I dag har jeg vært i helt grei form. Litt trøtt men for rastløs til å sove på dagen 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Idag er jeg 8+5. Blødningene har tatt seg oppFått akuttime til ultralyd i formiddag, gruer meg for hva de finner...eller ikke finner. Nå orker jeg snart ikke mer av denne følelsesmessige berg og dalbanen, klarer ikke å glede meg over å være gravid.
![]()
Uff.. lykke tilIdag er jeg 8+5. Blødningene har tatt seg oppFått akuttime til ultralyd i formiddag, gruer meg for hva de finner...eller ikke finner. Nå orker jeg snart ikke mer av denne følelsesmessige berg og dalbanen, klarer ikke å glede meg over å være gravid.
![]()
Krysser fingrene for deg.Idag er jeg 8+5. Blødningene har tatt seg oppFått akuttime til ultralyd i formiddag, gruer meg for hva de finner...eller ikke finner. Nå orker jeg snart ikke mer av denne følelsesmessige berg og dalbanen, klarer ikke å glede meg over å være gravid.
![]()
Jeg kjenner på akkurat de samme følelsene som deg! Sliter litt med å glede meg over å være gravid, for jeg er så forberedt på at det ikke blir å gå bra.Idag skal jeg på UL. Skifter mellom glede og angst. Siste svangerskap endte tidlig UL i abort og er så redd for dårlige nyheter denne gangen også. Idag er det bare 8+0 så får bare svar på om det er liv, må uansett vente til UL i uke 12 for å få svar på om fosteret er levedyktig, men føles uansett som en milepæl også om det er liv idag.
Uff ja. Mannen er jo uber positiv, men jeg tror også han er redd. Klarer liksom ikke begynne glede meg i fare for at sorgen blir større så blir en veldig praktisk tilnærming til hele svangerskapet i motsetning til siste gang. Håper det bedrer seg etter uke 12 og at angsten går over i glede. Krysser fingrene for oss begge ;-)Jeg kjenner på akkurat de samme følelsene som deg! Sliter litt med å glede meg over å være gravid, for jeg er så forberedt på at det ikke blir å gå bra.
Disse første 3 månedene tærer virkelig på, både fysisk og psykisk!
Lykke til på ul!Uff ja. Mannen er jo uber positiv, men jeg tror også han er redd. Klarer liksom ikke begynne glede meg i fare for at sorgen blir større så blir en veldig praktisk tilnærming til hele svangerskapet i motsetning til siste gang. Håper det bedrer seg etter uke 12 og at angsten går over i glede. Krysser fingrene for oss begge ;-)
Har du også hatt blødninger?I dag er jeg 11+0 har halsbrann og blir fort sulten. Samt at jeg plutselig blir kjempetrøtt og må gå å legge meg litt. Gleder meg over at jeg faktisk er ganske rolig og at vi fikk se hjerteaktivitet og bevegelser forrige fredagjeg har heller ikke hatt småblødninger på snart en uke
Idag skal jeg på UL. Skifter mellom glede og angst. Siste svangerskap endte tidlig UL i abort og er så redd for dårlige nyheter denne gangen også. Idag er det bare 8+0 så får bare svar på om det er liv, må uansett vente til UL i uke 12 for å få svar på om fosteret er levedyktig, men føles uansett som en milepæl også om det er liv idag.
Fikk se en klump på 122mm og 168hjerneslag i minuttetÅssen gikk det i dag? <3