Idag er jeg...

Idag er jeg 7+2.

Formen er ganske dårlig til tider. Sover 1-2 timer på dagtid, sliter med kvalme og litt svimmelhet. Er skikkelig oppblåst og brystene har økt/blitt ømme. Det gjør også overraskende vondt å holde albuene nær magen (som når man holder telefonen i begge hendene og hviler albuene nær kroppen).

Skal tilbake på jobb i morgen etter en drøy ukes sykemelding, har egentlig ikke lyst.. Men får ha hjemmekontor et par dager da. Snill arbeidsgiver, men føler meg skikkelig fanget i egen kropp. Det føles ikke verdt det akkurat nå, men jeg vet jo hva som ventet meg i april <3

Idag er jeg 4+1 :-)

Formen er fortsatt bra, jeg kan kun melde om veldig ømme pupper, trøttetryne, hyppig vannlating og litt kort lunte.
Etter middag idag fikk jeg en følelse av hold og mageknip på en gang. Håper det bare betyr at graviditeten setter skikkelig igang! :-D

Jeg gleder meg til å fortelle jentene mine på jobben at jeg er gravid. De har nok allerede sine mistanker da jeg idag tisset en gang i timen.. :-P

8 +3 og er mye trett og sliten. Kvalm til og fra igjennom dagen. Men det er blitt himla mye bedre etter jeg begynte med ingefærkapsler. Har en fryktelig fordøyelse for tiden.. Så nå er det biola hver dag!

I dag er jeg 5+6

Formen er fin den, men merker jeg blir fortere sliten og er mer trøtt. Puppene er skikkelig ømme (og større) og har begynt å bli kvalm når jeg blir sulten, og det hver tredje time ca.

Sliten og forbanna. Skulle slappe av inne mens sambo skulle gjøre klar til beising. Mini våknet selvfølgelig med et hyl litt over åtte, og ville ikke sove igjen. Etter å ha båret rundt på han i 1,5 time kollapser jeg nærmest i senga hans med han på armen. Å bære rundt på 12 kg er ikke noe særlig for en sliten og kvalm kropp.

Så kommer sambo inn og vekker meg, og starter en krangel om et vindu som jeg lukket igjen fordi han bråket sånn ute. Er det mulig?! Noen ganger er mannfolk helt ubrukelige!

Idag er jeg 4+2, brystene mine er ømme og harde, kjennes nesten ut som om de har melkdspreng. :-O
Eller er jeg veldig trøtt, men matlysten er fin. Lysten på kaffe er borte, blir kvalm av lukten (kunne drikke 7 kopper om dagen).
Idag gleder jeg meg over at vi er to som ønsker oss et barn til og at sønnen vår kommer til å bli overlykkelig.
Gleder meg også til å bestille tidlig ul, forrige gang hadde vi ul i uke 11. Så det er jo ikke såååå lenge til! :-P

Idag er jeg 6+6, og formen er forferdelig (klage, klage ;-)). Jeg er hjemme fra jobb idag fordi den kraftige kvalmen sitter i døgnet rundt. Kaster fremdeles opp 5-10 ganger i døgnet til tross for iherdige forsøk på å holde det tilbake.. Har time til første svangerskapskontroll idag, og er spent på det :-) Tenker å benytte anledningen til å snakke med legen om en sykemelding også.

Idag er jeg 7+2.

Formen er ganske dårlig til tider. Sover 1-2 timer på dagtid, sliter med kvalme og litt svimmelhet. Er skikkelig oppblåst og brystene har økt/blitt ømme. Det gjør også overraskende vondt å holde albuene nær magen (som når man holder telefonen i begge hendene og hviler albuene nær kroppen).

Skal tilbake på jobb i morgen etter en drøy ukes sykemelding, har egentlig ikke lyst.. Men får ha hjemmekontor et par dager da. Snill arbeidsgiver, men føler meg skikkelig fanget i egen kropp. Det føles ikke verdt det akkurat nå, men jeg vet jo hva som ventet meg i april <3
Vi er like langt på vei å jaggu følte jeg du beskrev hvordan jeg har det. Ikke sykemeldt enda men har tatt en fridag i dag. Ønsket er så stort så føler ikke jeg kan klage men mye nytt som skjer med kroppen på en gang.

Idag er jeg 6+6, og formen er forferdelig (klage, klage ;-)). Jeg er hjemme fra jobb idag fordi den kraftige kvalmen sitter i døgnet rundt. Kaster fremdeles opp 5-10 ganger i døgnet til tross for iherdige forsøk på å holde det tilbake.. Har time til første svangerskapskontroll idag, og er spent på det :-) Tenker å benytte anledningen til å snakke med legen om en sykemelding også.
Åsj, høres ikke noe digg ut! Hvor tidlig begynte du å kaste opp?

Er 6 uk i dag :-) er veldig svimmel og kvalm, måtte dra hjem fra jobb :| men det tyder på at det er full fart i magen :-D <3

I dag e eg i uke 8+3.. varierende uggen og ganske kvalm, til helt fin flere ganger om dagen.. ellers veeldig opplåst.. ser masse uker mer på vei ut.. hadde mistanke om graviditeten siden 23 juli.. fikk svaak positiv test 24 og veldig positiv 25 juli.. vi glede oss maasse!!

I dag er jeg 4+6 er en del trøtt og litt uggen, merket at jeg har blitt endel glemsk..hehe

Idag er jeg 4+2, kjære vene! Puppene mine eksploderer snart!! :-O At det går an!?
Også er jeg sååå oppblåst! Altså, forstoppet og mageknip og alt på en gang!
Jeg har jo ikke mage pga graviditet enda, men det ser jo søren meg sånn ut! Rett ut står den!! :-P

Back
Topp