert sykemelding likte det svært dårlig.
Eller har jeg begynt å få stikking i korsryggen og masse press ned i magen. I og med at jeg står oppreist på hardt gulv på jobb hele dagen er den ryggen ikke helt passende. Er det for voldsomt å reise på legevakta med dette?? Legekontoret får jeg jo ikke tak i.. :-(
Har tatt egenmelding idag, for jeg blir så svimmel etter noen timer på jobb. Igår gikk jeg fra jobb etter halv dag og da fungerte jeg ganske ok hjemme på ettermiddagen. Så skal spørre legen om det er mulig å få en gradert sykemelding, så jeg kan fungere litt på jobb og litt hjemme. :-)
Gleder meg enormt til uke 12, kvalmen ga seg da forrige gang, håper den gjør det denne gangen også! :-)
Stenge hele legekontoret??? I alle dager, hvor er dette? Her har aldri legekontoret vært stengt. :confused:

Gradert sykenelding hjalp meg veldig, fungerer mye bedre med kortere dager. :)

Idag er jeg 9+5. :)

Nærmer meg 12 uker sagte men sikkert. :D

Er stadig like kvalm om morran, det er fryktelig slitsomt når man ikke orker frokost men mat er det eneste som gjør formen bedre.

Lengter etter at formen skal bli bedre, men så vet jeg at når formen blir bedre så er jeg bekymret i mange uker for om alt er ok. Helt til jeg kjenner spark. :p

Back
Topp