Idag er jeg...

Å så godt å høre!
Da krysser vi alt og håper på det beste :-)
Ble satt tilbake 4 dager da så blir litt ekstra å vente til neste UL, men tar ikke det så tungt. :-)

9+3, og formen er fremdeles dårlig! Gleder meg skikkelig til uke 12!!:-)

I verre form igjen. Etter 4 spyfrie dager, har det kommet tilbake. :( akkurat begynt på jobb og spres 2 ganger allerede. Tørr nesten ikke å spise nå. Uff og huff. Men i dag er jeg også en dag nærmere første ul. :D

Idag er jeg 9+3, og kvalmen er bittelitt bedre idag!!:-) bare litt, men jeg håper-håper-håper at ting er på vei til å snu og at kvalmen snart er vekk!

I dag er eg 7+6, og formen er heilt ok.. Eg har fått store og ømme bryst med 1000 veldig synlege blodårer, og er litt uggen. Eg er og veldig trøtt og kjenner at eg ikkje har så behov for å vere sosial, men gledar meg over å kunne kose meg aleine på sofaen;).. Fleire som har det slik?

I dag er eg 7+6, og formen er heilt ok.. Eg har fått store og ømme bryst med 1000 veldig synlege blodårer, og er litt uggen. Eg er og veldig trøtt og kjenner at eg ikkje har så behov for å vere sosial, men gledar meg over å kunne kose meg aleine på sofaen;).. Fleire som har det slik?

Ja har det også sånn. Store og ømme bryster og veldig trøtt. Veldig glad når kvelden kommer og jeg bare kan ligge i fred på sofaen :-P

Idag er jeg 8+6. Trodde kvalmen hadde blitt bedre men den hadde visst bare tatt seg noen dagers pause. :p

Idag er matlysta på bunn og kvalmen på topp. Spiser endel frukt da.

Vesla har feber og vil bare ha mammakos...jeg er kvalm og vil helst være i fred. Ingen god kombo. :p

Idag er jeg 8+6. Trodde kvalmen hadde blitt bedre men den hadde visst bare tatt seg noen dagers pause. :p

Vesla har feber og vil bare ha mammakos...jeg er kvalm og vil helst være i fred. Ingen god kombo. :p

Uff det er ikke noe god kombo!
God bedring til vesla og krysser fingrene for at kvalmen forsvinner igjen! :-)

Isj..god bedring til vesla og håper formen din blir bedre snart..

I dag er jeg 9+4 og har en ekstremt dårlig dag. Etter en del gode dager på rad nå trodde jeg egentlig formen var på vei opp, men i dag har jeg bare ligget på sofaen og vært kvalm og sovet. Såå slitsomt!

Flere som har en dårlig dag?

Idag er jeg 9 uker :)

Har en skikkelig kvalm dag. Ikke lyst på noenting mat, men likevel SÅ sulten. Kjip kombo!

Ungen er fortsatt syk, feber, magevondt og halseverk. Så dagen har gått med til sofa, film og fangkos.

Idag er jeg 9+2.

Trodde blødningene hadde gitt seg idag, men så kom det en ny runde med frisk blod. :( Hadde jo ul på fredag, og da var alt bra med lille. Men blir jo i tvil for hver nye runde med nytt blod.

Er på tredje uka nå med blødning og veldig lei! Virker ikke som om det skal gi seg heller. :confused: Vet ikke om jeg takler å skulle blø hele svangerskapet ut altså :eek:

I dag er jeg 11+4, har hatt forferdelig hodepine i hele dag, samt vært en del svimmel..vært på første svangerskapskontroll og hadde lav blodprosent og blodtrykk så mulig det er derfor jeg får vondt i hodet. Jeg jobber medleverturnus så prøve å slappe av før jeg i morgen går på jobb for 2 døgn.. gleder meg ikke akkurat..

I dag er jeg 11+4. En del murringer er I magen og oppblåst. Ellers merker jeg fint lite til at jeg er gravid for tiden:)

Back
Topp