lynet89
Betatt av forumet
Fikk se en klump på 122mm og 168hjerneslag i minuttetalt ser bra ut så langt så krysser fingrene og tærne for at klumpen vokser seg riktig til
![]()
Å så godt å høre!
Da krysser vi alt og håper på det beste
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fikk se en klump på 122mm og 168hjerneslag i minuttetalt ser bra ut så langt så krysser fingrene og tærne for at klumpen vokser seg riktig til
![]()
Ble satt tilbake 4 dager da så blir litt ekstra å vente til neste UL, men tar ikke det så tungt.Å så godt å høre!
Da krysser vi alt og håper på det beste![]()
Japp. Hvordan er formen din da?Det viktigste er jo at det så bra ut![]()
Japp. Hvordan er formen din da?
I dag er eg 7+6, og formen er heilt ok.. Eg har fått store og ømme bryst med 1000 veldig synlege blodårer, og er litt uggen. Eg er og veldig trøtt og kjenner at eg ikkje har så behov for å vere sosial, men gledar meg over å kunne kose meg aleine på sofaen.. Fleire som har det slik?
Idag er jeg 8+6. Trodde kvalmen hadde blitt bedre men den hadde visst bare tatt seg noen dagers pause.![]()
Idag er matlysta på bunn og kvalmen på topp. Spiser endel frukt da.
Vesla har feber og vil bare ha mammakos...jeg er kvalm og vil helst være i fred. Ingen god kombo.![]()
Takk!Uff det er ikke noe god kombo!
God bedring til vesla og krysser fingrene for at kvalmen forsvinner igjen!![]()
Isj..god bedring til vesla og håper formen din blir bedre snart..Idag er jeg 8+6. Trodde kvalmen hadde blitt bedre men den hadde visst bare tatt seg noen dagers pause.![]()
Idag er matlysta på bunn og kvalmen på topp. Spiser endel frukt da.
Vesla har feber og vil bare ha mammakos...jeg er kvalm og vil helst være i fred. Ingen god kombo.![]()
Takk!
Håper hun tar til takke med pappakos i natt, for jeg er så kvalm på natta at jeg knapt klarer å gå på do.![]()