Idag er jeg...

Igår sovnet jeg klokken 18, var oppe for å legge meg klokken 1 inatt og våknet klokken 7 nå fortsatt like trøtt :confused:

10+ 0 i dag. .. kaster opp hele tiden og det har jeg gjort i nesten 3 uker nå .. alt jeg får ned kommer opp .. veldig trøtt kan legge meg kl 4 og våkne kl 9 oppe par timer så sove i gjend .. skal til legen på mandag se om hun har noe som kan hjelpe ... da min kusine er lege og hun har sakt jeg skal ha noe ... jeg håper jeg får ny scan snart da jeg tok min når jeg var 4+ ingen blødninger heldigvis. .. kan ikke vente til kvalmen er over he he ... ting blir mye lettere med hus arbeid osv ☺

9+6 og har hørt hjertelyden for første gang med den angelsound doppler. :) Har også vært 2 dager spyfri *bankibordet*, men har ikke stresset heller, så det er nok der det ligger. :P

Idag er jeg 6+3 og egentlig ganske fin i formen, har iallefall overlevd en 10 timers arbeidsdag! :-)
Imorgen reiser vi tidlig på tur, så det blir spennende! :-D

I dag er jeg 6+5. Formen er ikke veldig bra. Ekstremt kvalm døgnet rundt og en del brekninger. Har også begynt å bli veldig trøtt igjen etter ett lite opphold på en uke

Idag er jeg 8+5. Blødningene har tatt seg opp :( Fått akuttime til ultralyd i formiddag, gruer meg for hva de finner...eller ikke finner. Nå orker jeg snart ikke mer av denne følelsesmessige berg og dalbanen, klarer ikke å glede meg over å være gravid. :oops:

I dag er jeg 11 +0, formen er fin bortsett fra ryggen, men skal overleve den :) Gleder meg mer og mer til OUL! :) selv om det fortsatt er en del uker til! Skal på første kontroll hos legen til tirsdag og gleder meg til det. Tenkte også å få ringt JM for å bestille time hos henne, begynner å bli mer og mer virkelig når det skjer litt :)

Idag er jeg 8+5. Blødningene har tatt seg opp :( Fått akuttime til ultralyd i formiddag, gruer meg for hva de finner...eller ikke finner. Nå orker jeg snart ikke mer av denne følelsesmessige berg og dalbanen, klarer ikke å glede meg over å være gravid. :oops:

:( håper alt er bra! Hold oss oppdatert! Lykke til ❤️

Uff.. lykke til ❤️

Krysser fingrene for deg.

Idag skal jeg på UL. Skifter mellom glede og angst. Siste svangerskap endte tidlig UL i abort og er så redd for dårlige nyheter denne gangen også. Idag er det bare 8+0 så får bare svar på om det er liv, må uansett vente til UL i uke 12 for å få svar på om fosteret er levedyktig, men føles uansett som en milepæl også om det er liv idag.

Idag skal jeg på UL. Skifter mellom glede og angst. Siste svangerskap endte tidlig UL i abort og er så redd for dårlige nyheter denne gangen også. Idag er det bare 8+0 så får bare svar på om det er liv, må uansett vente til UL i uke 12 for å få svar på om fosteret er levedyktig, men føles uansett som en milepæl også om det er liv idag.
Jeg kjenner på akkurat de samme følelsene som deg! Sliter litt med å glede meg over å være gravid, for jeg er så forberedt på at det ikke blir å gå bra.

Disse første 3 månedene tærer virkelig på, både fysisk og psykisk!

Jeg kjenner på akkurat de samme følelsene som deg! Sliter litt med å glede meg over å være gravid, for jeg er så forberedt på at det ikke blir å gå bra.

Disse første 3 månedene tærer virkelig på, både fysisk og psykisk!
Uff ja. Mannen er jo uber positiv, men jeg tror også han er redd. Klarer liksom ikke begynne glede meg i fare for at sorgen blir større så blir en veldig praktisk tilnærming til hele svangerskapet i motsetning til siste gang. Håper det bedrer seg etter uke 12 og at angsten går over i glede. Krysser fingrene for oss begge ;-)

Uff ja. Mannen er jo uber positiv, men jeg tror også han er redd. Klarer liksom ikke begynne glede meg i fare for at sorgen blir større så blir en veldig praktisk tilnærming til hele svangerskapet i motsetning til siste gang. Håper det bedrer seg etter uke 12 og at angsten går over i glede. Krysser fingrene for oss begge ;-)
Lykke til på ul!

Uke 12 blir en milepæl, håper jeg kan senke skuldrene etter det ja. Tror jeg skal snakke med en jordmor før kontroll i uke 24, føler behov for tettere oppfølging så jeg ikke utvikler sv.skapsdepresjon pga alle bekymringene. ;)

I dag er jeg 11+0 har halsbrann og blir fort sulten. Samt at jeg plutselig blir kjempetrøtt og må gå å legge meg litt. Gleder meg over at jeg faktisk er ganske rolig og at vi fikk se hjerteaktivitet og bevegelser forrige fredag :) jeg har heller ikke hatt småblødninger på snart en uke

I dag er jeg 11+0 har halsbrann og blir fort sulten. Samt at jeg plutselig blir kjempetrøtt og må gå å legge meg litt. Gleder meg over at jeg faktisk er ganske rolig og at vi fikk se hjerteaktivitet og bevegelser forrige fredag :) jeg har heller ikke hatt småblødninger på snart en uke
Har du også hatt blødninger?

Godt å få bekreftet at det er liv. :)

Åssen gikk det i dag? <3

Back
Topp